Goeie service, eerlijke prijs en vriendelijke verkoper.

Zeer fijne en betrouwbare dealer met ouderwetse aandacht en service

De 9e aflevering van een auto aan ons door Auto Dekker. Dat zegt op zich al genoeg denk ik, zowel nieuwe als jong gebruikte Suzuki's kopen wij al jaren bij Auto Dekker die uiteraard ook het onderhoud voor zijn rekening neemt. En als je zo lang al ergens komt hoef je eigenlijk niets meer toe te lichten. Je wordt niet als nummer maar als klant op een fijne manier behandeld en bij het zaken doen hou je hier altijd een positief en goed gevoel aan over. Afspraken worden altijd keurig nagekomen. Ook over de gezichten (de mensen die er werken) zijn wij ook louter positief ; bijna allemaal al jarenlang dezelfde vertrouwde gezichten die service hoog in het vaandel hebben staan. Dus de 10e auto de volgende keer wordt ongetwijfeld weer een Suzuki bij Auto Dekker.

Ook bij plotselinge gebeurtenissen toch goede service verlenen

Lekke band en het was zichtbaar druk in de werkplaats. Toch is er alles aan gedaan om mij snel te kunnen helpen. Geweldig.

Zwaar teleurgesteld !!!!

In mijn reactie van 6 juni J.l. Aangeven dat ik vanaf 29 mei niets meer heb vernomen van auto Dekker. We zijn nu ruim 5 weken verder en auto Dekker heeft nog steeds niets van zich laten horen. Is er iets fout gegaan bij mijn zomercheck en aircocheck op maandag 24 mei? Waardoor er op 29 mei opweg naar mijn vakantieadres slangen van het koelvloeistof systeem los schoten en hierdoor de koppakking er uit is gedrukt en ik ik met een schadepost zit van €2700,-? Ik vind het dan ook tekenend dat auto Dekker niets meer van zich laat horen, en wil een ieder dan ook waarschuwen voor dit bedrijf! Ik ben 12 jaar klant geweest en dacht als klant gerespecteerd te worden, maar helaas heb ik mij daar ernstig in vergist! Wanneer je ze echt nodig hebt, geven ze niet thuis!

Een betrouwbaar, bedrijf, doen wat ze beloven en top medewerkers!

Bijna 30 jaar klant. Diversen types Suzuki gereden en ik ben nog steeds zeer tevreden, niet alleen het merk maar ook de geweldige service bij Auto Dekker.

Prima geholpen

Fijne garage met vriendelijke medewerkers. Ik wordt altijd goed geholpen. Ook mijn 2e auto een oude peugeot 207cc is in onderhoud bij dekker. Beurt gehad. Prima geholpen. vriendelijk . meedenkend. Al jaren klant goede service

Fijne dealer

Ik heb al meerdere auto's gekocht bij auto Dekker. Ik vind het een prettige, betrouwbare en klantvriendelijke dealer die ook goede service biedt.

Blij met Auto Dekker Oud Beyerland.

Goede service. Altijd vriendelijk en bij het wachten lees ik altijd een boek en neem lekker iets te drinken. Komen tussendoor een praatje maken. Is toch leuk. Houden zo.

Gewoon prima , zoals het hoort.

Gewoon prima , zoals het hoort.

Betrouwbaar en hebben mij heel goed geholpen!

Ze hebben een deuk heel netjes eruit gehaald, zonder ingewikkelde en dure spuitwerkzaamheden.

kom hier al jaren en heb daar 4 nieuwe auto's gekocht de afgelopen jaren dat zeg volgens mij genoeg

een bijzonder goede garage met tegemoetkomend personeel

Het voelt telkens weer - zowel auto technisch als prijs technisch - prettig en positief. Behulpzaam en persoonlijk - en nooit een nummer. Wij mogen er graag komen !

slecht

2 banden achter versleten 30000 km nieuwe auto kan niet nog geen andere gehad normaal achter rij je 80000 mee wacht af wat jullie voor mijn doen auto is voor wiel drijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Top !!!!!

APK weer op orde

Voor APK is de auto weer op orde gemaakt en gecontroleerd. Leen-auto kon worden geregeld en kon hem dezelfde middag al ophalen.

uitstekende service

fantastische garage met het hart op de juiste plek.

Prima, vriendelijk, duidelijk, eerlijk.

Uitstekende informatie, vriendelijk en vrolijk. Komt e0rg betrouwbaar over

Perfect.

Fijne dealer,duidelijkheid over werkzaamheden, goede koffie.

Als vaste klant bij auto dekker werd mijn reparatie meteen verricht

De afneembare trekhaak zat muurvast en was er niet door mij er nog af te halen. Het was nog niet zo gemakkelijk om dit voor elkaar te krijgen. Zonder problemen werd de reparatie uitgevoerd, kosteloos.

uitstekend

Auto gekocht bij Nico prima geholpen. Klantvriendelijk, gezellig en snel afgehandeld.

Naast de kwaliteit van Suzuki, zijn vriendelijkheid, vakkennis en service gerichtheid voor mij de reden om een auto bij Nico Nederlof te kopen.

Weer geweldig geholpen

Auto weer prima afgeleverd door Nico, altijd het gevoel dat hij net iets extra's voor je doet.

Mooi bedrijf

Klantvriendelijk goede service top

Gezellig en super snel afgehandeld allemaal. Tot op heden zeer tevreden.

Prima garage en medewerkers

Kunnen de klanten nog bij naam Betaalbare service