Top bedrijf, doet wat er afgesproken is. Vriendelijke mensen.

Prima occasion gekocht bij Van Burken. Prettige garage; service op maat. Eerlijke en kloppende info. Prima prijs.

Na contact via de mail heb ik Bertus telefonisch gesproken en heeft hij met de telefoon aan zijn oor een rondje om de auto gelopen waarin ik interesse had. Hij heeft eerlijk gezegd hoe de auto eruit zag en daardoor ben ik die kant op gereden. (ruim een uur rijden) De auto zag er ook echt netjes uit, en de telefonisch gemaakte afspraak (dat er apk op zou komen) werd netjes nagekomen. Dit is een eerlijke garage, waar men klanttevredenheid nog hoog in het vaandel heeft staan. Bertus bedankt!!! :)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Toyota Yaris gekocht voor een goede prijs. Service was boven verwachting. Zijn op een bijzonder plezierige manier geholpen. Auto zag er aflevering uitstekend uit.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf ! We hadden een auto gekocht waarbij een week later een behoorlijk mankement aan het licht kwam. Iets wat je van te voren niet had kunnen weten, Vervelend want we zouden een paar dagen later op vakantie gaan..De ANWB heeft de auto naar het bedrijf terug gebracht. Direct werd er actie ondernomen de auto ging direct naar een dealer omdat hij de computer niet uit kon lezen...Ik stond zonder auto op mijn werk, Dhr van Burken vroeg nog hoe ik thuis kwam. als hij niet op tijd klaar zou zijn bood dhr een vervangende auto aan zodat we toch op vakantie konden. Maar dit was gelukkig allemaal niet nodig. Dhr van Burken heeft de gerepareerde auto een dag voor we weg gingen bij ons thuis neergezet en wij hebben hem toen weer naar huis gebracht. Erg vriendelijk eerlijk en attent!!

De ervaringen met het bedrijf waren bijzonder goed, het wederzijds vertrouwen was groot. De kilometers die ik er voor moest rijden waren het meer dan waard.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer vriendelijke man die Dhr Burken. Snel en vlot tot een deal gekomen. zeker een bezoekje waard, heeft veel gevarieerde modellen staan.

Garage die snel reageert en erg flexibel is met afspraken maken. Goede, directe service zonder poespas

Ontzettend goede en snelle service. Ik kan er altijd meteen terecht en de service is top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Was op zoek naar hetzelfde type auto. Toevallig stond hier dit type auto. Wel aan de prijs, maar mooi en weinig kilometers. De eigenaar was schappelijk en ik ben tevreden.

Vriendelijk, betrouwbaar, deskundig en sevicegericht zijn de eerste woorden die bij ons opkomen nadat we een fraaie occasion aanschafte die precies binnen ons budget viel. Dat waren we in het westen des lands niet gewend! Rob en Diana Drabbe

Op basis van de referenties die ik gelezen had ben ik hier terecht gekomen. Een gebruikte auto van 10 jaar gekocht bij deze garage .Bleek dat bij de bijrijdersstoel de knop helemaal los zat om de rugleuning te verstellen...., kwam ik natuurlijk thuis achter... het werd netjes gerepareerd! Ik zeg top!

vanaf begin dat ik mijn auto kocht en in onderhoud heb is dit een zeer betrouwbaar bedrijf, snel geholpen, uitstekende service en eerlijk naar eigenaar auto toe , zowel in aanschaf als in onderhoud

bijzonder prettige persoonlijke service!

Je word goed geholpen, eigenaar heeft veel kennis, en is erg vriendelijk.

zeer goed.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke, persoonlijke en deskundige behandeling. Bereikbaarheid goed en flexibele opstelling en meedenken met mij als klant

Aanschaf andere auto. Een dorps garage waar de S van service op de gevel gegraveerd mag worden.

Enthousiast, meelevend!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super ervaring snel netjes betrouwbaar. Tien hebben ze zeker verdiend. Nieuwe klant erbij. Top! !!!

We zijn erg tevreden met de service , erg vriendelijke mensen goede afhandeling