Goede service en vriendelijke medewerkers

Gemakkelijk via website een afspraak maken. Van te voren auto inleveren en persoonlijk contact over de werkzaamheden. Zowel telefonisch als whatsapp.

Prima service.

Staat hier boven al vermeld.

Goed geholpen.

Correcte afhandeling. Vriendelijk. Goed advies.

• Afspraken nakomen

Prima. Snel en goed geholpen.

Prima. Snel en goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Auto gerepareerd en gewassen.

Het duurde langer dan vooraf ingepland, maar dat viel grotendeels buiten de invloedssfeer van Multimerk.

Vriendelijke, duidelijk, deskundige hulp

Ik voel met altijd erg welkom bij Multi Merk. Deskundig en duidelijk advies, denken goed met je mee. Alles goed geregeld, leenauto staat vol getankt voor je klaar. Communicatie verloopt erg plezierig. Ben al jaren een zeer tevreden klant bij Multi Merk

Vriendelijke behandeling

Na vakantie pech, werd direct geholpen. Maar ik heb andere auto nu bij die in onderhoud. Maar altijd met plezier naar jullie geweest.

uitstekend

Zoals gewoonlijk, we komen er graag.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Zeer goed advies fijne sfeer en geeft vertrouwen

Goed overleg

Vriendelijke en correcte service.

• Afspraken nakomen

Ze denken goed met je mee en ze laten jou de keuze.

Had minimale schade aan de auto. Daar voorgelegd. Garage denkt met je mee, komt met een oplossing en laat jou de keuze.

• Afspraken nakomen

geweldige service en er wordt echt meegedacht ..

Met een leeglopende band zonder afspraak naar Multimerk gereden. Daar werd ik gelijk geholpen en na inspectie van de band gelijk werden ook de andere banden geïnspecteerd. Bleek bij 2 andere banden een nog groter probleem aanwezig, bij de één een scheur en bij de ander een stuk gladde band. De banden werden de zelfde middag nog vervangen. Zo zie je maar weer dat je hier echt als klant wordt behandeld.

• Afspraken nakomen

Snel en vriendelijk geholpen.

Wij hadden een probleem met onze Volvo V60 Hybrid. Deze had het wel bekende probleem met de airco-compressor. Na contact met de dealer kregen wij daar te horen dat we volgende maand pas geholpen konden en dat ze een leverings probleem hadden. Maar omdat de airco-compressor niet werkte zouden wij ook de auto niet volledig kunnen benutten voor de vakantie omdat deze belangrijk is voor het opladen van de accu’s. Na gezocht te hebben op internet kwam ik Multimerk tegen. Na vriendelijk en snel contact te hebben gehad met Henri konden wij er de volgende week al terecht. Van te voren al een richtprijs gekregen voor de reparatie. En na de belofte van 1 dag werk konden wij de auto al na een halve dag ophalen. Bij het ophalen kregen wij ook de rekening en deze viel tot onze verbazing lager uit dan de richtprijs. Wij zijn zeer tevreden met deze snelle service en het makkelijke en snelle contact via WhatsApp.

Goede communicatie

Had gevraagd om nieuwe banden, er is me gevraagd of ik dit wel wilde, voor de APK hoefde dit nog niet. Keurige offerte, kreeg korting nadat ik hier om vroeg, aangezien deze vraag bij mijn andere auto niet beantwoord was.

prima service

Goede service, klantvriendelijk, flexibel

• Afspraken nakomen

Altijd goed en prima personeel

Ik ben altijd heel tevreden. Prijs valt me wel eens tegen, maar mag dan gespreid betalen gelukkig.

• Afspraken nakomen

Super geweldige service. klant vriendelijk

Volgens afspraak auto gebracht voor airco reparatie tegen een gunstig tarief. Alles is volgens gemaakte afspraken verlopen. Service is perfect. Kreeg later via Whatssapp een overzichtfoto toegestuurd van de gemaakte airco-reparatie. Geweldige service.

Goede uitleg van problemen

• Afspraken nakomen

Super snelle service en klantvriendelijk.

Super snel geregeld en oplossend gericht, top garage!

Vriendelijk en vakkundig

Goed geholpen met persoonlijk advies. App wanneer de auto klaar is. De auto krijgt altijd een wasbeurt en staat vervolgens klaar om mee te nemen.

goede service

goede prijs kwaliteit

Ook in coronatijd, professioneel

S'morgens gebracht voor apk. S'middags na tekst en uitleg weer klaar tegen een gunstig tarief. Volgende keer 5 sterren?

Super, geweldige service

Super!!!!! Ben zo blij met Multi Merk!!

Alles volgens afspraak

Prima garage. Luisteren goed naar de klant

Jarenlange topervaring

Ook op korte termijn is er veel mogelijk