POSITIEF

Ik kan geen negatieve dingen vinden. Personeel is zeer prettig in de omgang, monteurs zijn als vakkundig ervaren, receptie is presentatief en de service is naar mijn ervaring zeer goed.

Top. Goede service

Ben zeer tevreden over reparatie en onderhoud bij Auto Dekker. Goede service. Kan niet beter

Heel goed

Keurig netjes geholpen

helemaal goed

vanaf eerste moment van nog niet de intensie te hebben een andere auto te kopen tot het moment van aflevering een hele fijne .vriendelijke en goede uitleg gehad, niet opdringerig en alle tijd nemend voor vragen en afhandeling

Uitstekende garage

Degelijk, vlot, oordeelkundig en betrouwbaar

Inhoudelijk goed, deskundig en aangenaam

Het loopt altijd soepel met Nico Altijd mogelijkheden Heel prettig en vakkundig!

Prima garage

Prima garage Vertrouwde gezichten Ze kennen je tenminste van naam Correct uitgevoerde werkzaamheden voor een normale prijs

keurig te woord gestaan.

keurig vooraf besproken wat er gebeuren moest voordat reparaties werden uitgevoerd.

Fijne dealer

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en de service is prima.

Geweldige service

Prettige ontvangst. Als je even moet wachten krijg je koffie. Als er tijd is even een praatje.

Super, als altijd

Super medewerkers en uitstekend geholpen

Goede service klantvriendelijk!

Prima service, klantvriendelijk!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen met kennis van zaken

Perfecte garage

Personeel kent de klanten en heeft interesse voor hen. Werk wordt netjes en goed uitgevoerd.

uitstekende service

ik ben zeer tevreden klantvriendelijkheid heel goed wordt uitstekend geholpen een 10 geef ik auto Dekker

Top dealer

Eerlijk, betrouwbaar , beste dealer voor de regio. Dank aan J. Tramper. Top !!!!

Klantvriendelijk en hulpvaardig personeel

Klantvriendelijk hulpvaardig

Auto Dekker denkt in kansen en oplossingen.

Auto Dekker denkt in meer mee dan alleen wagenparkbeheer.

uitstekend

geweldig geholpen

Ik word altijd heel goed geholpen

Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij auto Dekker. Wij hebben nog nooit problemen gehad.

Fantastische autodealer, hele fijne mensen !

Ondertussen onze 7e auto die wij bij Auto Dekker gekocht hebben en die vandaag afgeleverd is. En het goede, betrouwbare en aangename gevoel blijft absoluut overeind. Wederom allemaal prima, geheel volgens afspraak en met de nodige aandacht. We kunnen er hele lange positieve verhalen over schrijven maar wij zijn heel erg blij met dit autobedrijf en de mensen die er werken. We hebben hier altijd een goed en betrouwbaar gevoel. Absoluut aan t bevelen en niet alleen voor Suzuki, maar ook voor de andere merken, zowel nieuw als gebruikt, we kunnen er over mee praten alleen maar in positieve zin. Ga zo door mensen ! Groetjes, Joyce & Ivo

Als altijd goed.

prima service.

Snelle en zorgvuldige service

Auto Dekker kent de klanten waardoor je je geen nummertje voelt. De auto op afspraak gebracht en na een paar uur al een telefoontje dat hij klaar was. Netjes gekeurd.

profesioneel

Komen altijd de afspraken na en voor een normaal tarief

altijd netjes en goed