Mooie camper gekocht

Cortenbach is een familiebedrijf dat vertrouwen als leverancier uitstraalt. Cortenbach heeft diverse compacte campers in de verkoop. Het zijn jonge exemplaren met geen of weinig gebruikssporen. De prijzen zijn redelijk. Wij hebben er een hele mooie camper gekocht waar we zeer tevreden mee zijn. De klantvriendelijkheid is goed. Door de Coronacrisis kon de aflevering maar zeer summier zijn, maar we hebben de afspraak op een later moment nog een keer terug te gaan. Mede daardoor is de service en deskundigheid nog lastig te beoordelen maar daar hebben we wel alle vertrouwen in. Als je een compacte camper zoekt zou ik zeker een keer bij Cortenbach langs gaan.

Fijne garage goede nazorg.

Onlangs een mazda cx5 gekocht. Bij thuis komst bleek de krik en moersleutel te ontbreken. Contact gezocht met garage cortenbach en deze hebben mij een krik en moersleutel toegestuurd. De onderhandeling ging vlot. Ze hebben mooie occasions voor een mooie prijs. Ook de aflevering ging prima halve tank benzine en een onderhouds beurt. Geen afleverings kosten. Gewoon een garage waar je weet waar je aantoe bent.

Klantvriendelijk en uitstekende service

Autobedrijf Cortenbach heeft zich netjes aan de afspraken gehouden. Vanaf het moment van de proefrit tot aan het uitzwaaien bij de poort hebben ze ons uitstekend, persoonlijk en vriendelijk geholpen. Oh en laten we dan niet vergeten te vertellen dat we ook nog een leuk presentje hebben gekregen!

Uitstekend bedrijf zeer betrouwbaar

Dag meneer Cortenbach, i.v.m. mijn drukte voor de kerst kon ik niet eerder een review plaatsen. Het betreft mijn Volvo XC 60, die ik heb gekocht bij u. De auto rijdt fantastisch en is keurig door u afgeleverd. Mijn vrouw en ik zijn er zeer content mee. Niet in de laatste plaats het financiële vertrouwen, dat we van u kregen. Het ophalen bij station Roermond om naar uw garage in Neer te gaan. Het was service van 200%!!!. Ik groet u en uw vader en wens u een gezond 2020 ook mede namens mijn vrouw toe. Vriendelijke groet fam Visser, Lisse

Goede service en erg klantvriendelijk

Zeer goede ervaring gehad bij het kopen van onze auto. De auto werd netjes bij ons thuis geleverd, met winterbanden. Ook na de levering hadden we nog wat vragen en hier werd snel en kundig op geantwoord.

Betrouwbaar bedrijf met goede occasions

Wij hebben recent een auto gekocht bij de fa Cortenbach. Onze ervaringen zijn zonder meer positief. De ontvangst en benadering is vriendelijk en persoonlijk, met aandacht voor onze wensen. We zijn zeer tevreden.

Prima klantvriendelijk bedrijf met goede service

Prettige ontvangst Erg klantvriendelijk Mooie betrouwbare campers Prima aflevering na aankoop

Zeer betrouwbaar bedrijf met uitstekende service.

Wij hebben een half jaar geleden een Volvo v70 gekocht bij garage Cortenbach. Een mooie en goede auto waarover we heel tevreden zijn. De garantietermijn was een half jaar en er waren een paar kleine dingen. Een afspraak om ze binnen de garantie te verhelpen was zo gemaakt en de service was uitstekend. Binnen een dag was alles in orde. Ook een euvel dat niet binnen de garantievoorwaarden viel is hersteld. Bovendien werden we door de monteurs uiterst vriendelijk ontvangen en ze gaven desgevraagd duidelijke informatie. Aanbevolen.

klantvriendelijk en prima service

Op zoek naar een nieuwe Volvo, ons oudje had het na 25 jaar trouwe dienst begeven, kwamen we terecht bij Garagebedrijf Cortenbach in Neer. Vanaf het eerste contact was er een vriendelijke bejegening door Coen Cortenbach. Niks was hem teveel om ons uitleg te geven in de keuze die wij maakten voor een Volvo XC60. Wij maakten een proefrit en het voelde goed. Na een week haalden wij de auto op! Thuisgekomen gaf het scherm aan dat de accu onvoldoende vermogen had. Een telefoontje de ochtend erna volgde en op weg naar het noorden reden wij op uitnodiging bij garagebedrijf Cortenbach in Neer langs. Een nieuwe accu werd geplaatst en wij konden op pad! Alle lof voor deze garage en vooral voor Coen!

In 1 woord uitstekend!

Afgelopen vrijdag 16 augustus hebben wij een de prachtige Mercedes AMG C43 combi opgehaald. Op zaterdag 27 juli hebben ik en mijn zoon voor het eerst de auto bekeken en werden we warm onthaald door de heer Cortenbach senior en hebben een kort proefritje gemaakt. De auto was in een uitstekende conditie en reed uitstekend. Zaterdag 10 augustus nog een keer naar Neer maar dan samen met mijn vrouw aangezien zij voornamelijk in de auto zal rijden. Wederom een hartelijk ontvangst maar dit keer door Coen. Coen deed ons een uitstekend voorstel en voila, een kleine week later konden we de auto al ophalen. Autobedrijf Cortenbach is een prettig en betrouwbaar bedrijf waar we wellicht nog een keer een auto zullen aanschaffen, we houden de voorraad in de gaten:)

Fijn adres om een auto te kopen

XC60 T5 gekocht. Coen is een vent die zijn afspraken netjes nakomt. De auto is conform afspraak geleverd en op tijd. Erg prettig zaken doen bij Cortenbach.

Goede service auto is zelf aan huis geleverd!

Zeer vriendelijk betrouwbaar en deskundig bedrijf

Vandaag auto opgehaald bij Autobedrijf van Cortenbach.Alles tot in de puntjes verzorgd en afgeleverd zoals beloofd.Hier weten ze waarover ze praten en ze hebben verstand van kennis. Gewoon top,een echte aanrader.

vakmensen met kennis van zaken zeer behulpzaam

Correct, vriendelijk, geen gedoe. Prima communicatie.

Wij zochten al een tijd een Volvo V70 met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Deze auto vonden we bij autobedrijf Cortenbach in Neer. Coen Cortenbach die leiding geeft aan dit bedrijf, heeft veel mooie auto\'s in voorraad. Hij is deskundig en vriendelijk. De besprekingen over aankoop en inruil verliepen ontspannen en prettig. In de prijs inbegrepen is een half jaar BOVAG garantie, een afleveringsbeurt en APK keuring. Daarvoor hoef je dus niets extra te betalen. Toen we de auto ophaalden stond deze van binnen en van buiten gepoetst klaar in de showroom. Voordat we wegreden ging er nog een flinke slok benzine in de tank. We zijn bijzonder tevreden over de bejegening en afhandeling en blij met onze auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Louter positieve ervaringen. Begin dit jaar een auto gekocht bij Cortenbach en alles is zoals afgesproken geleverd. Een klein mankement dat zich onlangs voordeed werd op een zeer adequate manier opgepakt en verholpen. Mooi dat er toch nog van dit soort garages zijn!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een Range Rover Evoque gekocht en mijn eigen auto ingeruild. In eerste instantie met vader Cortenbach contact gehad omdat de zoon (Coen) op vakantie was. De week erna terug gegaan om verder te onderhandelen met Coen, tot overeenstemming gekomen vwb prijs en inruil. Auto perfect afgeleverd ontvangen, na 1 week contact gezocht omdat ik over iets niet helemaal tevreden was, ik werd direct uitgenodigd om even langs te komen en e.e.a. te bespreken. Na gesprek alles naar volle tevredenheid opgelost. Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen door de vele positieve reviews en ik kan die alleen maar onderstrepen. Betalen kun je overal maar de aftersales zijn vaak bedroevend, hier dus niet !!De aanwezige auto s zijn in perfecte staat en service staat hoog in het vaandel. Kortom prima bedrijf.

Vriendelijk geholpen. Keurige aflevering van de gekochte auto. Verkoopprijs is all in, dus geen bijkomende kosten zoals afleverkosten of zgn. garantie pakketten maar gewoon incl. 6mnd Bovag garantie.

Ik heb mijn auto ingeruild bij Cortenbach bij aankoop van een gebruikte Volvo. Mijn contacten liepen via Coen Cortenbach. Ik kan niet anders zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben met de gehele afwikkeling van de verkoop. Coen heeft alle tijd genomen om ons gedetailleerd in te lichten tijdens de overdracht. Prima bedrijf. Een aanrader.

Zeer net verzorgd autobedrijf met prachtige auto´s voor een zeer scherpe prijs. Bovendien zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Coen Cortenbach. Superservice!

Correct bedrijf. Deskundig en service gericht. Een aanbeveling waard

Een bedrijf met een ruime keuze aan mooie auto’s, goede service en deskundig advies!

Zeer net verzorgd autobedrijf met prachtige auto´s voor een goede prijs. Bovendien zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Coen Cortenbach. Prima service en een flexibele, betrokken en klantvriendelijke benadering. Nam rustig de tijd voor ons en ook zijn vader kwam nog even gedag zeggen. Kortom... chapeau voor dit autobedrijf en de eigenaar.

Napoleonsweg 27 6086AB Neer