Bijzonder klantonvriendelijk

Ik heb ruim 2 maanden vantevoren een afspraak gemaakt voor apk en onderhoud. Op de ochtend van de afspraak een appje gekregen dat de afspraak niet door kom gaan en dit terwijl mijn apk dezelfde week afliep. De "oplossing" was dat ze me een halve maand later konden inplannen bij een ander filiaal. Dit was dus een halve maand na het aflopen van de apk. Uiteindelijk zelf maar een oplossing gezocht bij een andere garage, waar ik mijn auto vanaf nu in onderhoud zet.

Goede service en altijd meedenkend

Goede service en altijd behulpzaam

Professioneel en super klantvriendelijk

Staan altijd voor je klaar waarvoor je ook komt. Zijn vriendelijk en je voelt je welkom.

Helemaal tevreden

AUTO gebracht voor apk en onderhoud. Weer opgehaald helemaal Top. Netjes gebeld uw auto staat weer klaar. Niets op aan te merken. Altijd gezellig bij Nico. Bakje koffie en een praatje. Super tevreden over Auto Dekker.

Buitengewoon goed

Een apk en een beurt worden perfect gedaan zonder dat je dat in detail moet uitleggen, ook al is auto géén suzuki, het zijn echt vakmensen.

uitmuntend

Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Klant is daar ten alle tijde "Koning". Het voelt als thuiskomen. het maakt niet of je nu voor n nieuwe auto komt of voor je onderhoudsbeurt.

Super service

Nico en het team in Oud Beijerland zijn toppers

goede eerlijke service

Voor de tweede keer hier een occasion aangeschaft. Dit omdat we hier eerder(5 jaar geleden) een occasion gekocht hebben . in de tijd is aan de goede service niks veranderd je wordt nog altijd goed geinformeert over de verschillende auto's dringen niet op een een duurdere auto aan te schaffen, luisteren naar de klant zijn wensen. je krijg een goede inruil prijs voor je auto en een goede prijs voor de auto die je aanschaft. meerdere dealers af geweest maar kom toch steeds weer terug bij auto dekker van wegen de goede service en kwaliteit. Ga gewoon langs en ervaar het zelf.

TOP, klant is koning en GEEN nummer

Persoonlijke behandeling en je bent geen nummer, klant is echt koning.

Blij met deze betrouwbare autodealer

Voor een onderhoudsbeurt aan mijn auto kreeg ik netjes bericht. Afspraak gemaakt en men bracht mij terug naar huis en haalde mij ook op omdat ik snel weer thuis moest zijn. De onderhoudsbeurt was goed uitgevoerd dus dank voor deze extra service.

Uistekende service en toont veel inzet om knelpunt op te lossen.

Zeer vriendelijk en meedenkend

goed en snel geholpen

Goede informatie en service!

Als altijd weer een prima ervaring

Ik werd verwacht, er is direct aan de auto gewerkt en de koffie is zelfs erg lekker. Je bent er geen nummer maar ik voel me er als klant eerder echt welkom.

Mijn ervaring met auto Dekker bedraagt ca 40 jaar. Als ik een betere dealer zou weten zou ik die kiezen. Maar beter dan Auto Dekker is er wat mij betreft in deze regio niet één!

Mijn ervaring was goed.

Mijn ervaring wil ik omschrijven , als dat ik vriendelijk ben geholpen, goede uitleg en terwijl ik even moest wachten, werd me een kop koffie aangeboden.

Clientgericht en professioneel

Zoals hierboven

Prima !

Ben al vele jaren tevreden klant bij Auto Dekker Oud-Beijerland Hier neemt men nog de tijd voor je. Ook als je geen Suzuki rijd zoals ik. Transparante werkwijze. Goede adviezen. Betrokken personeel. Kortom gewoon goed.

Goed autobedrijf met gedegen kennis en goede service.

In 1987 mijn eerste Suzuki Swift (Gti) gekocht en van meet af aan goede ervaringen, zeer klantvriendelijk en goede service. Na een tijd wederom een Suzuki Swift gekocht. Daarna wat andere merken gereden. Nu, na jaren van andere merken gereden te hebben weer een Suzuki Alto gekocht. Er waren paar kleine punten en deze zijn zonder problemen opgelost. De service en klantvriendelijkheid zijn na al die jaren niets veranderd, men blijft met kop aan schouders boven de gemiddelde autodealers steken. Als u een andere wagen zoekt twijfel niet om langs deze Suzukidealer te gaan.

Beurt+APK verliep soepel en binnen 2 uur klaar terwijl je wacht.

Ik vind het een prettig en vriendelijk bedrijf. Gewoon leuke gezellige garage zonder dure opsmuk maar met kundige medewerkers. Tijdens het wachten, als er tijd voor is, een gezellig praatje over auto's met Nico. Die je bijpraat over nieuwe ontwikkelingen bij Suzuki.

mijn achterklep is in no time gerepareerd.Dank Nico en de monteurs.

Om 16 uur gebeld de volgende morgen om 8uur30 was de reparatie al uitgevoerd.Super mannen van Oud-Beijerland.

Vriendelijke aandacht en goede service

Alleen maar zeer goede ervaring over dit bedrijf

Het is erg relaxed in de garage en iedereen erg aardig

Het lokale kneuterige spreekt mij erg aan

Prima service.

Voor elk probleem wordt adequaat een oplossing gezocht.

Vakmensen in technische én service gerichte zin

Uitstekende service je bent hier geen nummer of klant maar een echte gast Auto tip top afgeleverd