Goed tot bijna zeer GOED

Bij de door mij aan geschafte Carver R+ ontbraken nog de twee Schuif ramen. Volgens Gerard Molenaar waren deze inmiddels per boot onderweg naar Nederland Tijdens de aflevering werd dat nogmaals bevestigd Tot op heden dus nog steeds geen schuijf ramen Ik heb zelf maar contact opgenomen met Carver Nederland Van hun te horen gekregen dat zij verwachten de schuiframen eind Augustus 2023 te kunnen leveren Kort samengevat ik voel mij een betje :::::::: Over de voorlichting etc.niets dan lof Gerard ontvangt een 9~

Zeer positief

Goede uitleg, geduld en je staat echt even centraal bij het kopen van de auto

uitstekend geholpen waarbij de tijd wordt genomen ondanks drukte

De sfeer van familiebedrijf is als klant goed merkbaar, men neemt de tijd, is vriendelijk, geduldig en te zake kundig.

Altijd keurig en vriendelijk geholpen

Prima garage waar je als klant nog echt klant ben. Altijd vriendelijk en prima te woord gestaan. Goed onderhoud aan de auto, en gewassen.

Altijd vriendelijke en goede service

Zo tevreden dat ik zelfs na onze verhuizing vaste klant blijf bij autobedrijf Broere!

Ondanks sluiting tijd nog de rust en de tijd genomen om de auto te tonen en de offerte te maken. Bij het ophalen nog een leuke, lekkere attentie

Klantvriendelijk, correct en altijd doen wat je belooft.

Top bedrijf

Direct en goede service

uitstekend.

Vriendelijk, goed communicatie, men neemt de tijd ondanks drukte, auto geheel volgens afspraak afgeleverd en na 10 dagen nog even telefonisch geinformeerd of alles naar wens is. Prima!

Heel fijn geholpen

Warm welkom, fijn geholpen, erg vriendelijk en goede service

Snel en goed afgehandeld

Fijne aankoop gehad duidelijk en goed geholpen .alles op een dag geregeld super .

Aanschaf occasion Renault Twingo

Zeer nette & vriendelijke garage, er word met je huidige situatie meegedacht en naar een passende oplossing gezocht. Voor t eerst bij deze dealer een leuke occasion gekocht waar ik nog steeds ontzettend blij mee ben en waar ik veilig de weg mee op kan, eerlijke mensen echt een aanrader ! Nogmaals hartelijk dank voor de goede service.

Geduldig, rust en vertrouwen

Ondanks dat we er aankwamen net na sluitingstijd nam de verkoper alle tijd voor ons. Onder het genot van de koffie werd alles in rust afgehandeld.

Prima vakgarage

Bij bezoek aan showroom alle aandacht. Afspraken worden keurig nagekomen. Goede service- en mogelijkheden bij reparatie of onderhoud. Gewoon een prettige garage.

Goed en professioneel geholpen.

Heb een auto gekocht, dat zegt denk ik voldoende.

100%

Auto zonder vooraf ter plekke te bekijken gekocht op basis van de informatie vd verkoper en internetsite, alles volgens afspraak geregeld en uitgevoerd.

Al jarenlang uitstekend!

Kwalitatief uitstekend incl het personeel Prrsoonlijke benadering een 10 incl dr koffie!

Super bedrijf

Denken altijd met oplossingen en staan altijd voor je klaar

Top auto

Echt een top auto veel plezier mee

goed gevoel

een zaak waar je nog service krijgt

Goed en zakelijk ontvangen

Uiterst vriendelijke ontvangst en ruim de tijd genomen om de wensen te bespreken en mogelijkheden te bekijken. Zowel een proefrit gemaakt in een vergelijkbare auto als in de auto welke we op het oog hadden. Vervolgens was er een snelle levering mogelijk. Bij de overdracht alles goed geregeld en een duidelijke uitleg gekregen over de bediening van de nieuwe auto.

Klantgericht en servicegericht Autobedrijf

Een op de persoon gericht autobedrijf, met oog voor de wens van de klant in combinatie met de vanuit het bedrijf geleverde expertise op het gebied van auto's en het onderhoud daarvan. Heel klantgericht en heel servicegericht.

Geweldig. Persoonlijk, goede service

Al ruim 25 jaar zeer goede ervaring met Piet Broere. Vriendelijk, behulpzaam betrouwbaar. Heel fijn

zeer goed

goede service en eerlijk over de auto

Prima merk en bedrijf.

Goed, fijn en vriendelijk geholpen. Ook als je komt voor een beurt, altijd netjes.

Over Autobedrijf Broere - Citroën en DS

Autobedrijf Broere: ruim 60 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot het officiële adres voor Citroën, Carver SPOTiCAR en Eurorepar Car Service. Nét als in de tijd van de eerste 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Autobedrijf Broere gelooft in transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de nieuwste modellen van Citroën en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, werken onze monteurs volgens de laatste technieken. Verder geven zij u over autozaken zoals navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.