Prima geholpen, top service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar, klantvriendelijk, kundig en persoonlijk.

Al vele jaren klant en zullen dit ook zeker blijven . Kopen en verkopen van onze auto’s op zeer prettige manier van onderhandelen. Veel occasion en nieuwe auto’s bij Meertens gekocht ,nog nooit slecht uitgevallen. Onderhandelen met andere garages nemen ze ook van je over. Zeer prettig en betrouwbaar. Ook denken ze met je mee wanneer je een andere auto wilt kopen of inruilen .Goed advies altijd hierover.

Eerlijke mensen vakkundig

Garage Meertsen altijd goede service al 20 jaar mijn garage. Eerlijke prijzen niet meer betalen dan nodig is

Uitstekende dienstverlening en zeer betrouwbaar

Garage Ber Meertens levert vakwerk. Ze staan altijd voor je klaar. Ze zijn ook zeer betrouwbaar en uiterst vriendelijk. Waar we ook in Nederland wonen we gaan altijd naar hen voor een perfecte service voor de auto.

Zeer deskundig en snel geholpen

Service, eerlijkheid en klantgericht!

Onze oude auto ingeruild en als service tijdelijk een leenauto gekregen totdat onze nieuwe auto verkoopklaar was. Nieuwe auto ziet er fantastisch uit en rijdt heerlijk. Er werd geluisterd naar onze wensen en we hebben een mooie en eerlijke deal gesloten. Absoluut tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Jarenlange betrouwbare service!

Wij zijn reeds 35 jaar klant, altijd goede ervaringen gehad. Meedenken met ons, betrouwbaar advies geven en altijd tijd voor een praatje.

Perfecte service

Afspraak gemaakt voor het inbouwen van een originele cruise control in mijn ford fiesta mk8 Vooraf duidelijk een supernette all in prijs, paar uurtje genoten van het mooie Maastricht en de auto was alweer klaar. Top geregeld Allemaal

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Voor het inbouwen van cruise control in een Ford Fiesta MK8 bij Meertens langs geweest. Heb het bedrijf in eerste instantie geselecteerd op de totaalprijs van het inbouwen van de cruise control bediening en het programmeren daarvan. Er zijn meer bedrijven die deze service bieden, maar in Gronsveld doen ze het voor een zeer schappelijke prijs. Op weg naar huis is het echter niet de prima prijs voor de werkzaamheden die is blijven hangen, maar de klantvriendelijke benadering die het bezoek kenmerkte. Aanrader!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geweldige fijne garage met persoonlijk contact.

Via Funda in Gronsveld bij garage Meertens terecht gekomen. Prachtige CX 5 gekocht, mijn auto ingeruild. Zeer netjes en correct behandeld. Indien ik een cijfer moest geven zou ik een dikke 10 geven . DEZE GARAGE IS EEN AANRADER!

Autovakmeester-Pechhulp en bijbehorende reparatie helemaal top

Plots viel de verwarming uit... even later liep de watertemperatuur van de motor op tot in het rood. Enkele keren gestopt en opnieuw gestart...temperatuur liep snel weer in rood. Auto ergens veilig geparkeerd, de garage gebeld: doorverwezen naar pechhulpdienst ... pechhulp gebeld...de medewerker aan de telefoon kwam tot conclusie dat waterpomp kapot was... binnen 20 minuten was de autopech hulpdienst ter plekke... van Belfeld naar Roermond vervoerd...daar wat formaliteiten... een huurauto meegekregen, de volgende dag deze huurauto in Valkenburg ingeleverd en bij thuiskomst garage Meertens gebeld...onze auto was daar al afgeleverd. De dag daarop kregen we een telefoontje dat hij klaar was... BEIDEN TOP-werk en binnen TOP-tijd geleverd...BEIDEN een aanrader dus...Theo & IngridMaria

• Reden bezoek Andere reden

goed, betrouwbaar en vriendelijk

tot grote tevredenheid hebben wij meerdere auto's bij hun in onderhoud

Geweldige service en zeer prettig kontakt met eigenaar.

Een geweldige en persoonlijke benadering van de eigenaar. Volgens afspraak alles geleverd zoals gewenst. Komen hier zeker weer terug.

klasse

goede betrouwbare garage die hun naam eer aan doen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service, zeer tevreden.

Correcte en vriendelijke behandeling. We zijn alle jaren klant. Er rijden inmiddels 5 Meertens-auto’s binnen ons gezin. Een garage om aan te bevelen.

• Reden bezoek N.v.t.

Eerlijk en betrouwbaar, al 30 jaar tevreden!

Fijne service, geen nonsense

Top garage

Zeer klant vriendelijk en betrouwbaar, zelf meegemaakt!! . mijn tweede auto gekocht bij Meertens .waar we super blij mee zijn. Mark bedankt voor de super afhandeling van onze mooie Mazda cx5.

uitstekende monteurs en service

Correct, kundig, service en vriendelijk personeel

Goede prijs service verhouding

Altijd vriendelijk en duidelijk, geen kosten maken zodat ze meer omzet hebben, eerlijk en snel.

prima werk, op tijd en volgens afspraak

altijd top

altijd top service

KlantVriendelijk en goed vakmanschap voor een eerlijke prijs

Top service: Luisteren goed wat er aan de hand is en repareren niet meer dan wat nodig is.9

goede en betrouwbare garage

een garage waar de service nog hoog in het vaandel staat en dit tegen redelijke prijzen en vriendelijk personeel.

Goede communicatie en prijs kwaliteit

Goed geholpen, tevens leen auto gekregen. Correcte factuur met gedetailleerde omschrijving.

Geweldige betaalbare service!!

Al jaren met 17 auto’s in onderhoud, na vele omzwervingen bij dealers en garagebedrijven, een betere en veel betaalbare partner gevonden bij Garage Meertens. Ondanks wisseling van monteurs in de afgelopen jaren blijven vader en zoon zorgen voor kwaliteit, eerlijke diagnoses en buitengewone service.

Mgr Willigersstraat 14

6247AZ Gronsveld