paar maanden terug een Mazda CX 3 occasion gekocht ( erg blij mee). goede prijs top kwaliteit en service. er waren wat kleine dingetjes die meteen opgelost werden zonder te zeuren . Erg flexibel en vriendelijk bedrijf met ouderwetse service wat je niet veel meer tegenkomt ! echt een aanrader!

Topbedrijf

Per toeval daar terechtgekomen door een korte vakantie in de omgeving en er daarna nooit meer weggegaan. Klein bedrijf, waarbij klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan, geen poeha en ter zake kundig. Inmiddels er mijn 3e Mazda gekocht.

Topbedrijf!

We komen al jaren bij de firma Doornekamp, maar opnieuw zijn de woorden betrouwbaar, gastvrij en meedenkend van toepassing. We hebben weer naar alle tevredenheid een fijne auto gekocht, waar we hopelijk lang van mogen genieten. Bedankt Chris voor de snelle service!

• Kwaliteit

Super vriendelijk ontvangen door Antoinette en alles was snel en goed geregeld.

Zeer goed bedrijf

Top bedrijf !!

Ten eerste wil ik Chris en zijn team hartelijk bedanken voor het realiseren van mijn droom auto. Ik heb nu mijn 3e Mazda CX5 bij Doornekamp gekocht , Chris weet wat ik wil . Een dikke witte CX5 met alle luxe en veel zwarte details aan de buitenkant. Wij wonen in Brabant maar blijven trouw aan autobedrijf Doornekamp vanwege de TOP service en heldere afspraken , en niet alleen smaakt de koffie in Brabant goed bij Doornekamp staat de koffie altijd klaar. Mijn advies zoek je een betrouwbare Auto ga zeker kijken bij Doornekamp. Chris en zijn team ga zo door !!

• Kwaliteit

Super snel en vriendelijk geholpen

heel goed ontvangen

via internet bij deze garage gekomen, goed mee denkende verkoper die de tijd voor je neemt na de auto bekeken te hebben konden we ook gelijk een proefrit maken de auto beviel ons uitstekend. doordat ik gelijk een auto nodig had werd er goed mee gedacht en kon ik de auto de volgende dag al ophalen service beurt gehad en netjes schoon gemaakt stond de auto klaar. Chris ik wil je bedanken voor de goede service. Jose en Paul

Mooi aanbod van auto's

Wederom een hele mooie auto bij Doornekamp gekocht. Cris had mij benaderd omdat hij weet wat ik voor auto wil. Dus ik vanuit Waalwijk naar Doornekamp ja echt een super mooie cx5 met heel weinig kilometers. Onder het genot van een bakkie de details doorgesproken en de auto gekocht. Ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf aan je bent er nog echt een klant !!!!

Vriendelijke verkoper en netjes

Je kunter goed terecht voor een mooie mazda goede uitleg en eerlijke afspraken kun je er mee maken

• Kwaliteit

Alleeeerst zeer prettig telefonisch te woord gestaan. Toen een grote beurt laten doen. Alles vlot en goed . Geen overbodige dingen gedaan . Leenauto zeer voordelig . Dit bedrijf is een aanrader !

• Kwaliteit

Uitstekend,prettig,eerlijk klant vriendelijk enz enz

Ook voor een niet Mazda rijder is de service hoog tot zeer hoog! Erg betrouwbaar, vriendelijk en meedenkend gericht. Ben zeer tevreden over de Doornekamp´s en al generaties.

SuperService

Wat een mooi bedrijf met uitstekende service. Een verademing na alle garage die wij in het verleden gehad hebben, hadden we al jaren eerder gebruik van willen maken. Ga zo door Team Doornekamp Leusden dikke duim voor jullie.

Echt een héééle goede service !!! Chapeau !

Chris is een alleskunner.

Vriendelijk én vakkundig, prettig autobedrijf

Op zoek naar een occasion kwamen we bij autobedrijf Doornekamp terecht. De ontvangst was vriendelijk en er werd uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven en proef te rijden. Ook kregen wij een prima bod voor onze huidige auto. Kortom prima ervaring!

deskundig vriendelijk en een prima service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel prettig zaken gedaan en een uitstekende aftersales.

Feit dat ik uit Utrecht kom en bij Doornekamp kom moet voldoende zeggen. Erg tevreden dus.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima bedrijf. Altijd eerlijk en reëel. Goede adviezen. Doen net dat beetje extra, zoals het bieden van een gratis leenfiets of leenauto. Communiceren goed over reparaties en verwachte kosten. Geen verrassingen. Wij zijn al 12 jaar klant met twee auto\'s.

Ik kom hier alweer vele jaren eerst alleen bij Herman maar later ook bij Chris. Pak hem beet 8 jaar verder en inmiddels 4 nieuwe mazda\'s kan ik niet anders zeggen wat een fijne garage. Ik ben heel wat auto merken gewend en kon me maar wat vaak niet vinden bij de garage omdat je maar een nummer bent. Dat is hier wel anders! dat ene stapje harder lopen maar ook het persoonlijke wat het compleet maakt.

Gewoon hele goede garage ! Eerlijke klantbehsndeling en deskundig personeel

Ik ben zeer tevreden over deze garage! Er wordt echt geluisterd naar je en de uitleg m.b.t. de werkzaamheden die gedaan moeten worden is duidelijk en eerlijk. Van mijn daar gekochte Mazda heb ik al jaren veel plezier!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb mijn auto in onderhoud bij Autobedrijf Doornekamp. Er wordt altijd met mij meegedacht om te zoeken naar een goede oplossing. Naast deskundig advies en klantvriendelijkheid zijn de werknemers altijd open en eerlijk tegen mij. Naar mijn ervaring zorgt Autobedrijf Doornekamp elke keer weer voor een persoonlijk en vertrouwd gevoel.

Goed en betrouwbaar bedrijf voor de vierde keer een Mazda gekocht en weer meer dan tevreden

Over Carprof