Bij dit bedrijf een Volvo XC90 gekocht wij zijn zeer tevreden alles is prima geregeld en een goede uitleg gehad.

In November 2018 Volvo XC60 gekocht bij dit bedrijf. Mooie eerlijke Duitse import. Perfecte service en goed advies. Snel geregeld. Betrouwbaar.

Een heel fijn bedrijf heb er een audi S5 gekocht en mijn A5 ingeruild open en eerlijk zaken doen alles wordt geregeld van winterwielen tot inbouw alarm top zou dit bedrijf aanraden hoop dat mijn volgende auto ook van hun word

We zijn als vorsten behandeld en er werd alle geduld betracht. Daarnaast is het een keurige zaak met zeer fraaie auto\'s. Ik kom uit de provincie Utrecht. Het spreekwoord zegt \" wat van ver haalt is lekker\" Dat gaat zeker op voor deze zaak.

Prettig contact tijdens koopproces. Deskundige uitleg en informatie. Redelijke prijzen en bij aflevering geen extra kosten.

3 nov. Gebruikte Mercedes gekocht bij Coen Cortenbach Prettig mee te onderhandelen Coen geeft alle benodigde uitleg over auto,is de moeite waard om bij Cortenbach auto te kopen ook al ligt op 50 km

Service en Garantie kan met hoofdletters geschreven worden want die zijn bij autobedrijf Cortenbach perfect !! We zijn zeer tevreden over dit bedrijf ! Coen bedankt. Fam. Steentjes.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettig geholpen, goede service en komt z\'n afspraken na. Bij vragen over de auto zoekt hij het uit en komt hierop terug.

Gisteren onze auto opgehaald. We zijn bijzonder tevreden over dit familiebedrijf. Afspraken komen ze uitstekend na. Voorbeeld voor meerdere bedrijven.

Erg tevreden over Cortenbach, komt afspraken na.

Fijne bejegening, correcte afwikkeling

Vriendelijke en correcte behandeling bij inruil eigen auto en aanschaf gebruikte auto. Alleen niet het verwachte bedrag terug gekregen voor mijn ingeruilde auto Audi Q3. Maar ja, is een dieseltje en is momenteel niet meer zo gewild heb ik begrepen.

Bj deze firma een gebruikte mazda cx5 gekocht Gastvrije ontvangst in een nette omgeving De geadverteerde prijs is de verkoop prijs Duidelijke en vakkundige uitleg Gemaakte afspraken worden nagekomen Kortom het is vertrouwd zaken doen met deze firma

Goedemiddag,een maand geleden een nissan quasqui gekocht. twee weken daarna helaas gestrand in dld. na schandalig behandeld te zijn door de ANWB zijn 8 uur later bij een duitse dealer terecht gekomen. de dag erna bleek dat die op korte termijn niets voor mij konden doen. terugvervoer naar Nederland via de ANWB was 5 tot 7 werkdagen. dat vond coen veel te lang en heeft compleet belangeloos de auto teruggehaald naar zijn garage. daar heeft een zeer deskundig team de storing wel kunnen vinden en de brandstofpomp voor garantie vervangen. en ook nog een leenauto voor de duur van de reparatie. coen hartelijk bedankt voor deze service. ik denk dat er maar heel weinig autobedrijven in nederland zijn die dit gedaan zouden hebben

Nadat onze vorige auto was uitgevallen met schade, hadden wij snel een goede en liefst jongere, vervangende wagen nodig. Cortenbach heeft zich volledig ingezet om aan onze wensen tegemoet te komen. Een voorbeeldige service..!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Gastvrij ontvangen, open en eerlijke benadering. Bereid tot meedenken. Duidelijke uitleg over het gebruik van de auto. De attentie die je krijgt bij aankoop is een leuke geste.

Klantvriendelijk, deskundig en zeer behulpzaam.

Tijd en persoonlijke aandacht voor de klant en een super service!!

Anderhalf jaar geleden een Nissan Qashqai bij autobedrijf Cortenbach gekocht, het was toen prettig zaken doen. Nu de airco stuk, daarvoor naar Nissan dealer in de buurt gegaan voor reparatie, deze hebben ons schandalig behandelt. Ondanks dat de garantie verlopen is toch contact opgenomen met Coen Cortenbach. Coen heeft dit voor ons zeer netjes opgelost/gerepareerd. Coen bedankt voor deze goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hallo. Bij firma Cortenbach een Renault Twingo gekocht in Oktober 2017 met BOVAG garantie. Op 10 april 2018 was deze garantie verlopen. 10 Dagen na de verloop datum kwam ik tot de ontdekking dat de arconditioning niet werkte. Dit werd door de garage zonder discussie en zonder kosten gerepareerd. Helemaal TOP !! Voor mij een dikke 10! Bedankt voor deze geweldige service. Groet en wellicht zeker tot ziens. Jorina Luijten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Soms heb je niet veel woorden nodig om je tevredenheid te uiten. Prima bedrijf. Gastvrij. Kundige indruk. Juiste houding ten opzichte van de klant: niet te zakelijk, maar ook niet klef dichtbij. Verkoopprijs zijn fair.

Eerlijk en duidelijke verkoop/ aankoop. Zou de volgende keer terug gaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In januari Volvo gekocht bij Cortenbach. We komen uit Doetinchem en wat een teleurstelling toen we later merkten dat de achterklep niet naar behoren functioneerde. Na wat heen en weer bellen en mailen en verschillende opties geprobeerd te hebben is de auto prima gerepareerd. Al die tijd is er geen onvertogen woord gevallen.Met alle vragen konden we bij Coen terecht. Wat een fantastische Service en Garantie.We zijn meer dan tevreden.Coen Bedankt!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mooi familie bedrijf waar we zeer vriendelijk ontvangen zijn . Gelijk een positief gevoel. Kwaliteit staat hoog aangeschreven en er word niet bezuinigd op aflevering. Ook na aflevering werd een kleinigheid, welke eigenlijk niet onder garantievoorwaarde viel, professioneel, correct en kostenloos opgepakt. TOP!! Ondanks dat het bedrijf voor ons 200 km rijden was, kunnen we deze garage alleen maar aanbevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Netjes te woord gestaan. Mooi bedrijf, alles netjes op orde. Goede service van begin tot einde.

Napoleonsweg 27

6086AB Neer