Auto een jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad en hebben zich netjes aan de afspraak en de opgegeven prijs wat het zou gaan kosten. Ik ben zeer tevreden over garage Cappendijk en zou deze aan ook aanbevelen aan andere mensen.

een vertrouwd en goed team.

een goed gevoel om je auto in vertrouwde handen te geven.

Nieuwe werkwijze maar service als voorheen uitstekend!

Pascal was altijd het Volvo service gevoel maar nu merk ik dat zijn collegas op dezelfde voet verder gaan en mij zeker niet teleurgesteld hebben integendeel, bij deze service kan je op beide oren slapen!

Een goede planning en goede afspraken over aanvang en gereed zijn.

Fantastisch bedrijf , mooie en moderne garage. Je bent daar geen nummer.

Ondanks grote drukte is er toch tijd voor je als klant en een leuk gesprek. Prachtige voorraad occasions. Je komt steeds meer Volvo s tegen .

alles volgens afspraak

Alleen jammer dat niet de juiste software beschikbaar was voor de problemen op te lossen

Doen meer dan beloofd

Mijn eerste kennismaking met Volvo Cappendijk Terneuzen is meer dan prima. Het ging om het programmeren van een module, software-updates doorvoeren, activeren van Volvo On Call en had daarnaast nog wat kleine onderdeeltjes besteld. Alles werd keurig doorgevoerd en uitgelegd door Pascal onder het genot van een bakje koffie en de door mij bestelde onderdeeltjes waren zelfs al gemonteerd door monteur Eric hetgeen er voor zorgt dat mijn eerste ervaring een zeer positieve is.

Snelle, professionele en vooral persoonlijke service

Heel fijn te merken dat deze dealer de klant echt nog als klant ziet ipv een nummertje. Een hand bij kennismaking, keurig en beleefd te woord staan van de klant.. Het lijkt vanzelfsprekend maar het is jammer genoeg echt uniek. Chapeau, ga zo door!

Professionele garage met perfecte aftersales

Woensdag 24 april hebben wij onze nieuwe Volvo XC 40 opgehaald. Hartelijke ontvangst gehad en perfecte uitleg van de auto gekregen van Wesley. Een jongeman die op een duidelijke wijze uitleg gaf over de auto. Er werd echt en oprecht tijd voor genomen. Dit hebben we nog niet veel mee gemaakt bij andere autobedrijven.

Super service

Korte lijnen, altijd behulpzaam. Fijne garage!

Service uitmuntend

Komen afspraken na, bij reparatie weet je precies waar je aan toe bent.

OK

zoals vanouds prima

Goede, snelle service

Banden eerder asn vervanging toe dan de geplande afspraak. Dit kon spoedig ingepland worden voor de volgende dag. Heel fijn

Werk uitgevoerd conform afspraak.

Werk uitgevoerd conform afspraak.

Goed en netjes afgeleverd en na een kort gesprek wat ze gedaan hebben aan de auto.

Uitmuntend

Storingsmelding direct verholpen.

Zie verder

In de klantbeleving ligt het accent ligt op service en klantvriendelijkheid.

Snelle service, behalve APK ook meteen stuk stof uit bumper verwijderd

Het was aangename ervaring. Ik lever sleutels in en ik ga boven aan het werk. Sneller dan verwacht is alles in orde, en moet ik nog even doorwerken aangezien ik in online meeting zat, die nog niet klaar was.

Goed met uitleg

Goede en naar mijn mening vakkundige mensen

Eersteklas service

Een storing in de ABS. Na een telefoontje kon ik gelijk terecht. Sensoren zijn schoongemaakt en storing was verholpen. Helaas andere dag opnieuw dezelfde storing. Uit nieuwe diagnose bleek een van de sensoren defect. Gelijk afspraak gemaakt voor vervanging. Wederom adequaat gehandeld.

Vriendelijk en persoonlijk

Vriendelijk geholpen en auto op tijd klaar

Uitstekend.

Vriendelijk en professionele behandeling.

Vertrouwen blijft

Correctheid hoog in het vaandel. Informatie vooraf duidelijk. Het voorkomt verrassingen/tegenvallers.

Zomerbandenwissel

Na gemaakte afspraak is de zomerbandenwissel snel en efficiënt uitgevoerd; dus maar beperkte wachttijd! Prima service!

Snel en deskundig

Meester FJ Haarmanweg 49 4538AN Terneuzen