Bedankt :)

Prima service, koffie en WiFi terwijl je wacht. En goede prijsopgaaf, geen nare verrassingen. Top!

Heel fijn dat je zo tevreden bent!

Kan niet anders zeggen dat alles prima in orde was en zeer vriendelijk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn bedrijf , met deskundig personeel en een bijzondere klantvriendelijke Hulp. Hebben ons weer goed op weg geholpen na een storing in onze fiat doblo cargo . Zeker een aanrader bij problemen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wauw, 3x een dikke 10. Daar worden we heel blij van! :-)

Automaat laten spoelen van onze Chrysler Stratus cabrio. De wagen rijdt en schakelt weer super

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel mooi om te lezen dat het automaat spoelen heeft geholpen en wat een fantastische beoordeling. Bedankt!

De auto is gebracht voor het oplossen van het olieverbruik. Bekend probleem van een Audi tfsi 1.8. De kosten voor het vervangen van de schraapveren en de zuigers werden geraamd op € 2.400. Tijdens het demonteren van het motorblok werden nog veel meer gebreken geconstateerd, waardoor de kosten uiteindelijk opliepen tot ruim €6.000. De monteur heeft mij vooraf en achteraf goed uitgelegd en met foto\'s aangetoond wat er aan de hand was en wat er moest gebeuren. Daardoor was ik er van overtuigd dat de reparaties noodzakelijk waren en kreeg ik veel vertrouwen in de monteur (Henri). Ik zit nu in de proeftijd (1000 km) maar weet bijna zeker dat de auto weer goed functioneert. Als service heeft Multimerk ook nog twee kleine deukjes kostenloos hersteld. Ondanks de financiele tegenvaller ben ik zeer tevreden over Henri en Multimerk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel erg bedankt voor de uitgebreide review. De reparatie was inderdaad helaas een flinke kostenpost. We zijn blij dat je er toch met een goed gevoel op terugkijkt.

In eerste instantie een afspraak gepland om de automaat te laten spoelen, Dit na overleg over storingen die ik met de automaat had. Aanvullend een combinatieafspraak gemaakt om dit te doen met een grote beurt en de APK. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en ben ik netjes op de hoogte gehouden. Ivm wat extra werkzaamheden, welke goed werden toegelicht over noodzaak en nut, lukte het niet om de auto in één dag klaar te krijgen, hierop werd er netjes een leenauto voor me geregeld. De auto rijd weer als een zonnetje. Zeer tevreden, volgende keer maar weer naar drachten uitwijken voor het onderhoud.

Top om te horen dat alles in goed overleg is gebeurd en dat de auto weer helemaal oké rijdt. Bedankt voor deze goede beoordeling en tot ziens bij Multimerk!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wauw, wat een prachtige cijfers Remco. Heel erg bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service, echter wel iets onhandig met de APK keuring. Was gemeld dat indien geen bijzonderheden, ik de auto om 15:00 op kon halen. Anders zou er worden gebeld. Geen bericht, om 15:00 gearriveerd en toen was de auto niet klaar en niet goed genoeg voor de APK die dag. Werd 24 uur later.

Bedankt voor je feedback! Vervelend dat het niet helemaal gegaan is zoals je had verwacht. We doen ons best om dit niet nogmaals te laten gebeuren. We zijn tenslotte natuurlijk wel trots op je 8 voor deskundigheid!

Hele snelle service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wow een 9,7! Dat is zeer goed, daar zijn we blij mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed bedrijf, goede service, vriendelijk, wel redelijk duur, maar je krijgt de auto ook gewassen weer terug.

Beste Ria, we vinden een uitstekende service belangrijk. Bedankt voor deze beoordeling en de goede cijfers!

Flexibel, service gericht en denken mogelijkheden voor jou als klant.

We zijn blij dat we met je mee hebben mogen denken en dat alles naar wens is verlopen!

Correcte info met prijsopgaaf over de opdracht van de uit te voeren reparatie. Vakkundig personeel!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijn dat je zo tevreden met Multimerk bent. We doen ons best om dat zo te houden! :)

Onze auto is weer klaar , een hele klus en ze hebben er echt aan gedacht de reparatie zo gunstig mogelijk voor ons uit te voeren! Complimenten voor de monteur !blij dat ik dit adres nu heb en zal t zeker verder vertellen .

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wow 3 tienen! Daar zijn we trots op :) Goed om te horen dat je zo'n goeie ervaring hebt gehad bij ons bedrijf!

Een 8,3 gemiddeld! Daar zijn we blij mee. Ontzettend bedankt voor je beoordeling!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Redelijk. Mis de communicatie vanuit het vakmanschap. Ik kwam voor nieuwe banden en wilde niet de duurste, maar werd verder niet geïnformeerd over de mogelijkheden. Zelf de volgende keer beter naar informeren. Nu een kwalitatieve ‘slechte’ band eronder. Daarnaast was ik teleurgesteld dat mijn auto niet was gewassen. Ging er vanuit dat dit wel zou worden gedaan. Vorige keer bij een APK niet gedaan ivm drukte. Volgende keer zelf assertiever in zijn.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wat vervelend om te horen dat je niet een heel goede ervaring hebt gehad bij Multimerk. We gaan hier intern over communiceren om het beter te doen. Bedankt voor je opbouwende feedback!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit zijn goede cijfers, ontzettend bedankt!

Bedankt voor deze beoordeling en dat je ons aanbeveelt!

Uitstekende snelle service tegen een betaalbare eerlijke prijs. Geen onnodige reparaties, to the point! Goede ervaring!

Dit is goed om te lezen Albert Jan. We zijn blij dat je ervaring bij ons goed was!

• Reden bezoek Andere reden

Een zesje op prijs/kwaliteit kan nog beter natuurlijk. Verbeterpunten zijn altijd welkom! Bedankt voor de beoordeling!

Bedankt voor deze goede cijfers! Daar zijn we erg blij mee :)

Zoals altijd: top!

Wauw 3 tienen, dat is geweldig! Bedankt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de beoordeling, we zijn blij met deze cijfers!

De Roef 8

9206AK Drachten