Top bedrijf, top service (Marcel), top begeleiding (Marcel), goeie spullen, kennis van zaken. Blij dat er nog zulke winkels in de buurt zijn.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

wij hebben 2 kalkhoff E bikes gekocht en wat een fantastische fietsen! Wij komen uit heemskerk en zijn tijdens het winkelen bij JansenCronje naar binnen gegaan. Wat een bediening echt top.Met de aflevering ook de tijd genomen om alles uit te leggen. Wij zijn hier toevallig terecht gekomen maar meer dan de moeite waard.Kortom heerlijk adres om een fiets te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Afgelopen donderdag mijn fiets langs gebracht, omdat een stang van het transportrek gebroken was. Dit viel niet meer onder de garantie, maar ik kreeg gratis een nieuw rek, en deze is ook kosteloos geïnstalleerd. Wat een service! Als altijd, alleen maar goede ervaringen met deze winkel. Bovendien kan ik bij reparaties altijd een leenfietsen meenemen. Super!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne zaak om te komen. Altijd een vriendelijke en persoonlijke benadering. Deskundig advies.Er wordt altijd alle tijd voor je genomen.

2 sterren: slechter dan verwacht

klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Veel te lange tijd tussen bezoek en afspraak datum. Brodelwerk met reparaties… Kortom drama.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snel, deskundig en ... heel betrouwbaar! De zadelpen van mijn bakfiets was gebroken (na jarenlang gebruik). Het was ook een vreemde constructie van de fabrikant. Jansen Cronje heeft dit snel verholpen. Eerst was er nog de verwachting dat het lang zou duren voordat de oude, gebroken zadelpen zou zijn verwijderd. Mij werd vooraf de mededeling gegeven dat de reparatie hierdoor duurder zou uitkomen. Echter, het ging sneller dan verwacht. Hierdoor kwam de prijs lager uit dan geraamd. De openheid waarmee dit allemaal werd gedaan, en gecommuniceerd, maakt dat Jansen Cronje voor mij een heel betrouwbaar en klantgericht bedrijf is.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk, duidelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eind juni j.l., hebben wij elk een Kalkhoff E bike aangeschaft, door Marcel op uitstekende wijze voorgelicht over voor-en tegen van diverse kalkhoff uitvoeringen. Ook over het onderhoud en gebruik van de fietsen een heldere uitleg. Ook over de aflevering van de fietsen niets dan lof. Eind augustus j.l., terug geweest voor afstelling van de versnelling terplaatse is het euvel verholpen. Voor service en bergeleiding is deze zaak een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Gouda, 14 aug.2015 22 jaar geleden in Utrecht een Brompton gekocht met 5 versnellingen. Een maand geleden raakte de naaf defekt. Diverse Brompton verkooppunten gebeld, maar bij Jansen-Cronje had ik succes. Zij hebben alles vervangen wat versleten was. De prijs was uiteindelijk iets lager dan de offerte. Je wordt daar vriendelijk geholpen en men heeft kennis van zaken en oede monteurs. Ik ben blij, dat men mij heeft kunnen helpen. Hans Louw.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nieuwe fiets gekocht en advies ten aanzien van reparatie van de oude fiets.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Een heel prettig bederijf met hele goede service. Een aanrader.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

New tyres, yet again great advice, sales, and fitting. Well done guys from Marcel telling me of Harry\'s experience with a new tyre type, to the guys in the repair and servicing shop, who fitted the new tyres and gave my bike a check over fitting new brake pads. Great bike shop, high quality service in all departments, why would anyone need to go to any other bike shop.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Onlangs heb ik bij Jansen Cronjé twee Brompton fietsen aangeschaft en ben hierbij op een zeer plezierige en vakkundige wijze door Marcel geadviseerd. Wij waren na een tegenvallend bezoek aan de Brompton speciaalzaak in Amsterdam al redelijk op de hoogte van hoe de fietsen er uit moesten komen te zien maar Marcel had toch nog de nodige tips waar we erg blij mee zijn. Ook de uitgebreide uitleg door Kevin bij de aflevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Kortom deze winkel is een aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

al jaren geweldige service en snelle oplossingen bij fietsproblemen. top zaak

• Reden bezoek Onderhoud

Wij, mijn man en ik hebben bij Janssen begin maart en begin april 2014 een Kalkhoffiets (elektrisch) gekocht,daarvoor hadden we beiden een elektrische Aldi fiets waar we heel blij mee waren. Vanaf het begin hebben we heel prettige ervaringen opgedaan, een deskundig advies en heel fijne fietsen. Begin juni ging ik midden in de binnenstad van Haarlem letterlijk met fiets en al \'op mijn smoel\' een pijnlijke ervaring. Maar gelukkig was ik verzekerd en werd mijn nieuwe fiets weer helemaal tip top gerepareerd. Jansen regelde dit, daar had ik geen omkijken naar, alles werd gecontroleerd ook mijn accu, waar na het ongeval een barst in bleek te zitten en dit werd geheel betaald door de verzekering. Ondertussen kreeg ik een elektrische leenfiets, zodat ik weer uit de voeten kon, want dit is mijn enige vervoersmiddel! Mijn man zijn accu bleek het niet helemaal goed te doen, teruggestuurd naar de fabriek, en daar bleek dat de accu inderdaad niet zo was als hij had moeten zijn, ook dat probleem wordt nu opgelost. Wij zijn heel blij met zo\'n fietsenmaker!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

I would like to congratulate you on having probably the best bike dealership in the Netherlands. The service I have received has been of the highest possible level, your outstanding employee has been Marcel who is a high quality professional, well supported by a team of mechanics, thank you to all very well done. I hope that you will be able to share my views with your future and potential customers

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Prima fietsenmaker! Goede fietsen! Eerlijk advies! Goede reparaties. Kortom: DE kwaliteitsfietsenmaker c.q. verkoper in de regio.

• Reden bezoek Onderhoud

Al een aantal jaren kom ik met plezier met mijn Brompton Eerst voor aankoop en vervolgens voor onderhoud. Altijd een luisterend oor voor de gebreken van je stalen ros om hem weer helemaal tip top in orde te maken dat je met een veilig gevoel weer op pad gaat. Top in service,onderhoud en communicatie. Toppers zijn ze bij Jansen Cronjé!

• Reden bezoek Onderhoud

Na ruime voorlichting over elektrische fietsen kwam ik bij de firma Jansen Cronje terecht. Jansen is o.a dealer van het merk Kalkhoff, na een uitgebreide proefrit en een volledig technisch vergelijk besloot ik de Duitse Kalkhoff aan te schaffen. Na ruim 2 jaar nog steeds erg tevreden en blij met de E.Bike, temeer ik hem intensief gebruik vrijwel dagelijks in de wijkzorg. Over het onderhoud bij Jansen ben ik erg tevreden. Jansen en Kalkhoff een betrouwbare aanrader.

• Reden bezoek Onderhoud

Heb je mischien een oud fietsje voor 50,00 euro? Nee wel 1 voor 30,00. Is geen Gazelle maar het werkt :)Topdeal!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Gisteren kon ik ineens het stuur van mijn Gazelle Montreaux niet meer naar links of rechts bewegen. Snel naar mijn vaste fietsenmaker Jansen Cronje. De diagnose luidde dat het balhoofdstel van mijn stuur roestvorming heeft, waardoor de kogellagers vast waren gelopen. De geschatte reparatiekosten waren aanzienlijk. Nu wil het geval dat mijn fiets nog net geen drie jaren oud is. Een dergelijk euvel zou zich naar mijn gevoel eigenlijk niet zo snel mogen voordoen. Een beroep op garantie van de Gazelle-fabrikant zou daarom op zijn plaats zijn. Dit heb ik aan een van de medewerkers van Jansen Cronje voorgelegd. Deze heeft vervolgens Gazelle gebeld en het geval voorgelegd. Helaas Gazelle stelt dat een balhoofdstel geen onderdeel is van het frame of de voorvork, waar een lange garantietermijn voor geldt, maar dat het een onderdeel van de fiets is met een standaard garantietermijn van twee jaren. Zoals u zult begrijpen voelde ik me als consument door Gazelle bekocht. Gelukkig heeft Jansen Cronje meer gevoel voor haar klanten. Zij vond dat het balhoofdstel niet zo snel mankementen had mogen vertonen en heeft de reparatie, uit coulance, zonder kosten voor mij uitgevoerd en nog snel ook. Dit is wat je noemt een zaak met hart voor haar klanten. Terecht voert zij de slogan “JansenCronje.nl Buitengewoon goed….”

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze fietsen al jaren hier in onderhoud en altijd tevreden. Vriendelijke mensen, eerlijke prijzen en een prima service. Geen wonder dat het er altijd druk is.

• Reden bezoek Onderhoud

Ik heb erb twee brompton vouwfietsen gekocht, en in onderhoud.

Generaal Cronjestraat 160 2021JN Haarlem