Een no-nonsense bedrijf met korte lijntjes, zowel naar directie, als ook naar een monteur. Directie investeert in personeel en (moderne) apparatuur, zijn dus up-to-date. Deze kwaliteiten en dus de deskundigheid zijn voor mij voldoende reden om Autobedrijf Dirks in Bergeijk als goed aan te bevelen.

Afgelopen maand voor het eerst mijn auto laten keuren bij autobedrijf Dirks. Een zeer nette garage en showroom. Klantvriendelijkheid staat centraal, evenals de deskundigheid.

Afgelopen jaar via internet op zoek gegaan naar een DS4 en deze bij dit bedrijf aangekocht. Keurige nette auto (zoals op internet ook omschreven), prijs/kwaliteit klopt gewoon. Net bedrijf waar ik correct behandeld ben.

Zeer vriendelijke mensen, staan altijd voor je klaar ook net voor sluiten nemen ze ruim de tijd om je te helpen. Afspraken worden goed nageleefd, ik kom hier al jaren

Autobedrijf Dirks is al sinds vele jaren ons vaste adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf auto. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf, klantvriendelijke en bekwame medewerkers en de service is perfect!

Vriendelijk personeel die klanten netjes te woord staan en helpen.

• Reden bezoek Andere reden

Superfijn bedrijf met gemotiveerde mensen.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, deskundig en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne mensen die weten wat service is.

hallo, citroen c1 gekocht en zeer tevreden over auto, ik moet overdag werken en autobedijf dirks gebeld of we ook na 6 u konden komen, dat was helemaal geen probleem en auto stond netjes droog en blinkend in showroom, we werden vriendelijk ontvangen en geen opdringerigheid van robert want daar zo,n hekel aan wat onze ervaring ergens anders was. kregen goede uitleg en ook goede prijs voor onze inruilauto, proefritje gemaakt en het was zo rond, week daarna opgehaald en nog steeds met plezier rondrijden. kortom een net en goed bedrijf!!

Bedrijf met kundige mensen en goede service. Ben al jaren een zeer tevreden klant en zal dit nog jaren bijven.

hagelbui op auto, belde autobedrijf dirks op en aangezien het zeer druk was (ja er waren meer dan 200 klanten met hagelschade) werd ik binnen uur teruggebeld en afspraak gemaakt voor verzekering en kreeg direct gratis leenauto mee en binnen 10 dagen was mijn auto weer als nieuw. dikke pluim voor het hele team...

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij deze garage een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt met APK. Tijdens de APK bleek er toch iets meer mis te zijn dan gedacht. Door de garage is mooi meegedacht over de planning. Ze konden mij precies vertellen wat de kosten zijn en de verwachte tijd. Ik werd telefonisch op de hoogte gehouden over de voortgang. Kortom ben ik zeer tevreden over deze mannen. Volgende keer zeker weer hierheen.

zeer goed bedrijf met goede service

Wat een aangename verrassing wachtte ons toen wij aankwamen bij Autobedrijf Dirks in Bergeijk. De auto waarmee wij een proefrit kwamen maken stond gepoetst en wel gereed in de showroom met de deuren wagenwijd open.... De eigenaar van het autobedrijf (familiebedrijf) de heer Robert Dirks ontving ons hartelijk en onze eerste indruk van prettig: geen haast, geen verkooppraat, niet aandringen, maar een duidelijke uitleg over de auto met de opmerking veel plezier met de proefrit en neem de tijd. Dat maak je wel anders mee bij de grote, bekende autodealers. Ook na de proefrit een prettig gesprek, een correcte afhandeling van zaken (wij kregen een mooie prijs terug voor onze eigen auto) en nog een goede tip waar we konden gaan lunchen. Wij wonen meer dan 1,5 uur rijden verwijderd van Bergeijk, maar de prettige ontvangst/sfeer, de inruilprijs voor onze auto en zeker niet in de laatste plaats de mooie auto die wij mee terug naar huis namen, waren de rit dubbel en dwars waard. Niets dan lof voor Autobedrijf Dirks in Bergeijk!

Leuke receptioniste

Net bedrijf met goede service en vriendelijke mensen

Via internet hier terecht gekomen voor aankoop van een gebruikte C4 Cactus. Dit is een bedrijf waar veel andere nog van kunnen leren. Nette mensen, eerlijk advies en goede service. Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Als er problemen zijn blijven ze net zo lang zoeken tot ze het hebben opgelost, zeer goede service en je kan er altijd terecht. Bijzonder vriendelijk en correct bedrijf met oog voor de klant, ik ben absoluut zeer tevreden.

Zeer klant vriendelijk bedrijf ,fijne communicatie ook snel antwoorden op vragen via mail.

• Reden bezoek Andere reden

prima bedrijf en prijs was goed en lekkere koffie! echt een aanrader!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Via internet hier terecht gekomen voor een gebruikte Cactus. Goede adviezen en fijne behandeling. We voelde ons direct vertrouwd.

goed, klantvriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantgericht, vriendelijk, eerlijk, meedenkend, adviserend