Super en top service

Probleem met de motor en er is een goeie tevens uitvoerige diagnose uitgevoerd om daadwerkelijk probleem te achterhalen. Tussendoor heel veel overleg met betrekking tot bijkomende werkzaamheden en kosten. B&S onderhoud straalt vertrouwen uit, dat je eigen auto kunt achter laten en probleem opgelost wordt tevens fatsoenlijk onderhouden wordt. B&S onderhoud biedt je meerdere mogelijkheden voor een eventuele oplossing, waardoor je zelf als klant de beste keuze kunt maken, maar bovenal ook een goeie keuze kunt maken.

Zeer goede service

Ik heb een rolstoelauto bij B&S auto's gekocht, echter zonder garantie. Bij aflevering van de auto werd gezegd als je binnen 2 weken iets opmerkt, laat dan weten. Al snel bleek dat de benzinemeter niet steeg bij een volle tank. Ook hadden we een lek aan de brandstofslang opgemerkt en een waarschuwingslampje ging aan. Zij hebben de benzinemeter kosteloos gerepareerd. De rest van de reparatie heb ik zelf betaald. Dit was ook later dan 2 weken opgemerkt. Gedurende de reparatie (donderdag t/m maandag) een gratis leenauto gekregen. Heel fijn geholpen en vriendelijk meedenkend personeel.

Zoals altijd met zorg en aandacht vanuit een veiligheidsperspectief!

Goed ontvangen, duidelijk voorgelicht. Na proefrit ook goede uitleg over voor- en nadelen van de transactie. Uitermate tevreden.

alles volgens afspraak

alles word gedaan volgens afspraak

kwaliteit staat garant

je word zeer vriendelijk en kundig geholpen

Netjes en correct

Een zeer positieve ervaring op alle fronten.

De service is zeer attent zonder opdringerig te zijn. Men neemt de tijd om te luisteren naar de klant en te leveren wat hij wil. In de onderhandelingen is men transparant en eerlijk.

tot nog toe oke

Twan heeft mij keurig te woord gestaan en geluisterd naar mijn wensen dus ik neem aan dat de afhandeling goed a.s. .woensdag goed zal verlopen. Groetjes Freddy Geelen.

Klantvriendelijk,goede inruil,en goed advies

Super goed

Snel geholpen

Goed en snel aan de beurt

Correcte afhandeling

snelle en uitstekende hulp !

vriendelijk, correct, deskundig!

Zeer vriendelijk en nettjes werk

Top service!

Service is duidelijk en treffend. Kom al een aantal jaar bij B&S en altijd tevreden over de service.

Correcte behandeling

Prima Service

Professioneel bedrijf in alle opzichten

Superservice

Daar hoef ik niets aan toe te voegen. Zoals altijd, goed!

Zonder problemen

Prettig kontakt

Goede service, prettig geholpen

Afspraak is afspraak.

Geen gezeur over ook maar iets, gewoon perfect uitgevoerd zoals besproken. Rekening = Offerte

Snel en goed geholpen.

Nvt

Goede service en goed werk geleverd.

Eerlijk

Alles netjes in overleg en conform afspraak. Er wordt ook echt met je meegedacht.