uitstekend

Auto gekocht bij Nico prima geholpen. Klantvriendelijk, gezellig en snel afgehandeld.

Naast de kwaliteit van Suzuki, zijn vriendelijkheid, vakkennis en service gerichtheid voor mij de reden om een auto bij Nico Nederlof te kopen.

Weer geweldig geholpen

Auto weer prima afgeleverd door Nico, altijd het gevoel dat hij net iets extra's voor je doet.

Mooi bedrijf

Klantvriendelijk goede service top

Gezellig en super snel afgehandeld allemaal. Tot op heden zeer tevreden.

Prima garage en medewerkers

Kunnen de klanten nog bij naam Betaalbare service

Top op alle fronten

Staan altijd klaar voor je, denken mee en zijn vakkundig

Ik kom al jaren bij deze garage. Altijd vriendelijk. En goed advies.

Een eerlijk bedrijf

Een fijn en eerlijk bedrijf met fijne medewerkers waar je altijd terecht kunt.

Heel erg goed.

Doordat ik i.v.m. Mijn ogen niet kan rijden,werd mijn auto keurig opgehaald en s,avonds weer thuis afgeleverd. De aandacht en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. In alle opzichten ben ik heel tevreden met deze garage en mocht ik weer een andere auto nodig -of willen -hebben zal ik mijn best doen om weer bij "Garage Dekker " langs te komen. Doordat ik i.v.m. Mijn ogen op dit moment niet kan autorijden,werd mijn auto keurig opgehaald en s'avonds weer voor de deur afgeleverd. De service en klantvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Het is niet alleen het merk Suzuki,maar ook deze garage waar ik voor een volgende auto voor terugkom.

Altijd vriendelijk ontvangen

Ik kom er al een aantal jaren. Iedereen is altijd aardig en de service is goed, betaalbaar en duidelijk.

Sympathiek en ontzettend goed geholpen

Sympathiek en ontzettend goed geholpen. Ontzettend blij met de auto en een goed gevoel bij de verkoop. Wij bevelen auto dekker zeker aan!

Prima informatie en uitleg bij de aflevering van de nieuwe auto.

Er werd ruim de tijd genomen om de belangrijkste zaken te regelen.

Heb toelichting op de factuur gekregen, die duidelijk was.

Auto Dekker is een fijn en goed bedrijf

Met het uitkiezen van mijn auto heeft Nico Nederlof mij zeer goed geholpen. En doordat de monteurs hun best hebben gedaan om zo snel mogelijk mijn auto rijklaar te maken, verdienen zij ook een pluim.

geen klachten

Tweedehands Suzuki Alto gekocht. Fantastische service, prima prijs en afgeleverd als nieuw inclusief bos bloemen en een set nieuwe banden. Het betrof een oudere auto in het goedkoopste segment, zonder inruil, maar de service heb ik ervaren alsof ik een nieuwe auto kocht in het topsegment.

Vreemde werk wijzen

Ging voor apk maar ze wilde gelijk onderhoud doen te waarde van 350euro terwijl apk over ging van 140eur gewoon gezegt alleen apk

Betrouwbaar en aardig

Jullie hebben mij zo goed geholpen en advies gegeven. Echt betrouwbare vaklui. Dank jullie wel voor de service en de leenfiets.

Prima geholpen vriendelijk correct meedenkend

S cross voor een beurt gebracht +1e apk beurt uitgevoerd volgens afspraak .van de klant. Prima mee gedacht met de wensen van de klant Al jaren klant .top bedrijf ffffff

vriendelijk..klantgericht en op gemak stellend

vriendelijk..klantgericht en op gemak stellend

Vriendelijk, behulpzaam, snel en eerlijke hulp

De service van Auto Dekker B.V. is vriendelijk, snel, behulpzaam en eerlijk. Als ik een vraag heb krijg ik snel en eerlijk antwoord. Fantastisch bedrijf!

Ik wordt altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Prima service, vriendelijke mensen, kundig

Prima service Vriendelijk personeel Hulpzaam

Goed.

Hou de klantvraag in de gaten. Goede service.