Mooie mensen met een super service! Dank jullie wel !

Kort geleden auto gekocht bij Bert-Jan en Yvonne. Met 3 maanden garantie. Leuk geholpen. Dank jullie wel voor de goede service. Rian

Zorgvuldig, netjes en snel

Met autobedrijf Donkers heb ik een hele goede ervaring. Heel vriendelijk en zorgvuldig. Afspraak = afspraak mentaliteit. Fijn!

Dank u wel voor uw review, nogmaals veilige en plezierige km's gewenst.

De zoekopdracht is een prima service van Donkers. Heel blij met onze nieuwe auto.

Zoekopdracht gegeven aan Donkers. Snelle reactie, auto gevonden die helemaal aan onze eisen voldeed. Prima afgehandeld en het volste vertrouwen in een goede auto. Prima service!! Perfect uitgevoerd.

Herman en Marjoke Dank jullie wel voor de mooie review, nogmaals veel plezier en veilige km's met jullie mooie Nissan

Superblij met onze nieuwe Suzuki Vitara!!!

Onlangs een andere auto gekocht bij Bert-Jan en Yvonne Donkers. Onze tweede alweer. Keer op keer werden we blij van hun vriendelijkheid, enthousiasme en vakkundigheid. Alles wordt goed overlegd en geregeld. Dus geen verrassingen achteraf. Bert-Jan en Yvonne nogmaals dank voor alle werk voor en achter de schermen, zodat wij met een gerust hart veilige kilometers kunnen gaan rijden in onze nieuwe voiture.

Betrouwbaar

hebben een BMW 1 coupe bij hen gekocht, je wordt gemoedelijk ontvangen krijgt uitleg over de auto en historie daarvan, geen gladde verkooppraatjes maar het "eerlijke "verhaal. afspraak is afspraak bij hen, alles komt men na, wij zijn uitermate tevreden!

Hier wil je je auto kopen en laten onderhouden!

Service is hun speerpunt. Ze denken met je mee en komen je tegemoet. Je krijgt eerlijke en duidelijke informatie, waardoor je weet waar je aan toe bent. Yvonne staat je hartelijk te woord en Bert-Jan is pas tevreden als hij het beste resultaat kan afleveren. Een fijn en betrouwbaar adres.

Zeer kundig en betrouwbaar advies

We zijn erg geholpen. Eerlijk advies.

Topervaring van begin tot einde

We hebben bij de koop van onze 'nieuwe' tweedehandsauto tijdens alle stappen van de autokoop tot uiterste tevredenheid met dit bedrijf gecommuniceerd. Ze denken met je mee, hebben een open oog en oor voor je en leveren een topkwaliteit in de service. Transparant in de kosten en de afwerking van alles wat met de koop en onderhoud van de auto te maken heeft. We komen graag terug en kunnen dit familiebedrijf iedereen van harte aanbevelen!

Dank u wel voor de mooie review en het vertrouwen in ons.

Uitstekende en vriendelijke service

Wij hebben onze tweede auto hier gekocht en eigenlijk meteen bij de koop daarvan kwamen we tot de conclusie dat onze andere auto daar ook in onderhoud gaat. De technische kennis, het oog voor detail, de vriendelijkheid en vooral de betrouwbaarheid is dat wij terug blijven komen bij deze garage.

Perfecte service

Vandaag weer top geslaagd voor een andere auto. Goede service en net dat beetje extra waardoor ik het vertrouwen in jullie blijf houden. Hele fijne auto dus dankjulliewel weer!!!

Service zoals Service bedoeld is.

Gisteren mijn nieuwe auto gehaald. Keurig afgeleverd kan het iedereen aanraden. Zo hoort een auto afgeleverd te worden . Dank je wel ook namens mijn dochter.

Uitstekende service en vriendelijk!

Ik zag een hele leuke eerste auto bij Donkers staan en kon de volgende dag gelijk een proefrit maken. Het is een fijn familiebedrijf die je warm ontvangt en daar zijn wij heel erg tevreden over. Wij komen hier zeker terug! Super bedankt.

Een bijzonder fijn autobedrijf met goede service.

Vanaf het moment dat wij de showroom binnengingen had ik al een goed gevoel. Hele vriendelijke mensen. Goede Service en een gastvrij ontvangst. Heb mede daardoor ook een auto gekocht.

Een prima bedrijf, waar je na op aann kunt.

Altijd een Brabants gevoel als je binnen stapt.

Weer op en top

Mooie zeer nette auto gekocht, met super service zo als gewend van Bertjan en Yvonne

Het is gewoon een super team.

Geweldige service

Vandaag voor alweer de 4e keer geslaagd voor een andere auto bij Autobedrijf Donkers. We zijn echt superblij met jullie service en uiteraard met onze nieuwe Mazda!! Dankjulliewel Bert Jan en Yvonne voor steeds dat extra stuk service en vertrouwen wat we steeds in jullie kunnen blijven houden!!

Betrouwbaar en betaalbaar

Betrouwbare en betaalbare garage met uitermate deskundige monteur en vriendelijke behandeling. Mijn auto’s worden hier al jaren onderhouden. We waren op zoek naar een auto met automaat en via bemiddeling en keuring van garage Donkers gekocht. Alles tot in de puntjes geregeld.

perfecte service niet duur uiterst betrouwbaar

Kom hier al meer dan 10 jaar met mijn mazda en ook mijn corsa. Altijd prima ontvangst. Zeer kundige en professionele monteur. no nonsens mentaliteit. echte aanrader. Destijds via Internet achter dit bedrijf gekomen voor.mijn mazda 6. Reparatie in Tilburg zou 1600 euro kosten aan mijn stuurkolom. Bij Donkers koste het 30 euro met de mededeling dat deze reparatie waarschijnlijk om de 3 jaar herhaald zou moeten worden wat ook exact klopt. Ik ben er dus uitermate over te spreken. Dikke 10. Aanrader. Beste mazda garage van tilburg en omstreken. Ga zo door

Supergarage! Ze moeten snel een filiaal in Breda openen!

Mijn laatste 3 auto\'s heb ik met hulp van Autobedrijf Donkers gekocht. Zij hebben mij elke keer helpen zoeken naar de juiste auto voor mij. De laatste auto die ze een paar weken terug hebben afgeleverd voor mij, heb ik op blind vertrouwen gekocht, zonder proefrit gekocht. Ik heb dit alleen kunnen doen omdat ik er alle vertrouwen in heb dat zij niet alleen aan handel denken maar vooral ook aan de klant. Het is een uiterst vriendelijk en transparant bedrijf. Ik laat ook altijd mijn onderhoud bij ze doen, en heb hierbij nooit het idee dat ik teveel betaal. Kortom ben je opzoek naar een andere auto of moet je onderhoud laten doen aan je huidige, ga dan eens langs bij Donkers!

Zeer recent kocht ik mijn auto bij Donkers in Chaam. Ik kwam er terecht via internet. De auto die ik zocht stond bij hen in de showroom. Ik kocht er een hele fijne Suzuki waar door Donkers op mijn verzoek cruise-control werd ingebouwd. Alles geheel naar mijn wens. Vriendelijke en opgewekte mensen die waar maken wat ze beloven. Uitstekende service en kwaliteit.

Nelly en Ton uit Chaam Maandagavond met pech langs de snelweg en donderdag met een mooie tweedehands auto weer tevreden garage Donkers uit. Met behulp van Yvonne en Bert Jan zeer snel weer aan een andere auto geholpen. Snel en vakkundig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Leuke auto gekocht voor mooie prijs met hele goede garantie voorwaarden .

Leuke auto gekocht voor mooie prijs met hele goede garantie voorwaarden .

Over Autobedrijf Donkers

“Niet ieder boutje hoeft geld te kosten.” Bij BOVAG Autobedrijf Donkers gaan klanten áltijd tevreden de deur uit. Daar zorgen wij, Bert-Jan en Yvonne Donkers, hoogstpersoonlijk voor. We zijn trots op de reviews van onze klanten. Die laten zien dat we ook echt slagen in onze missie: 100% tevreden klanten door vakwerk van hoge kwaliteit, een goed advies met duidelijke prijsopgave vooraf en een warm, persoonlijk contact. “Niet ieder boutje hoeft geld te kosten”, schreef een klant laatst nog. En zo is het precies. We kennen iedereen bij naam, de koffie staat altijd klaar en wie jarig is, krijgt een verjaardagskaart met een presentje, die aandacht vinden wij maar heel gewoon. Brabantse gemoedelijkheid, open en eerlijk zijn, het zit in ons DNA, al sinds de oprichting in 1932. Onze klanten komen van heinde en ver naar ons familiebedrijf in Chaam. Een deel wacht zelfs met onderhoud, reparaties, een keuring of aanschaf van een andere auto tot ze weer op de camping in de buurt zijn. Dat vertrouwen vinden wij heel bijzonder. We geven hen meer vakwerk, service en persoonlijke aandacht voor een mooiere prijs dan ze thuis krijgen, vertellen ze ons regelmatig. Daar worden wij blij van. Iedere dag weer. Welkom bij autobedrijf Donkers