Heel prettig en kundig geholpen

Erg fijn, persoonlijk contact gehad, en voorzien van alle gewenste informatie en meer! Zeer tevreden over onze aankoop!

Prettige behandeling

Ik ben er vlot en duidelijk geholpen. De auto zag er prachtig uit bij de aflevering. Auto bevalt prima. . Sinds november zo'n 8500 km gereden Auto bevalt prima.

Helemaal perfect

Super goed bedrijf vanaf de eerste keer dat we er binnen kwamen zeer fijn en netjes geholpen. Duidelijkheid in alles zodat er geen verrassingen kwamen achteraf een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede auto

Goede service.

Werd netjes en snel geholpen

Fijne service, direct contact

Goede opvang en uitleg. Er werd meegedacht en service was goed, afspraken zijn nagekomen.

geweldig

Hele goede service na eerst een auto gekocht te hebben wat achteraf eigenlijk een beetje te laag was voor ons ingeruild voor een hogere auto . Heel goed geholpen door Gerard Molenaar

Goed lopende machine.

Vanaf het moment dat ik voor het eerst binnenkwam voelde ik een aangename sfeer. Vriendelijke mensen niet opdringerig. Goede voorlichting over de eventuele keuze . Alles uitstekend voorbereid en geregeld. Ja prettig zaken doen. Ik vertel dit zeker verder.

Hele fijne auto

Een hele fijne auto en een fijne service, een heel tevreden klant

Super vriendelijk personeel

Vriendelijk goed geholpen

Een klantgerichte en persoonlijke benadering

Bij autobedrijf Broere wordt je als klant zeer correct en klantvriendelijk behandeld. Ze nemen de tijd voor je en luisteren echt naar je als klant. Ik kan autobedrijf Broere derhalve ook van harte aanbevelen.

Altijd fijn geholpen.

Wij zijn altijd fijn en plezierig geholpen. Men neemt de tijd voor je . Het ophalen van je nieuwe auto is altijd weer een feestje. Wij zijn zeer tevreden.

Prima, vriendelijk en betrouwbaar.

Persoonlijke aandacht, goede uitleg , gewoon een prima, vriendelijk en betrouwbaar autobedrijf!

geweldig

uitleg van het product en technische kennis waren een geweldige ervaring

Vriendelijk geholpen

Vriendelijke service, maar jammer genoeg binnen 2 maand al naar de garage ivm mankementen schokbrekers. Toch jammer als je zoveel geld betaald met garantie op een jaar lang geen onderhoud. En nu binnen 1 maand weer terug voor ander probleem.

Beste mevrouw Sebrechts, Wat vervelend dat er na de aflevering problemen zijn ontstaan aan uw auto. Deze zijn deels al onder garantie verholpen bij een collega-autobedrijf. U heeft 12 maanden SPOTiCAR garantie op uw auto, dus de problemen zullen wij (of een collega SPOTiCAR-dealer) voor u onder garantie verhelpen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Broere

Plezierig

Vriendelijke ontvangst en dito gesprek. Er werd in alle rust tijd genomen om tot een bevredigend resultaat te komen. Ook de beschadiging die we beiden pas later ontdekten werd keurig en zonder moeilijk te doen gerepareerd zonder extra kosten voor ons.

Transparant en duidelijk

Ik heb een Opel Corsa gekocht bij Autobedrijf Broere. Wat ik zo fijn vond aan deze deal, is dat het erg snel ging. Ik ben namelijk ongeduldig. Ik werd ontvangen met een kopje koffie en zonder teveel gladde praatjes kwamen we meteen to the point. Ik kon alle vragen stellen. Waar de verkoper geen antwoord op had, werd ook gewoon eerlijk gezegd. Mijn vraag was of de auto uit het buitenland kwam, zo ja welk land. De auto kwam inderdaad uit het buitenland, maar welk land wist de verkoper niet precies, en gaf dat eerlijk toe. Na een lange test rit te hebben gehad werd er ook niet gepushed tot een deal. De dag van ophalen werd de auto onder een doek vandaan getoverd inclusief een kado, extra sleutel, boekjes enz enz. Binnen no time reed ik weg met mijn nieuwe aanwinst en 1 week later werd er gebeld of alles naar behoren werkt en of ik happy was met alles. Al om al een top ervaring en een betrouwbare garage.

Zeer goed, hier word nog geluisterd waar vind je dat nog …

Gewoon goed zoals het eigenlijk hoort maar dat is helaas lang niet zo overal

Fantastisch, vriendelijk en behulpzaam.

Zie boven

Prima verzorg van binnenkomst tot vandaag de dag. Al jaren een vertrouwd adres.

super makkelijk een nieuwe auto gekocht

super makkelijk heb ik een nieuwe auto gekocht. heb op een dinsdag gebeld voor het kijken naar een auto en kon de auto de week erop super snel op dinsdag alweer ophalen.

Zeer vriendelijk en uitstekende service!!

Ouderwets persoonlijk contact, goed aanbod en prima prijzen. Een service die je tegenwoordig niet veel meer tegen komt.

Een geweldig bedrijf

Een hele fijne ervaring met Broere bij de aankoop van mijn Citroën occasion. Vanaf de kennismaking met dhr. Molenaar van de verkoop t/m het telefoontje 3 weken na aflevering of de auto goed beviel en of er nog vragen waren. Alles prima geregeld en je hebt zeker het gevoel dat je daar in goede handen bent. Autobedrijf Broere is voor mij een bedrijf om aan te raden aan iedereen die een betrouwbare auto zoekt, prijzen zijn zonder verrassingen achteraf, dus volledig transparant. Hier is de klant nog echt koning!

Klantvriendelijk

Snelle en goede service

Andere auto gekocht , vriendelijk geholpen geen opdringerigheid, goede prijs oude auto, nieuwe auto keurig afgeleverd met leuke attentie en na ongeveer 6 weken een belletje of de auto bevalt of dat er problemen zijn. Nooit eerder bij deze dealer geweest maar ik heb er een heel goed gevoel bij.

Over Autobedrijf Broere - Citroën en DS

Autobedrijf Broere: ruim 60 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot het officiële adres voor Citroën, Carver SPOTiCAR en Eurorepar Car Service. Nét als in de tijd van de eerste 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Autobedrijf Broere gelooft in transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de nieuwste modellen van Citroën en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, werken onze monteurs volgens de laatste technieken. Verder geven zij u over autozaken zoals navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.