Afspraak is afspraak.

Geen gezeur over ook maar iets, gewoon perfect uitgevoerd zoals besproken. Rekening = Offerte

Snel en goed geholpen.

Nvt

Goede service en goed werk geleverd.

Eerlijk

Alles netjes in overleg en conform afspraak. Er wordt ook echt met je meegedacht.

je vraagt nooit te veel en er word met je meegedacht

Je word altijd geholpen als het mogelijk is

Bijzonder klantvriendelijk en deskundig geholpen

Kwam voor een nieuwe auto. Werd netjes ontvangen en vriendelijk te woord gestaan. Verkoper dacht mee met mijn mogelijkheden en was redelijk in zijn bepaling van inruilwaarde en verkoopprijs. We zijn dan ook snel tot overeenstemming gekomen tot beide tevredenheid.

Goede service en overleg tijdens onderhoud.

Top netjes en snel geregeld

Had een doorgerotte remleiding op vakantie en ven bij b&s auto terecht gekomen en ondanks dat het super druk was is me auto binnen 48 uur weer gemaakt. Bedankt b&s

Geweldig geholpen

Fantastisch bedrijf

keurige bediening en afhandeling.

begripvol en goede uitleg van het malheur.

Vakmanschap en service

Er wordt goed met de klant meegedacht en goed geadviseerd.

Alles naar wens verlopen

Snelle afhandeling probleem

klantvriendelijk.

Zeer professioneel geholpen bij aankoop met inruil

Per toeval kwamen wij een bijna nieuwe Renault Clio op het spoor. Inruil oude wagen ging zonder gedoe en ik denk dat we beiden erg tevreden zijn met het resultaat! Zaterdag kijken/kopen en donderdag daarna opgehaald.

Eerlijk, vertrouwd en ,gewoon' goed!

Vooraf informatie wat er gaat gebeuren, en bij het werk tussendoor even contact over bevindingen, gewoon top. Zo krijg je nooit vervelende ervaringen achteraf. Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn keuze voor B&S.

Medewerkers super vriendelijk, uitstekende service, heb 40 jaar ervaring met autogarage,staan in top

Medewerkers altijd super vriendelijk en uitstekende service, heb al 40jaar ervaring met autogarages, jullie zijn in mijn top 3

Super service!

Ik belde vanwege een probleem met het slot van mijn auto en kon de auto de dag erna al brengen voor diagnose. Super fijn! Vervolgens is de auto snel gerepareerd en kon ik hem weer ophalen.

Heel rustıge en prettige omgang met verkoper, niet opdringerig en afspraken worden nagekomen.

Wij zijn over de verkooprocedure van B&S heel tevreden. En bevelen deze zaak van harte aan!

vrij goed

bij banden wissel vragen welke banden de mensen willen. Nu zitten er zomer banden op terwijl ik eigenlijk liever 4 seisoenen banden had willen hebben. Zelf te laat aan gedacht maar even na vragen is beter.

goede prettige ontvangst en prettige communicatie

Ik heb een prettig gesprek met de verkoper (tevens eigenaar/compagnon van het bedrijf). Ik maak een oefenrit met de bestelauto. Prijs en verkoopvoorwaarden worden duidelijk uitgelegd. Ook de inruil van de oude auto is helder en duidelijk geregeld. Kortom, ik voelde me op mijn gemak, en uiteindelijk heb ik vertrouwen in een goede afronding van de koop. De omruil vindt plaats volgende week woensdag.

opdracht prima uitgevoerd

klantvriendelijk

Ben snel en goed geholpen.

Het probleem met motor van mijn auto werd snel ontdekt. Ben netjes op de hoogte gehouden van hun bevindingen en wat het zou gaan kosten. Eerst na goed keuring van mij werd er gestart met de reparatie.

Geweldig, zoals gewend

Auto gaf code airbag controleren aan. Is eerst uitgelezen en daarna ben ik op de hoogte gebracht van vervolgwerkzaamheden. Daarna weer alles in overleg. Garage debkt met je mee en luistert naat je wil. Ik vind het echt een fijne garage.

Top goed geholpen zoals altijd

Top goed geholpen zoals altijd

Goede service, en vriendelijk peroneel.

Tramstraat 30 6088EB Roggel