Goede communicatie

Ze houden je goed op de hoogte, zijn netjes en correct.

Gewoon een goede garage. Goede service Als er iets vervangen moet worden gaan ze voor je opzoek naar onderdelen die goed zijn maar waar je niet betaald voor de doos.

Vakkundig garagebedrijf. Zeer goede service!

Altijd eerlijk advies en vakkundig gerepareerd. Kostenopgave vooraf, reparaties in overleg. Prettige mensen. Al ca. 7 jaar klant en alleen maar positieve ervaringen. Kortom prima garage!

Helder, normaal en eerlijk.

goed gevoel, faire prijs.

een garage waar ik graag terug kom

Prima service en kwaliteit en vriendelijk

Zoals altijd goed en vertrouwd.

Goede afspraken vooraf en tijdens het onderhoud altijd overleg over eventuele reparaties. Nooit verrassingen achteraf.

Wij zijn vriendelijk geholpen

Hij nam de tijd voor ons en hij was vriendelijk Hij stond er alleen voor maar dat was geen probleem Wij hadden er natuurlijk de hele dag er voor uitgetrokken Hij heeft het gewoon goed gedaan

vriendelijk, behulpzaam en geduldig

auto is netjes afgeleverd, komen de afspraken na en verlenen service zoals je die verwacht.

Vriendelijk en goede sevice

Moet mijn aankoop nog afwerken, maar tot nu toe een goede ervaring, en een zeer nette inruil prijs.

Kwaliteit en service

Duidelijk en eerlijke garage....

Zeer positieve ervaring voor een "gast" garage

Door pech met de auto ben ik bij B&S terecht gekomen. Dezelfde dag hebben ze al tijd vrijgemaakt en de volgende dag stond de auto al weer klaar. Al met al een top ervaring.

Snelle service

Na een telefoontje kon ik meteen komen. Ik had mijn probleem uitgelegd en er is meteen aan begonnen. Er werd later gebeld met de uitleg wat er gemaakt moest worden en wat de reparatie zou gaan kosten. Na akkoord begonnen aan de reparatie. Bij afhalen nog wat extra's aan de auto gedaan, zonder navraag olie bijgevuld. Op zich niet erg, maar het gebeurt iedere keer dat er meer gedaan wordt dan verteld is, wat weer meer kosten met zich meebrengt.

Prettig geholpen bij koop nieuwe auto

Verzorgde showroom met mooie auto,s. Na een proefrit waren we snel te een koop.

goeie correcte behandeling

Aardig personeel en zeer goede service . Ga zo door mannen ,TOP

Prima garage

Goede service, prima auto gekocht, onderhoud deskundig en zeer naar tevredenheid, klantvriendelijk.

Heel goed

Goede ontvangst en prima kunnen onderhandelen.

zeer goed

Prima geholpen door Wim. Uitstekende service!

Zie hierboven.

Correct en naar wens gehandeld/behandeld

Normaal vul ik nooit iets in en wel om die rede dat als ik on-tevreden zou zijn, zou ik dat meteen bij jullie melden.

Zeer nette Garage

Zeer goede ervaring met B&S. Men is erg klantvriendelijk en overlegd altijd indien ze iets tegenkomen.

probleemoplossend en meedenkend

zie eerste zin

Vertrouwd

Ik heb nu voor de tweede keer daar een auto gekocht en het is weer vertrouwd.

Tot nu zeldzaam goede betrouwbare degelijke ervaring ,

Na een lange koopman-ervaring en heel veel auto,s van midden,top en nieuwe en gebruikte auto,s bij deze NA AANKOOP EN AFHALEN VAN EEN AUTO BIJ B EN S Uitermate tevreden over niet alleen de aankoop ,maar de eerlijke,betrouwbare degelijke uitleg en afhandeling kan ik met mijn ervaring B en S niet 100 maar 1000% aanbevelen, Verder naar mijn oordeel, degelijke eerlijke mooie aangeboden occasions, .HOPELIJK ZO BLIJVEN A.U,B, J,W, SITTARD GELEEN

Prima garage

Goed geholpen