klantvriendelijk en goede service

Auto service geweldig,en snel, wachtruimte kan beter.

Voor de service van de auto is het "gewoon" heel goed, snel en qualiteit uitstekend. Wacht ruimte een beetje gedateerd, kan beter.

Geheel conform afspraak

Word altijd super goed geholpen . Top bedrijf .

Goed en professioneel geholpen. Eerlijk advies, keurig overleg voor de grote reparatie. Jammer van het "gepush" vooraf om een afspraak in te plannen.

prima geholpen

De auto van mijn zus na dekker gebracht. voor onderhoud op maat + airco service. De accu was kapot 11 maanden oud deze is onder garantie vervangen. dat is heel net van dekker vriendelijk correct meedenkend duidelijke uitleg ik wordt altijd goed geholpen al jaren klant

Gewoon top

Vriendelijk en fijn geholpen

Fijn bedrijf. Je word er vriendelijk en goed geholpen. Bij een beurt wordt er eerst gebeld over de kosten en dat vind ik keurig!

zoals gewoonlijk een prima ervaring.

Omdat we al jaren bij de firma Dekker in Oud-Beijerland klant zijn, zijn onze ervaringen zeer positief. Zowel de mensen uit de werkplaats als de medewerkers van de balie en kantoor, zijn zeer gemotiveerd en erg klantvriendelijk.

Vriendelijke duidelijke en uitgebreide service en meteen een leenauto bij onverwachte reparatieverzo

Fantastische service! Vriendelijke mensen die duidelijk uitleggen wat er aan de hand is.

Bij een wat grotere reparatie wordt ik keurig gebeld vóóraf

Prima geholpen en service

Aardige en vriendelijke mensen die meedenken.

Auto Dekker blinkt uit in service en klantgerichtheid

Heb al een paar keer gehad dat ik een klein probleem had( bv omzetten naar zomertijd) Bij auto Dekker kan je altijd terecht én voel je je nog welkom ook. Je wordt meteen vakkundig geholpen en als het een groter probleem is, wordt er zsm een afspraak gemaakt. ( en dan wordt er gekeken wat jou het beste uitkomt) Ik voel me bij auto Dekker welom, op mijn gemak én ik ben er zeker van dat ik goed geholpen wordt.

prima geholpen

Fijne garage met vriendelijke medewerkers. Ik wordt altijd goed geholpen. Ook mijn 2e auto een oude peugeot 207cc is in onderhoud bij dekker. Beurt + diverse reparaties . Prima geholpen duidelijke uitleg Al jaren klant

Na een decennia lang weggeweest te zijn is de service nog steeds zeer goed .

Zeer blij met Auto Dekker te Oud Beijerland.

Wordt altijd goed geholpen door deskundig personeel en houden zich ook aan de afspraak die gemaakt is. Zijn altijd vriendelijk en bij het wachten een lekker bakje koffie of wat anders en een praatje. Alle lof voor Auto Dekker/Oud Beijerland.

Sinds 2006 worden onze auto’s daar onderhouden. Prettige contacten met perfecte uitvoering

Vakkundig.

Prima geholpen, Grote beurt + kleine reparatie, netjes eerst gebeld over mogelijke kosten.

Prima!

Wat we hadden afgesproken is gebeurd, prima zoals altijd bij dit bedrijf

Zoals vanouds goed

Goede informatie, betrouwbaar en vriendelijk.

tijdig volgens afspraak

Fijne en betaalbare service

klant vriendelijke

Personeel is vriendelijk en er wordt geen reparatie verricht voordat er overleg met de klant is geweest. Je krijgt duidelijk uitleg wat er gerepareerd of vervangen moet worden met prijs opgave. Ben heel tevreden over garage Auto Dekker.

Onderhoud

De auto heeft weer een goed onderhoudsbeurt gekregen. Daar is niks op aan te merken maar dat vervolgens het onderhoudsboekje niet in gevuld word vindt ik wel er slordig. Bij de eerst beurt is dit helaas ook niet gebeurt. Dit vindt ik erg Jammer want het onderhoudsboekje is ook het visitekaartje voor het bedrijf maar ook voor de auto zelf. Ook is het jammer dat jullie geen check lijst hebben van wat er allemaal gedaan is. Dit zou sommige klanten ook fijn vinden. Dit is namelijk voor de klant ook handig. Zo weten ze ook in wat voor staat de auto is. Met name bij nieuwe auto's omdat de eerste apk pas na 4 jaar is. Maar ook voor oudere auto's is dat handig zo'n check lijst. Misschien is dit een tip.

goed geholpen

op tijd, alles gedaan wat de beurt in hield,