Vriendelijk personeel. Goede service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Automatische versnellingsbak haperde érg maar schakelt nu weer als nieuw nadat hij gespoeld was.

Bak laten spoelen

Erg goed! Eerlijke prijs en volgens afspraak. Ondanks dat dit mijn eerste bezoek stond er bij uitloop gewoon een keurig leenauto voor me klaar. Reparatie vakkundig uitgevoerd, en tevens de schades welke ik reeds aan mijn velgen had gemaskeerd! Top service!

zeer goede service.

Na een taxatie is de schadeherstel verholpen. Na uitvoering bleek, dat een kleinigheid niet was mee genomen. Na overleg zou dit nog hersteld worden.

Wauw, driemaal een tien. Heel erg bedankt voor deze fantastische beoordeling Henoch!

Bak automaat laten spoelen van Q7 helaas loste dit niets op aan het probleem. Hierover was ik al ingelicht van te voren dat spoelen het niet met zekerheid zou oplossen. De monteur heeft een proefrit gemaakt en mij hierover ingelicht. Dag later een mail mogen ontvangen met voorstel tot reperatie onder no cure no pay zeer correct.

Erg jammer dat het probleem niet met spoelen verholpen kon worden. Bedankt voor de hoge cijfers!

Driemaal een 8. Daar zijn we blij mee!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Informatie bij receptie schiet tekort in antwoord. Geen informatie over garantie na reparatie. Wordt niet duidelijk uitgelegd wat er met de reparatie wordt gedaan. Verder service is goed.

Bedankt voor je feedback! Op al onze reparaties en onderhoud geldt de BOVAG garantie. Aan de hand van je feedback hebben we dit intern onderzocht, en komen helaas tot de conclusie dat het voor klanten én medewerkers niet duidelijk genoeg is wat deze garantie precies inhoudt. De voorwaarden van de BOVAG garantie zijn weliswaar te vinden op internet (bovag.nl/garantie) maar heel begrijpelijk is het allemaal niet. Om dit op te lossen plaatsen we z.s.m. een heldere samenvatting van de BOVAG garantie op onze website. Nogmaals bedankt voor de feedback en graag tot ziens bij Multimerk.

Bedankt :)

Prima service, koffie en WiFi terwijl je wacht. En goede prijsopgaaf, geen nare verrassingen. Top!

Heel fijn dat je zo tevreden bent!

Kan niet anders zeggen dat alles prima in orde was en zeer vriendelijk.

Fijn bedrijf , met deskundig personeel en een bijzondere klantvriendelijke Hulp. Hebben ons weer goed op weg geholpen na een storing in onze fiat doblo cargo . Zeker een aanrader bij problemen

Wauw, 3x een dikke 10. Daar worden we heel blij van! :-)

Automaat laten spoelen van onze Chrysler Stratus cabrio. De wagen rijdt en schakelt weer super

Heel mooi om te lezen dat het automaat spoelen heeft geholpen en wat een fantastische beoordeling. Bedankt!

De auto is gebracht voor het oplossen van het olieverbruik. Bekend probleem van een Audi tfsi 1.8. De kosten voor het vervangen van de schraapveren en de zuigers werden geraamd op € 2.400. Tijdens het demonteren van het motorblok werden nog veel meer gebreken geconstateerd, waardoor de kosten uiteindelijk opliepen tot ruim €6.000. De monteur heeft mij vooraf en achteraf goed uitgelegd en met foto\'s aangetoond wat er aan de hand was en wat er moest gebeuren. Daardoor was ik er van overtuigd dat de reparaties noodzakelijk waren en kreeg ik veel vertrouwen in de monteur (Henri). Ik zit nu in de proeftijd (1000 km) maar weet bijna zeker dat de auto weer goed functioneert. Als service heeft Multimerk ook nog twee kleine deukjes kostenloos hersteld. Ondanks de financiele tegenvaller ben ik zeer tevreden over Henri en Multimerk.

Heel erg bedankt voor de uitgebreide review. De reparatie was inderdaad helaas een flinke kostenpost. We zijn blij dat je er toch met een goed gevoel op terugkijkt.

In eerste instantie een afspraak gepland om de automaat te laten spoelen, Dit na overleg over storingen die ik met de automaat had. Aanvullend een combinatieafspraak gemaakt om dit te doen met een grote beurt en de APK. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en ben ik netjes op de hoogte gehouden. Ivm wat extra werkzaamheden, welke goed werden toegelicht over noodzaak en nut, lukte het niet om de auto in één dag klaar te krijgen, hierop werd er netjes een leenauto voor me geregeld. De auto rijd weer als een zonnetje. Zeer tevreden, volgende keer maar weer naar drachten uitwijken voor het onderhoud.

Top om te horen dat alles in goed overleg is gebeurd en dat de auto weer helemaal oké rijdt. Bedankt voor deze goede beoordeling en tot ziens bij Multimerk!

Wauw, wat een prachtige cijfers Remco. Heel erg bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service, echter wel iets onhandig met de APK keuring. Was gemeld dat indien geen bijzonderheden, ik de auto om 15:00 op kon halen. Anders zou er worden gebeld. Geen bericht, om 15:00 gearriveerd en toen was de auto niet klaar en niet goed genoeg voor de APK die dag. Werd 24 uur later.

Bedankt voor je feedback! Vervelend dat het niet helemaal gegaan is zoals je had verwacht. We doen ons best om dit niet nogmaals te laten gebeuren. We zijn tenslotte natuurlijk wel trots op je 8 voor deskundigheid!

Hele snelle service!

Wow een 9,7! Dat is zeer goed, daar zijn we blij mee.