prima service en correcte afhandeling van de controlebeurt en APK keuring

zoals boven vermeld

Goede en zeer vriendelijke benadering

Zeer klantgericht

werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd

zie hierboven

Zeer positief

Uitgevoerde werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd. Auto na de beurt keurig gewassen en gestofzuigd. Mooie werkplek boven, waar je heel rustig kunt werken.

Flexibel servicegericht

Na aankoop van een volvo v40 met Volvo Selekt garantie zijn de startproblemen opgelost door het vervangen van de accu. Dit valt onder de Volvo Selekt garantie, erg fijn. Daarnaast kon ik erg snel worden geholpen via snelservice. Hier moest ik wel specifiek om vragen aangezien ik het niet handig vond om elke dag met een lege accu te staan. Zonder snelservice had ik 5 dagen moeten wachten en had dus continu stil gestaan. Eind goed al goed, op mijn vraag om snelservice is heel adequaat gereageerd. De werkpkaats heeft nog enkele controles uitgevoerd en ik kon weer met een gerust gevoel op weg. Fijne service!

Op mijn display verscheen de melding "storing in Hybride systeem, service vereist" (of woorden van gelijke strekking). Ik heb daarom telefonisch om advies gevraagd en mij werd gevraagd een afspraak te maken. Omdat ik al een afspraak voor een proefrit met de EX 30 had staan op 30-01-24 om 15.00 uur werd besloten de controle van het systeem te laten samenvallen met deze proefrit. De controle heeft tot gevolg gehad dat er volgens de factuur "software v.d. regeleenheid is gedownload". Omdat ik als leek geen notie heb wat uiteindelijk het probleem was en of download wel vereist was kan en zal ik hierop geen commentaar leveren. De garage heeft mij dus gewoon goed geholpen. Mijn oorspronkelijke afspraak betrof echter een proefrit met de EX 30 maar maar over hoe die afspraak is verlopen wordt hier mijn mening niet gevraagd. Ik hecht er echter aan om die wel te geven. Nadat ik een proefrit van circa 45 min. had gemaakt nam een verkoopmedewerker de sleutel in met de mededeling dat hij nu geen tijd had (met een andere klant bezig was). Hoezo, ik had toch een afspraak ?? Desondanks heb ik hem gezegd dat ik geen haast had maar wel graag van hem zou horen wat bij een mogelijke koop de inruilwaarde van mijn XC 40 zou zijn. Tot op de dag van vandaag is het stil gebleven, wat ik een uitermate onprofessionele en ook onbeleefde manier van handelen vind.

netjes en correct

vriendelijk en vakkundig . lekkere koffie

Flexibel

Het vooraf bestelde onderdeel voor mijn auto bleek verkeerd. Dezelfde dag om 15:00 uur werd het correcte onderdeel geleverd en gemonteerd, om 16:00 uur was de auto klaar en de APK uitgevoerd.

Prima service zowel bij afleveren en ophalen auto.

Prima service.

zeer correct afgehandeld

ik was afspraak vergeten en eb netjes gebeld en heb daarna met spoed mijn auto gebracht .

Top garage

Op alle vlakken top. Deskundig personeel zowel werkplaats, receptie en verkoop

Heel tevreden over de monteur geen verwijt naar hem..maar…

Onze Volvo XC40 Recharche is een geweldige auto, rijd fantastisch. Het enige grote minpunt is vanaf de eerste dag ( 28-02-2022 ) dat we er mee gingen rijden is “ koude vanaf de enkels tot de knieën aan de stuurkant “ Mogelijk ook aan de passagiers kant, maar daar zitten minder vaak ‘s morgenvroeg personen. Dit zowel bij de 1e als de 2e onderhoudsbeurt vermeld, maar helaas nog niet opgelost. De koude klacht is als de temperatuur tegen of onder nul zakt. Van alles uitgetest, temperatuur op 24 graden, de ventilator enkel op de vloer. ( de rest uitgeschakeld) Voorverwarming, het mocht allemaal niet baten. Ikzelf denk dat het een isolatie-probleem is, in de midden consol onder het dashboard. Want er komt warme lucht uit de opening bij de voeten. Maar dit lost het probleem niet op. , Ik vindt het niet kunnen bij zo’n kwaliteitsauto uit Zweden, waar het nog kouder is als in Nederland. Ik zet het in de categorie Fabricage-Fout. Ik hoop dat dit ooit opgelost gaat worden. Onze vorige Volvo V60 had deze klacht geheel niet, maar had een brandstofmotor, dus kwam er warmte via de motor.

Op zaterdag in de namiddag kregen we op het dashboard te zien dat we een aflopen rechter achterband hadden. De garage gebeld en daar konden we gelijk naar toe komen om de achterband te laten repareren. Eigenlijk was de werkplaats al dicht maar de monteur was nog de laatste dingen aan het opruimen. Gewoon een uitstekende service.

De service was als vanouds weer top.Alles volgens afspraak geregeld.

Goed geholpen. Goede uitleg. Goede service. Top!

Prima service, zoals gebruikelijk.

Ik kom al jaren op dit adres. Bijna iedere keer als ik er ben geweest ga ik met een tevreden gevoel weg.

gewoon wat ik verwacht van Cappendijk. Een prima bedrijf.

lekker kunnen wachten met een boek en een kop koffie. goed contact met de monteur en eennduidelijke uitleg van de aard van reparatie en onderhoud

Een mooie garage waar je vriendelijk behandeld wordt

Een garage met goeie service en zeer klantvriendelijk

Ik had zelf online een afspraak gemaakt op de eerst mogelijke datum. Er is telefonisch contact met mij opgenomen en ik kon de auto eerder brengen. Daardoor was de auto eerder gerepareerd, dan anders het geval zou zijn. Tevens goede uitleg van de monteur ontvangen over de werkzaamheden.

Klantvriendelijkheid uitstekend. Uitleg wat ze precies gedaan hebben.

Laatste onderhoud was niet helemaal goed gegaan met sensors. Keurig hersteld als garantie. Zeer professioneel en vriendelijk personeel

Snel en accuraat

X

Prima Service

Rechtstreeks contact met monteur werkt prima

Een prima ervaring.

Een zonnesensor bleek kapot. Dit is snel en deskundig verholpen.

Snel en conform afspraak en met het voorspelde resultaat.

Na diagnose nieuwe afspraak gemaakt. Resultaat: biop tijd, en conform afspraak De wegligging van de auto weer als nieuw.