Correcte, eerlijke garage met service

Het contact met Wim was vanaf dag 1 al dik in orde, eerlijk, betrouwbaar en goed advies en een top service. Auto met bovag garantie gekocht, nog geen enkel probleem gehad. Mocht dit wel gebeuren kom ik er met garage van Dam wel uit.

uitstekend bedrijf met geweldige service

We hebben op 18-04-2014 een Prius uit 2011 gekocht. De service van garage van Dam was/is geweldig. Er was door de vorige eigenaar in de auto gerookt na reiniging doormiddel van een osmosebehandeling en een reiniging van het airco systeem was de auto rookvrij. Na twee weken ontdekte we dat er wat mis was met het rubber van het schuif/kanteldak van de auto in samenspraak met dhr. van Dam het glas met rubber laten vervangen door Toyota. De gemaakte kosten zijn door dhr. van Dam voledig vergoed. Door deze oplossings gerichte aanpak van dhr. van Dam waren/zijn wij aangenaam verrast dus een dikke\"10\" voor Garage van Dam. Fam. J. van der Woude uit Spijkenisse.

Mijn auto had een onbekend probleem. Hij begon zomaar uit het niets te trillen. Van dam heeft twee keer een reparatie uitgevoerd en onderdelen vervangen die aan vervanging toe waren. Echter af en toe trilde de auto nog. De derde keer vonden ze het probleem en ik hoefde de eerste twee reparaties niet te betalen. Echt super! Nog nooit meegemaakt, geweldig bedrijf!

• Reden bezoek Andere reden

Ben heel vriendelijk en snel geholpen.

Zeer vriendelijk en klant gericht.