Zeer blij met Auto Dekker te Oud Beijerland.

Wordt altijd goed geholpen door deskundig personeel en houden zich ook aan de afspraak die gemaakt is. Zijn altijd vriendelijk en bij het wachten een lekker bakje koffie of wat anders en een praatje. Alle lof voor Auto Dekker/Oud Beijerland.

Sinds 2006 worden onze auto’s daar onderhouden. Prettige contacten met perfecte uitvoering

Vakkundig.

Prima geholpen, Grote beurt + kleine reparatie, netjes eerst gebeld over mogelijke kosten.

Prima!

Wat we hadden afgesproken is gebeurd, prima zoals altijd bij dit bedrijf

Zoals vanouds goed

Goede informatie, betrouwbaar en vriendelijk.

tijdig volgens afspraak

Fijne en betaalbare service

klant vriendelijke

Personeel is vriendelijk en er wordt geen reparatie verricht voordat er overleg met de klant is geweest. Je krijgt duidelijk uitleg wat er gerepareerd of vervangen moet worden met prijs opgave. Ben heel tevreden over garage Auto Dekker.

Onderhoud

De auto heeft weer een goed onderhoudsbeurt gekregen. Daar is niks op aan te merken maar dat vervolgens het onderhoudsboekje niet in gevuld word vindt ik wel er slordig. Bij de eerst beurt is dit helaas ook niet gebeurt. Dit vindt ik erg Jammer want het onderhoudsboekje is ook het visitekaartje voor het bedrijf maar ook voor de auto zelf. Ook is het jammer dat jullie geen check lijst hebben van wat er allemaal gedaan is. Dit zou sommige klanten ook fijn vinden. Dit is namelijk voor de klant ook handig. Zo weten ze ook in wat voor staat de auto is. Met name bij nieuwe auto's omdat de eerste apk pas na 4 jaar is. Maar ook voor oudere auto's is dat handig zo'n check lijst. Misschien is dit een tip.

goed geholpen

op tijd, alles gedaan wat de beurt in hield,

Zeer goede service na aankoop van tweedehands auto in de lagere prijsklasse

ik kom al jaren bij deze garage en nu ook mijn broer. Perfect.

Perfecte garage. Goed personeel, niets op aan te merken.

Geweldig personeel, staan altijd klaar!

Al meer dan 25 jaar klant bij Dekker. We rijden met 2 Suzuki,s, het is starten en gelijk rijden en we hébben nog nooit problemen gehad. Dit geeft ons de vastigheid om bij het merk Suzuki te blijven.

zoals elke keer gewoon en goed

zie boven

Heel goed!

Ik ben erg tevreden over de behandeling en het aanbod wat ik heb gekregen.

Dit is service zoalshet hoort, afgestemd op de klant

Auto Dekker deed zijn best om de APK + beurt voor mij zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. En ze bellen echt als er wat extra is of de auto klaar is, zo hoort het.

zeer goed

zeer goed zelfs met het coronavirus werden mijn sleutels ontsmet

Top autodealer Auto Dekker Oud-Beijerland.

Uitstekend goed geholpen bij aanschaf van nieuwe auto bij autodealer Dekker Oud-Beijerland. Ook voor onderhoud van de auto altijd prima service! Bedankt.

Word prima geholpen en heel klant vriendelijk,

POSITIEF

Ik kan geen negatieve dingen vinden. Personeel is zeer prettig in de omgang, monteurs zijn als vakkundig ervaren, receptie is presentatief en de service is naar mijn ervaring zeer goed.

Top. Goede service

Ben zeer tevreden over reparatie en onderhoud bij Auto Dekker. Goede service. Kan niet beter

Heel goed

Keurig netjes geholpen

helemaal goed

vanaf eerste moment van nog niet de intensie te hebben een andere auto te kopen tot het moment van aflevering een hele fijne .vriendelijke en goede uitleg gehad, niet opdringerig en alle tijd nemend voor vragen en afhandeling

Uitstekende garage

Degelijk, vlot, oordeelkundig en betrouwbaar

Inhoudelijk goed, deskundig en aangenaam

Het loopt altijd soepel met Nico Altijd mogelijkheden Heel prettig en vakkundig!