Goede service, duidelijke communicatie

Onderhoud en apk

Prima service, duidelijk en goede communicatie

Goede afhandeling van beurten en services

Prima garage klantvriendelijk

Behulpzaam

uitstekend

duidelijke afspraken, heldere en correcte afhandeling.

Wederom uitstekend behandeld

Zoals ik, al jaren lang klant, heb ik ook weer dit jaar een zeer positieve beoordeling voor de betrouwbare en deskundige behandeling als mijn auto wordt nagekeken en indien nodig gerepareerd. je hebt dan altijd nog wat te wensen........

Goed geregeld .

Netjes en goed ingelicht, alles perfect gelopen, tot op heden een tevreden klant.

Altijd goed geholpen

Ik kom al jaren bij B&S en wordt altijd goed geholpen. Reparaties, kosten etc worden van te voren overlegt. De factuur achteraf nog doorgesproken.

Helemaal top.

Meedenkende mensen die me geweldig van dienst zijn geweest. Erg blij met hun dienstverlening. In een woord TOP.

Super service

De accu van mijn bedrijfsauto had het begeven door de kou. Gebeld met B&S en ik kon meteen komen. Terwijl ik kon wachten onder het genot van koffie werd een nieuwe accu geplaatst. B&S super bedankt prima service.

Correcte service, goed advies, prettige benadering

Nu verschillende keren gebruik gemaakt van B&S. Steeds correcte afhandeling, goede service, vakmanschap. Steeds goede uitleg over de werkzaamheden.

Goed service

Prima maar niet de goedkoopste

Prima geholpen

Auto op keuring en grote onderhoudsbeurt gehad. Kosten worden van te voren overlegd. Prima service

Vriendelijk geholpen met snelle offerte

Op zoek naar een jonge Suzuki occasion kwam ik bij garage B&S terecht. Ik werd er vriendelijk en snel geholpen. Prima aanbod van occasions voor een redelijke c.q. concurrerende prijs. De taxatie van de in te leveren auto verliep snel en leverde een reëel bedrag op.

Snel geholpen

Een klein defect werd zonder afspraak nog dezelfde dag gerepareerd. Erg fijn!

Fijne service. Goede communicatie.

Goed.

Excellent service from Ted.

Love the car and service from Ted and colleagues. Great choice of cars to choose from too.

Geduldig en advies op maat

We kwamen voor de tweede keer voor een auto, daar we met onze andere auto ook heel goed geholpen werden. We kwamen eigenlijk voor een andere auto maar deze bleek net verkocht. Er was wel een soortgelijke auto te koop. Na even nadenken toch weer naar binnen gegaan om over deze auto informatie te krijgen. De auto werd gehaald voor een vrijblijvende proefrit en nadat alle vragen geduldig en goed beantwoordt werden zijn we overgegaan tot de koop. Netjes afgehandeld, ook wat betreft de inruil van onze andere auto.

Personeel altijd vriendelijk,als er iets gerepareerd moet worden bellen ze je op om te vragen of dat oké is. Kortom fijn geholpen weer.

Zeer klantvriendelijk en duidelijke communicatie

Van het maken van een afspraak tot het aan het ophalen van de auto een zeer klantvriendelijke ervaring en duidelijke communicatie!

Goed geholpen bij problemen met de auto

Euvel direct verholpen

Ruitensproeiersysteem nagekeken vanwege knaagschade. Direct verholpen, kon er op wachten.

Kom er eigenlijk ik werk bij de buren en dat was voor mij gemakkelijk dank je wel dat ik geholpen werd dat ik niet kom maar weet wel als ik een nieuwe auto nodig heb dat ik daar zeker eens ga kijken

goede service

goede service