JansenCronje, een fietsenwinkel waar de slogan \"buitengewoon goed\" méér dan waargemaakt wordt! Je vindt er enthousiaste vakmensen met zéker een passie voor de Brompton vouwfiets. Nemen alle tijd om naar je te luisteren, geven deskundig advies en uitgebreid uitleg. Fantastische service op maat met begrip en aandacht voor de klant en zijn of haar situatie. Kortom, hun service is net zo flexibel als de Brompton zelf! Complimenten voor deze mannen van JansenCronje!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Goede service, behulpzaam, goed en eerlijk advies gekregen bij de aankoop van een \'moederfiets\'. Professioneel en vriendelijk personeel. Wat duurdere aankoop met goed gevoel kunnen doen hierdoor. Ik zou deze fietsenzaak absoluut aanraden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

2 weken geleden 2 nieuwe fietsen gekocht bij Jansen. Voor ons een nog onbekend bedrijf. Prima geholpen. Geen moeite teveel. Vanmorgen nog ff langs gegaan voor een paar vragen. Ontdekte men dat ik een lekke voorband had. Werd direct gerepareerd met een nieuwe binnenband en kosten ??..........service!!!! Wat geweldig. Nog nimmer zoiets meegemaakt.Voor mij kan dit bedrijf niet meer stuk. Een aanbeveling voor heel Haarlem en omstreken.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Onze fietsen worden door de mannen Cronje onderhouden, altijd op tijd klaar en voor een redelijke prijs!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb een nieuwe Brompton vouwfiets bij Jansen Cronje gekocht en ben uitermate tevreden om de uitgebreide uitleg en de kennis over de fietsen, er is de tijd voor genomen om alles goed uit te leggen en ondanks het heel erg druk was, is mijn fietsen door overwerk van het personeel op tijd afgeleverd voor het Pinksterweekeind, dus een DIKKE TIEN.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

2 weken terug met ebike bij de winkel. Boys zaten te eten... Kreeg Effe leenfietsen mee. Uurtje later belletje , fiets ophalen met nieuwe binnenband. Ook nog garantie terwijl de fiets 14 mnd oud is! Super service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom al ongeveer 20 jaar bij deze fietsenzaak en ben een zeer tevreden klant. De eigenaar heeft onlangs \'het stokje\' doorgeven, desalniettemin blijft de service prima en het werk van de jongens goed. Ik ben heel tevreden met mijn multi cycle en nog blijer met mijn Brompton.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Na de koop van onze 2e hands Brompton op Marktplaats zijn we voor onderhoudscheck en enkele accessoires terecht gekomen bij Jansen Cronje. Allereerst werden wij al meteen bij binnenkomst al vriendelijk te woord gestaan en verder op weg geholpen in de mogelijkheden om de aangekochte vouwfiets (die dus niet bij hen was aangeschaft) te verfraaien en tevens de laten controleren. Ondanks dat het zondag was werd dat uitgevoerd terwijl wij even de markt op konden. Na een uurtje kregen we netjes een sms dat het onderhoud klaar was en wat de kosten waren. Ik kan niet anders zeggen dat het zeer klantvriendelijk is en een zaak is die meer dan aan te bevelen is.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Tijdens een bezoek aan de winkels in de cronjéstraat kreeg ik onverwacht een lekke voorband. Ondanks dat de heren het erg druk hadden hielpen zij mij uit de brand en hebben ze snel en voor een hele redelijke prijs mij geholpen en kon ik snel verder op weg met mijn kinderen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We hebben net een nieuwe elektrische fiets gekocht met het doel te gaan trekken. We zijn met veel enthousiasme en kennis&kunde geholpen. Ook als er nog wat bijzondere dingen nodig zijn voor fietshouding ed wordt er goed meegedacht en kan je dingen uitproberen.

Top zaak!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ondanks dat ik een fiets ergens anders had gekocht (online webshop) leveren deze heren bij Jansen Cronje enorm goede service. Gezien de fiets was gestolen hebben ze ervoor gezorgd dat het framenummer achterhaald kon worden. Dit hebben ze zomaar uit service gedaan. Zeker een aanrader om je fiets te kopen.

• Reden bezoek Onderhoud

Super service en uitgevoerd door zeer gemotiveerd en kundig personeel, binnen 1 week mijn sportfiets weer als nieuw.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat een klantvriendelijke winkel. Na aankoop en aanbetaling van een E-bike voor mijn schoonmoeder op leeftijd, moesten wij door omstandigheden de aankoop annuleren.Ondanks gemaakte kosten van deze winkel, waren wij n iet verplicht de fiets alsnog te kopen en kregen wij ons aanbetalingsbedrag geheel retour. Wat een service!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Ik kom hier nu een paar jaar. Vakkennis, echte goede service en vriendelijkheid hebben deze mensen in huis!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer vriendelijk en deskundig personeel! Ze doen altijd hun uiterste best om mijn elektrische fiets, bij problemen, zo snel mogelijk tussendoor te verhelpen omdat ze weten dat ik erg afhankelijk ben van mijn fiets. Ook denken ze mee...ik had een afspraak gemaakt omdat ik problemen had met de trapondersteuning van mijn Kalkhoff en zij adviseerden mij om, indien mogelijk, nog 2 maanden te wachten. Na die 2 maanden was er nl. een afspraak met de fabrikant dat de accu\'s vervangen zouden worden vanwege terugkerende problemen. Kosteloos vervangen en weer 2 jaar garantie. Door mijn eigen fout was ik 15 minuten na sluitingstijd pas bij de winkel om mijn fiets weer op te halen en werd toch nog geholpen ondanks dat alles al afgesloten was. Zeer blij mee want anders had ik mijn fiets nog 2 dagen moeten missen vanwege het weekend. Kortom topservice!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik woon in Velserbroek en ging eerst altijd naar de fietsenwinkel daar in het dorpscentrum. Toen ik daar laatst een grote beurt had laten doen, vielen binnen korte tijd alweer allerlei onderdelen van m\'n fiets af en toen ik daar terugkwam werd mij geen goede service geboden; ze gaven niet toe dat ze belabberd werk hadden geleverd en ik mocht gewoon weer de volle mep betalen voor de reparaties. Mijn fiets is een onmisbaar dagelijks gebruiksvoorwerp, daarom vind ik dat het goed en kwalitatief onderhouden moet worden, dus heb ik gekozen voor een andere fietsenmaker: Jansen Cronjé. Hier is vriendelijk en eerlijk personeel, snelle service en goede kwaliteit reparaties. Een echte aanrader, zeer tevreden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snelle service en zeer behulpzaam bij het oplossen van problemen rond een kapot onderdeeltje van mijn Brompton.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Veel dank voor jullie top service! Nadat we de fiets van mijn zoon hadden laten maken reed hij de straat uit en werd aangereden. De fiets liep aan en hij is weer gerepareerd zonder bijkomende kosten. Enorm gewaardeerd!

• Reden bezoek Onderhoud

Wij waren op zoek naar elektrische fietsen en waren niet gebonden aan een merk fiets. Wat we wel zochten was KENNIS, KWALITEIT, SERVICE. Met een gedegen verhaal werden wij geïntroduceerd in het thema elektrische fietsen door een van hun specialisten: Het frametype, de plaatsing van de motor, de stijfheid van het frame, de keuze van de juiste accu en het belang van goede remmen. Na een uitgebreide proefrit van meer dan een uur, hadden wij allebei een Kalkhoff elektrische fiets uitgekozen. Beide fietsen waren op voorraad en werden in het weekend afgeleverd. Na de 1e service beurt hebben we geheel Nederland doorgefietst, in het bijzonder in Z-Limburg en kenden we onze Kalkhoff fietsen door en door. De stijfheid van het frame, de accuduur, de krachtige remmen, hadden zich bewezen. Alleen een krakend geluidje uit de motor baarde ons zorgen. Toen direct teruggegaan naar de winkel. Door de specialisten is het probleem aangehoord en bekeken. Binnen 2 dagen was alles verholpen, de oorzaak bleek een slechte serie motoren van Kalkhoff. Motor vervangen, weer 2 jaar garantie op de motor en wij fietsen weer met heel veel plezier. Terugkijken op deze aankoop kan ik stellen dat deze fietsenspecialist ons juist heeft geïnformeerd over onze elektrische fietsenkeuze en helemaal blij met hun KENNIS en SERVICE, echte KWALITEIT. Proficiat!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Ik ben al jaren een tevreden klant. In januari 2014 kocht ik een electrische fiets. Bijna 3 jaar en 12800 km verder gaf de motot van de fiets het op. Zo jammer.... Ruim buiten de garantie. Een nieuwe motor werd er zo op geplaatst en de zaak nam de onderhandeling met de fabriek op zich. Na een tijdje kreeg ik het bericht dat ik niets hoefde te betalen. Is dat service? Ja dat is service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kwam om een voorband te laten vervangen. Dat bleek nog niet nodig, maar een aardige jongeman heeft wel mijn mijn wiel goed vastgezet en mijn standaard aangepast zonder dat ik iets hoefde te betalen!

• Reden bezoek Onderhoud

Zeer goed geholpen en daardoor 2 Kalkhoff e bikes gekocht! Mijn 2 Koga Miyata\'s ingeruild. De service en vriendelijkheid zijn zeer goed. Ook bij vragen wordt je goed geholpen en daardoor beveel ik bij deze Jansen Cronjé bij iedereen aan. De eerste servicebeurt is gratis en onlangs werd een probleem serieus genomen en wordt ook in de computer genoteerd!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

ik koop hier al meer dan 20 jaar onze fietsen. goed service en zeer klant gericht een topper

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Een bezoek aan deze rijwielhandel is een toonbeeld van klantgerichtheid, servicegerichtheid en aandacht. Mijn vrouw kocht hier haar nieuwe fiets, onze jongste zoon een \'jongens proof\' tweedehandsje en iedereen ging tevreden naar huis. Toen bleek dat mijn standaard tie was aan vervanging werd dit ook even tussendoor geregeld en daar hoefde ook niet voor betaald te worden. Als ik de negatieve recensies via Google lees vraag ik me af of ik in een andere winkel terechtkwam. en ik meen te mogen zeggen dat als de vriendelijkheid, servicegerichtheid en professionaliteit gespeeld as....dan verdient het hele team een Oscar. Topwinkel!