Snel en zorgvuldig

Mijn auto werd gelijk onder handen genomen en was al snel klaar.

Een tien met een griffel!

Prima, vriendelijk, behulpzaam. Staan direct voor je klaar. Erg blij mee

Tevreden

Auto Dekker levert klantgericht vakwerk

Klantvriendelijkheid staat altijd voorop bij firma Dekker. Daarnaast leveren ze vakwerk af. Goede adviezen!

Prima geholpen vriendelijk correct meedenkend

S cross voor klein onderhoud gebracht Duidelijk uitleg gehad over onderhoud Vriendelijk correct meedenkend Ik wordt altijd goed geholpen al jaren klant

De service en vriendelijkheid is meer dan goed, heel erg tevreden.

Wordt altijd prima geholpen en de service is uitstekend kan gewoon niet beter. Als eindcijfer zeker een tien plus.

Heel goede Suzuki dealer

Na ongeveer 10 jaar weer terug bij dezelfde dealer.

prima garage, vriendelijk en behulpzaam

Vakbekwame nette service

Vakbekwame monteurs. Vriendelijke behandeling

Duidelijk uitleg reparaties.

Gemakkelijk, snel en goed geholpen

snel en vakkundig geholpen

Zeer vakkundig personeel.

Altijd vriendelijk en in voor een praatje, niets is teveel. Ben blij dat ik sinds 5 jaar een goed garage hebt gevonden, zelfs een nieuwe auto gekocht. Na een aantal maanden in mij nieuwe auto te hebben gereden kreeg ik problemen, wat kan gebeuren, direct kreeg ik een leen auto mee. Pas na 3 weken kon, ik mij auto ophalen eerder kreeg ik de auto niet mee, voor het probleem opgelost was. CHAPEAU.. Bedankt Auto Dekker..

Jammer

Kijk als je van tevoren opgeeft wat er gebeuren moeten je telefoon nummer achterlaat en dan maar zelf doet wat je wilt zonder te informeren vinden wij dat jammer gaat klanten kosten!!!

klantvriendelijk en goede service

Auto service geweldig,en snel, wachtruimte kan beter.

Voor de service van de auto is het "gewoon" heel goed, snel en qualiteit uitstekend. Wacht ruimte een beetje gedateerd, kan beter.

Geheel conform afspraak

Word altijd super goed geholpen . Top bedrijf .

Goed en professioneel geholpen. Eerlijk advies, keurig overleg voor de grote reparatie. Jammer van het "gepush" vooraf om een afspraak in te plannen.

prima geholpen

De auto van mijn zus na dekker gebracht. voor onderhoud op maat + airco service. De accu was kapot 11 maanden oud deze is onder garantie vervangen. dat is heel net van dekker vriendelijk correct meedenkend duidelijke uitleg ik wordt altijd goed geholpen al jaren klant

Gewoon top

Vriendelijk en fijn geholpen

Fijn bedrijf. Je word er vriendelijk en goed geholpen. Bij een beurt wordt er eerst gebeld over de kosten en dat vind ik keurig!

zoals gewoonlijk een prima ervaring.

Omdat we al jaren bij de firma Dekker in Oud-Beijerland klant zijn, zijn onze ervaringen zeer positief. Zowel de mensen uit de werkplaats als de medewerkers van de balie en kantoor, zijn zeer gemotiveerd en erg klantvriendelijk.

Vriendelijke duidelijke en uitgebreide service en meteen een leenauto bij onverwachte reparatieverzo

Fantastische service! Vriendelijke mensen die duidelijk uitleggen wat er aan de hand is.

Bij een wat grotere reparatie wordt ik keurig gebeld vóóraf