Vriendelijk en uitstekend geholpen

Een kundige en klantvriendelijke dealer.

Als je in 7 jaar tijd bij deze dealer (Suzuki Auto Dekker Hoekse Waard) al 3 nieuwe auto's koopt en van uit Den Haag naar Oud Beijerland rijdt voor een onderhoudsbeurt zegt dat genoeg.

zeer goede ervaring.

We worden altijd prima geholpen.

Zeer te vreden. Klantvriendelijk Service gericht

Goed werk en men denkt mee.

Al 17 jaar heb ik goede ervaringen met de medewerkers van auto Dekker. Ik waardeer de "soberheid", geen poespas en overbodige luxe.

vakgarage met vriendelijke vakmensen.

klantvriendelijk, kantgericht werken, goede vakkennis, indien nodig altijd overleg over reparaties die uitgevoerd moeten worden met vooraf een kosten opgaven.

Net als altijd werden wij ook nu weer uitstekend geadviseerd, geholpen en werden afspraken nagekomen. Medewerkers zijn vriendelijk en neemt zo nodig alle tijd voor je. Auto Dekker is een zeer betrouwbare Suzuki dealer.

uitstekend goedeservice

Prettige garage met vriendelijke medewerkers Wordt altijd goed geholpen Vriendelijk correct en meedenkend Goede service daar kunnen andere nog van leren Al jaren klant

Totaal niets op aan te merken.

Vriendelijk en kundig.

prima en vriendelijk geholpen

zoals hiervoor reed gezegd

prettig contact.

Super service!

Super goede service

gewoon goed

fijne garage, gewoon goed

Het spijt me zeer maar ik kan me geen betere Suzuki dealer voorstellen.

Een garage waar een klant alleen maar blij van kan worden. Er wordt meegedacht, meegewerkt en alle service verleend, ik ben al ca 40 jaar klant.

Worden altijd goed geholpen

Worden altijd goed geholpen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Iedere keer weer word ik uitstekend geholpen door de heer Nederlof bij het kopen van mijn Suzuki

Zowel bij de koop (voortreffelijk geregeld door de heer N. Nederlof) als bij het onderhoud van mijn auto ( inmiddels de 6e Suzuki) door het garagepersoneel bestaat er voor mij maar 1 garage: garage Dekker in Oud-Beijerland. Ik beveel deze garage dan ook aan eenieder aan.

Prima en vriendelijke service ontvangen

vakkundig alles uitgevoerd

met volle tevredenhijd

Zie onder

Al jaren zeer tevreden over Suzuki als onderhoudsarme en nagenoeg onverslijtbare auto alsmede over de perfecte service in garage Oud-Beijerland, terwijl het daarenboven steeds weer een buitengewoon genoegen is - eveneens al vele jaren -in contact te treden met vestigingsmanager/verkoopchef Nico Nederlof, die zijn vak uitstekend verstaat (maar niettemin ook op toneel of in theater volle zalen zou trekken🙂)

Zeer goed kan niet anders zeggen

Zelden zo aardige maar vooral zo spontane verkoper gezien Speelden open kaart met elkaar daarom klikte het meteen Als ik voor mijzelf een suzuki zou kopen ging ik beslist weer naar dit filiaal.

Goed, netjes en verzorgd

Eerste beurt van auto, kon erop wachten. Tijdens wachten, show room gekeken, en koffie gedronken. Auto was snel gereed, en kon na een uur weer op pad

Goede informatieverstrekking; klantvriendelijke behandeling en correcte afhandeling.

Het is onze vierde auto al bij garage Dekker in Oud-Beijerland. Als het niet was als de zin hierboven, waren we al lang geen klant meer geweest... Ook de behandeling in de werkplaats was/is altijd prima. Zeker door monteur Nico die heel goed in staat is 'bijzondere inrichtingswensen' in de nieuwe auto te verwezenlijken! Met dank! Cees Moerman

Ă©Ă©n woord ook genoeg? SUPER

Zeer vakkundig geholpen door Nico.

Altijd prettig vertoeven

Met weinig woorden; wordt er snel gehandeld! Vriendelijke ontvangst professionele en goede bediening!