Bij multimerk geweest voor motorrevisie transporter. Deze reparatie viel helaas een stuk duurder uit door verschillende andere onderdelen die ook defect waren. Afwijkingen zijn netjes gecommuniceerd en er zijn begeleidende foto\'s gemaakt. Auto rijdt weer prima.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goed en duidelijk uitleg met wat er gaat gebeuren met de auto. wordt netjes met de auto omgegaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vandaag een Volvo C 70 bekeken om eventueel aan te kopen. Van te voren moest ik een reserveringsbedrag overmaken van € 500,- omdat ik de auto niet eerder kon bekijken. Bij het bekijken van de auto bleek er heel veel mis te zijn met deze auto: kapotte velgen, poreuze banden, de auto heeft schade gehad rechts voor (gevolg: de naden liepen niet meer zoals het hoort, haarscheuren in lak van bumper) kapotte koplamp met barst erin links, storingsmeldingen op de boordcomputer wegens defecte parkeersensoren, gaten in lederen bekleding en veel slijtage eraan, vuile motor met veel corrosie, een haperende motor, diverse krassen op de auto, niet gerepareerde steenslag op bumper en motorkap, mosvorming op de achterlampen, tijdens proefrit viel de motor uit spontaan, een niet netjes afgewerkte LPG installatie qua leidingen en montage, een verkoper die vertelde dat de boordcomputer storingsmeldingen zou geven indien men op LPG rijdt en hoe dit ZELF dan te verhelpen: zekering eruit halen en weer in steken telkenmale........., wielophanging rechts voor niet in orde, hij trilde voelbaar en hoorbaar bij het optrekken, etc etc etc. LET WEL: deze auto werd online omschreven als: \'zeer goed onderhouden\' en \'altijd keurig onderhouden\'....... Ik weet eerlijk gezegd niet wat Multimerk daaronder verstaat. Het lijkt mij toch zeer op misleiding! De koop ging dus niet door uiteraard (de prijs was ook nog eens ca. € 3000,- boven een uitgevoerde taxatie voor deze auto met dit kenteken). Als klap op de vuurpijl weigerde men mij om mijn € 500,- te restitueren......... Wordt dus rechtbank!!!

Allereerst bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Of deze nu positief of negatief is. Beoordelingen zijn voor ons erg belangrijk! Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt opgedaan met Multimerk. Inmiddels is er contact geweest en is e.e.a. opgelost. We hopen dat je alsnog een mooie Volvo elders vindt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Probleem dat verholpen werd is slechts gedeeltelijk opgelost: ongebruikelijk geluid achteras, vervanging lager achteras zou de oorzaak zijn. Binnen een half uur reparatie uitgevoerd, maar controle of dit het gewenste resultaat had? Rekening is na 3 weken nog niet binnen...!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Allereerst bedankt voor de moeite om een review achter te laten :) De monteur heeft na de vervanging van de wiellager een proefrit gemaakt. Hij constateerde toen dat het bijgeluid van de defecte wiellager verdwenen was. De factuur is per e-mail verzonden, maar waarschijnlijk bij de spam belandt. We vinden het erg vervelend dat je niet met een goed gevoel terugkijkt op de reparatie. Daarom nemen we contact met je op, om te kijken hoe we dit op kunnen lossen.

Kwaliteit top, alleen anderhalf uur wachten op 2 nieuwe banden eronder zetten vind ik wel lang!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ben erg tevreden over Multimerk. De auto loopt weer een stuk beter. Werd via Whatsapp prima op de hoogte gehouden over het onderhoud van de auto. Ben erg tevreden.

• Reden bezoek Andere reden

Dit bedrijf verdiend een dikke 10 plus . Ik heb de automaat laten spoelen wat een verschil hoe het nu is . Ik had geen problemen maar wilde de auto verwennen . Maar wat een verschil schakeld nu nog beter

Mijn vriendin is er met een Audi A6 geweest voor een olie wissel vd versnellingsbak - De monteur had foto’s van de oude en nieuwe olie gemaakt en et was duidelijk dat hij er aan toe was -) .. En voor een scherpe prijs die ik elders niet voor elkaar kreeg .. Eerlijk is eerlijk ..

Prima bedrijf. Plegen tijdig overleg indien reparatie veel duurder uitvalt. Bereikbaarheid is goed. Zelfs nog korting gekregen op originele Audi onderdelen.

Vriendelijk personeel. Goede service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Automatische versnellingsbak haperde érg maar schakelt nu weer als nieuw nadat hij gespoeld was.

Bak laten spoelen

Erg goed! Eerlijke prijs en volgens afspraak. Ondanks dat dit mijn eerste bezoek stond er bij uitloop gewoon een keurig leenauto voor me klaar. Reparatie vakkundig uitgevoerd, en tevens de schades welke ik reeds aan mijn velgen had gemaskeerd! Top service!

zeer goede service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na een taxatie is de schadeherstel verholpen. Na uitvoering bleek, dat een kleinigheid niet was mee genomen. Na overleg zou dit nog hersteld worden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wauw, driemaal een tien. Heel erg bedankt voor deze fantastische beoordeling Henoch!

Bak automaat laten spoelen van Q7 helaas loste dit niets op aan het probleem. Hierover was ik al ingelicht van te voren dat spoelen het niet met zekerheid zou oplossen. De monteur heeft een proefrit gemaakt en mij hierover ingelicht. Dag later een mail mogen ontvangen met voorstel tot reperatie onder no cure no pay zeer correct.

• Reden bezoek Andere reden

Erg jammer dat het probleem niet met spoelen verholpen kon worden. Bedankt voor de hoge cijfers!

Driemaal een 8. Daar zijn we blij mee!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Informatie bij receptie schiet tekort in antwoord. Geen informatie over garantie na reparatie. Wordt niet duidelijk uitgelegd wat er met de reparatie wordt gedaan. Verder service is goed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor je feedback! Op al onze reparaties en onderhoud geldt de BOVAG garantie. Aan de hand van je feedback hebben we dit intern onderzocht, en komen helaas tot de conclusie dat het voor klanten én medewerkers niet duidelijk genoeg is wat deze garantie precies inhoudt. De voorwaarden van de BOVAG garantie zijn weliswaar te vinden op internet (bovag.nl/garantie) maar heel begrijpelijk is het allemaal niet. Om dit op te lossen plaatsen we z.s.m. een heldere samenvatting van de BOVAG garantie op onze website. Nogmaals bedankt voor de feedback en graag tot ziens bij Multimerk.

Bedankt :)

De Roef 8 9206AK Drachten