Allereerst bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Of deze nu positief of negatief is. Beoordelingen zijn voor ons erg belangrijk! Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt opgedaan met Multimerk. Inmiddels is er contact geweest en is e.e.a. opgelost. We hopen dat je alsnog een mooie Volvo elders vindt.
Allereerst bedankt voor de moeite om een review achter te laten :) De monteur heeft na de vervanging van de wiellager een proefrit gemaakt. Hij constateerde toen dat het bijgeluid van de defecte wiellager verdwenen was. De factuur is per e-mail verzonden, maar waarschijnlijk bij de spam belandt. We vinden het erg vervelend dat je niet met een goed gevoel terugkijkt op de reparatie. Daarom nemen we contact met je op, om te kijken hoe we dit op kunnen lossen.
Wauw, driemaal een tien. Heel erg bedankt voor deze fantastische beoordeling Henoch!
Erg jammer dat het probleem niet met spoelen verholpen kon worden. Bedankt voor de hoge cijfers!
Driemaal een 8. Daar zijn we blij mee!
Bedankt voor je feedback! Op al onze reparaties en onderhoud geldt de BOVAG garantie. Aan de hand van je feedback hebben we dit intern onderzocht, en komen helaas tot de conclusie dat het voor klanten én medewerkers niet duidelijk genoeg is wat deze garantie precies inhoudt. De voorwaarden van de BOVAG garantie zijn weliswaar te vinden op internet (bovag.nl/garantie) maar heel begrijpelijk is het allemaal niet. Om dit op te lossen plaatsen we z.s.m. een heldere samenvatting van de BOVAG garantie op onze website. Nogmaals bedankt voor de feedback en graag tot ziens bij Multimerk.
Bedankt :)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.