Vakkundig en vriendelijk

Heldere uitleg en toelichting

Heldere uitleg en toelichting tijdens de werkzaamheden. Voorstellen worden ook voor een "autoleek" helder en begrijpelijk waardoor het vertrouwen er ook direct is. Daarnaast vriendelijk ontvangst bij de receptie/wachtruimte

Goede service kundig en snel geholpen met het verbanden van nu de raam

Komt afspraken keurig na.

Prima service en snel, leuk contact met duidelijkheid.

Goed werk geleverd!

Garage BCS Burlet komt haar afspraken na, levert haar werk naar volle tevredenheid van de klant op.

Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam

Goed bedrijf

ga zo door

op alle fronten: uitsekend

Was verkeerde auto raam geleverd , kon van hun zonder vragen een leen auto krijgen. Dag erop was mijn auto vroeger klaar als dat ze zeiden. helemaal top

Wordt altijd goed en snel correct geholpen

Hier biedt men vakmanschap aan, mensen die verstand hebben van autozaken, Je wordt er vriendelijk goed, snel en correct geholpen

Uitstekend, correct en prima communicatie

Top bedrijf

Professionele, klantvriendelijke medewerkers.

Perfecte service

Ik ben zeer goed en klantvriendelijk geholpen toen mijn autoruit kapot was. De snelheid waarmee je terecht kon was uitstekend en het geleverde werk prima. Ik heb alleen maar lof voor BCS Burlet.

vakkundig en klantvriendelijk

Goed vakkundig overleg over het te repareren onderdeel. uitleg is helder. Ontvangst vriendelijk

vriendelijke en betrouwbare service !!

zoals hierboven omschreven

prima service

Belangrijke schroef onder auto uit gevallen. Snelle diagnose, snelle reparatie, goede prijs, vriendelijke mensen.

Oneerlijk

Vriendelijk wordt er mij aan de balie mij verteld dat de aircovulling mij 125€ kost incl btw. Renault Megane 2019. 460gram maximum. Aankoopprijs +-25€. Na de vulling krijg ik een rekening voorgeschoteld van tegen de 180€ incl btw. Waarom moet ik geen 125 betalen vroeg ik. Hun antwoord was dat mijn airco volledig leeg was Met een smile wordt je hier genaaid Nul sterren waard. NOOIT MEER! WEGBLIJVEN! 1

Prima garage, ben heel tevreden

Vriendelijk en vakkundig personeel welke meedenkt met klant

Prima afhandeling

Netjes geholpen a d balie en telefoon. Autoservice oke

Correcte bediening en goede informatie.

na het vaststellen van de schade kon meteen een afspraak gemaakt worden voor het herstel, de dag erna. Hartelijke ontvangst, goede informatie en correcte afhandeling. Alle lof waardig !

Vakkundig en vriendelijk

Met vakkundig advies goed geholpen.van telefonische afspraak tot herstel vd auto. Ik ga hier zeker terug!

Napoleonbaan 6 6163HH Geleen

Over Bosch Car Service