Fijne dealer

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en de service is prima.

Geweldige service

Prettige ontvangst. Als je even moet wachten krijg je koffie. Als er tijd is even een praatje.

Super, als altijd

Super medewerkers en uitstekend geholpen

Goede service klantvriendelijk!

Prima service, klantvriendelijk!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen met kennis van zaken

Perfecte garage

Personeel kent de klanten en heeft interesse voor hen. Werk wordt netjes en goed uitgevoerd.

uitstekende service

ik ben zeer tevreden klantvriendelijkheid heel goed wordt uitstekend geholpen een 10 geef ik auto Dekker

Top dealer

Eerlijk, betrouwbaar , beste dealer voor de regio. Dank aan J. Tramper. Top !!!!

Klantvriendelijk en hulpvaardig personeel

Klantvriendelijk hulpvaardig

Auto Dekker denkt in kansen en oplossingen.

Auto Dekker denkt in meer mee dan alleen wagenparkbeheer.

uitstekend

geweldig geholpen

Ik word altijd heel goed geholpen

Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij auto Dekker. Wij hebben nog nooit problemen gehad.

Fantastische autodealer, hele fijne mensen !

Ondertussen onze 7e auto die wij bij Auto Dekker gekocht hebben en die vandaag afgeleverd is. En het goede, betrouwbare en aangename gevoel blijft absoluut overeind. Wederom allemaal prima, geheel volgens afspraak en met de nodige aandacht. We kunnen er hele lange positieve verhalen over schrijven maar wij zijn heel erg blij met dit autobedrijf en de mensen die er werken. We hebben hier altijd een goed en betrouwbaar gevoel. Absoluut aan t bevelen en niet alleen voor Suzuki, maar ook voor de andere merken, zowel nieuw als gebruikt, we kunnen er over mee praten alleen maar in positieve zin. Ga zo door mensen ! Groetjes, Joyce & Ivo

Als altijd goed.

prima service.

Snelle en zorgvuldige service

Auto Dekker kent de klanten waardoor je je geen nummertje voelt. De auto op afspraak gebracht en na een paar uur al een telefoontje dat hij klaar was. Netjes gekeurd.

profesioneel

Komen altijd de afspraken na en voor een normaal tarief

altijd netjes en goed

Komen al jaren bij Nico in Oud-Beijerland.

Gast vrijheid,

Gast vrijheid en vriendelijk. Ben diverse malen langs geweest om uitleg over instrumenten in de auto. Wordt altijd vriendelijk geholpen en de werkzaamheden worden gelijk uitgevoerd omdat bij Dekker een extra mannetje voor is. Wordt als service uitgevoerd ,dus geen kosten.

Meer respect voor mijn auto graag 🤨

Mijn collega's waaren stomverbaasd hoe het er aan toegaat bij Dekker. Ik kom alleen de APK en onderhoud doen als Nico Klijnsmit er weer is .

Goede service. Fijn geholpen

Vriendelijk .Correcht en meedenkend .staan altijd voor je klaar. Goede uitleg. Daar kunnen andere nog wat van leren

vriendelijke werknemers en goede betaalbare service

zie mijn mening vorig jaar

Voelt heel goed.

Een prima garage met vriendelijke mensen. Zou deze garage altijd aanraden aan mijn omgeving.

Heel goed

Heel goed

Goede service, niet alleen voor de auto 🚙

Altijd goed geregeld. Afspraak en beurt snel en goed klaar. En..de koffie staat ook klaar!