Heb toelichting op de factuur gekregen, die duidelijk was.

Auto Dekker is een fijn en goed bedrijf

Met het uitkiezen van mijn auto heeft Nico Nederlof mij zeer goed geholpen. En doordat de monteurs hun best hebben gedaan om zo snel mogelijk mijn auto rijklaar te maken, verdienen zij ook een pluim.

geen klachten

Tweedehands Suzuki Alto gekocht. Fantastische service, prima prijs en afgeleverd als nieuw inclusief bos bloemen en een set nieuwe banden. Het betrof een oudere auto in het goedkoopste segment, zonder inruil, maar de service heb ik ervaren alsof ik een nieuwe auto kocht in het topsegment.

Vreemde werk wijzen

Ging voor apk maar ze wilde gelijk onderhoud doen te waarde van 350euro terwijl apk over ging van 140eur gewoon gezegt alleen apk

Betrouwbaar en aardig

Jullie hebben mij zo goed geholpen en advies gegeven. Echt betrouwbare vaklui. Dank jullie wel voor de service en de leenfiets.

Prima geholpen vriendelijk correct meedenkend

S cross voor een beurt gebracht +1e apk beurt uitgevoerd volgens afspraak .van de klant. Prima mee gedacht met de wensen van de klant Al jaren klant .top bedrijf ffffff

vriendelijk..klantgericht en op gemak stellend

vriendelijk..klantgericht en op gemak stellend

Vriendelijk, behulpzaam, snel en eerlijke hulp

De service van Auto Dekker B.V. is vriendelijk, snel, behulpzaam en eerlijk. Als ik een vraag heb krijg ik snel en eerlijk antwoord. Fantastisch bedrijf!

Ik wordt altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Prima service, vriendelijke mensen, kundig

Prima service Vriendelijk personeel Hulpzaam

Goed.

Hou de klantvraag in de gaten. Goede service.

Zeer slecht. Denken aleen aan hun portemonnee

Vrijdagavond 11 dec 2020 stond een suzuki swift te koop bij autobedrijf dekker in Spijkenisse, voor het bedrag van €4950 - en mijn zoon en zijn vriendin hadden interesse in die auto. Smorgens vroeg gelijk gebeld en gevraagd of de prijzen op hun site ook de werkelijke prijzen waren en daar werd bevestigend op geantwoord, de prijzen zijn all in. De verkoper vroeg in welke auto we interesse hadden en ik zei dat het om die suzuki swift ging en die was nog te koop zei hij. Gelijk in de auto gestapt en op naar Spijkenisse. Er was geen verkoper vrij, dus wij naar boven om de auto te zoeken en daar stond hij, alleen was de vraagprijs veranderd naar €5450,-. Wij naar beneden en gewacht tot er een verkoper vrij was en daarna weer naar boven. Ik confronteerde hem ermee en het antwoord was: vanmorgen kwam de baas en die vond de auto te goedkoop, vandaar de prijs verandering. Ik zei dat ik die morgen had gebeld en dat hij daar niets over had gezegd, het antwoord was: ik weet niet wanneer u op de site heeft gekeken!. Toen ik belde had hij ook kunnen zeggen, dat de prijs was aangepast, maar ik vermoed, dat ze dat gedaan hebben, omdat ze wisten dat wij kwamen kijken en zo op een minne manier meer geld te vangen voor een auto. Hij begon met zijn argument:. Meneer, kijk naar de huizenmarkt, ik kapte hem gelijk af, door te zeggen, dat een huis in waarde stijgt en een auto in waarde daalt en dat het geen vergelijk of goed argument is. De auto stond 23 dagen op hun naam en dan zet je er een prijs op, duurt het te lang en zeker als het december is, dan doen de meeste bedrijven de prijs naar benden aanpassen en niet naar boven en dat meer dan 10%. Kortom, voor ons een erg slechte ervaring en een niet te verkopen actie van auto dekker uit Spijkenisse.

Altijd goede ervaring bij auto Dekker

Flexibel en betrouwbaar

Alles soepel en vlot verlopen. De verkoper, (Nico) doet wat hij zegt en denkt mee.

Prettig geholpen.

Al voor de 4e keer een auto gekocht bij Auto Dekker. Dat geeft wel aan hoe prettig ik geholpen ben door Nico en zijn collega’s.

Super service

Perfect service en extra service bij mijn schade herstel mijn auto van binnen schoon gemaakt super

Perfecte service

Zoals altijd volgens afspraak en voor een schappelijke prijs

Geweldige service!

Mijn vierde auto pas gekocht bij auto Dekker. Ik kom hier steeds terug omdat zij zeer klantvriendelijk zijn en de service geweldig is. Ook bij servicebeurten en eventuele reparaties wordt dit allemaal netjes afgehandeld.

Heel klantgericht, deskundig

Persoonlijke aandacht en tijd

kundig en vriendelijke werknemers

Afspraak maken via de telefoon ging gezellig. De monteur belde tijdens de werkzaamheden voor overleg m.b.t. mijn banden. Positief meegedacht! Ben heel tevreden.

Het is een hele fijne dealer en garage

Er wordt door bijna iedereen goed meegedacht. Zowel door Nico van de garage als Nico van de verkoop. Er is alleen 1 persoon die me bijna zo ver had om niet mn huidige auto te kopen. Dankzij snelle actie van Nico ben ik nu heel blij met mijn Suzuki Vitara

Betrouwbaar

Wat er ook is niets is een probleem, en perfecte service in al die 20 jaar dat ik er kom.

Moeten annuleren

Heb in de nacht van 23/24 een corona test moeten ondergaan, moest helaas de afspraak annuleren

Klantgericht en fijne communicatie

Ondanks dat we pas tegen sluitingstijd spontaan besloten een auto te bekijken zijn we heel fijn geholpen zonder haast.