top

goede service

Kwaliteit en goede service staan hier hoog in het vaandel

Wij hebben hier in 10 jaar al 5 auto's gekocht. Stuk voor stuk in uitstekende staat. Al 10 jaar een prima service ondervonden en vriendelijk personeel mogen meemaken.

Met heel veel kundigheid en vriendelijkheid geadviseerd en geholpen. We zijn enorm gelukkig met onze aankoop en komen zeker in de toekomst weer terug.

Vriendelijk en gastvrij bedrijf

Luisteren goed naar de auto verlangens bij het maken van een keuze. Nooit de ervaring gehad dat we in verkoop praatje zijn beland. Perfecte toko.

Geweldig geholpen

Je woord netjes ontvangen tot dat je de auto heb gekocht en daarna ook zelfs top ga zo door.

Hier is de klant Koning

Keurig nette zaak en aandacht voor de klant. Totaal niet uit op een simpele verkoop maar eerlijke aandacht voor de klant. Men doet echt alles om een eventuele aankoop tot een feest te maken. Een ruime keus aan betrouwbare auto’s. Uiteindelijk een fijne keus kunnen maken en heb vertrouwen dat mocht er ooit iets zijn ik net zo netjes geholpen word. Wereld zaak!

Altijd hele goede service en net dat stapje meer!

Al jaren trouwe klant en altijd zeer tevreden, zowel war de werkplaats betreft als verkoopafdeling. Regelmatig toch nog verrast over nog een extra stap in de service! We rijden er graag voor naar Krimpen!

Je word goed geholpen ze zullen je niet opdringen als ik weer een auto koop dan ga ik daar na terug

Klant gericht en een zeer nette service

Ik heb een occasion citroen gekocht bij deze dealer en kreeg een zeer nette uitleg en een correcte prijs terug voor mijn auto. Ook de aflevering werd netjes uitgevoerd met een goede en duidelijke uitleg van mijn auto.

Goed geholpen met strippen op auto zetten Vriendelijk personeel

Probleem met het afsluiten van de auto

Dit euvel is telefonisch opgelost.

Fijne auto gekocht!

Aardige mensen en goede service.

2de hands auto gekocht. Hebben aandacht voor je, maken er echt een feestje van als je je auto komt ophalen. Leuk.

Goed bedrijf

Goede vriendelijke service

Zo hoort het !

Altijd vrolijke ontvangst en snel geholpen. Tijdens het korte wachten een heerlijk kopje koffie en wanneer de auto voor de deur neergezet is, wordt dit steevast glimlachend aangekondigd met "uw auto staat weer voor u klaar..." kortweg prima service: zo hoort het !

Heel goed!

Ik ben heel netjes geholpen. Geen gladde verkooppraatjes, hele goede service! Standaard apk, jaar garantie, klein presentje bij het ophalen van mijn auto, bon voor een gratis wasbeurt. Mooie inruilprijs voor mijn auto. Zou het iedereen aanraden om daar een auto te kopen! Door de goede, nette service en het vertrouwen dat dat mij gaf heb ik besloten om daar een auto te kopen.

Word altijd goed geholpen.

Goede service vriendelijk.

Duidelijkheid, straalt daardoor vertrouwen uit en zeer klantvriendelijk

Twee gezegdes, onbekend maakt onbemind en waar je het ver(der) haalt is het lekkerder. Het eerste was wel onbekend maar zeer zeker niet onbemind en wat verder van huis zo,n 75 km een auto aantreffen die voldoet aan de wens. Duidelijke uitleg over de aankoop, garantie en de aankoop van de in te ruilen auto. Afspraak is afspraak maar ook prijs is prijs,

Vriendelijk en correct

Leuke ontvangst en nette aflevering En na 2 weken nog een telefoontje Hoe de auto bevalt. Vind ik zeer netjes Enige opmerking De poetsafdeling behoeft enige aandacht M v g

Prima service na aankoop auto

Defect kort na aankoop ontdekt werd keurig opgelost

Helemaal goed

Na een ongeval zijn wij bij de afwikkeling bijzonder goed en doelmatig geholpen door de medewerkers en door de heer Broere. Na een week werden wij opgehaald in onze nieuwe auto. Bedankt voor de goede zorgen!

Zeer vriendelijk en professioneel en meedenkend!

Mooie C4 Picasso gekocht. We werden gastvrij ontvangen, professioneel geholpen, alles werd goed en snel geregeld. Twee weken na aankoop werd ik gebeld en gevraagd naar mijn tevredenheid over de auto. Fijne service!

Buitengewoon aardige mensen

Gewoon binnen gelopen, en precies de auto gevonden die we zochten. Alles netjes en snel afgehandeld. Top!

Vriendelijk en eerlijk

Wij hebben onze 2e citroen bij Broere gekocht en tegelijkertijd was het onze 11e citroen. Wij hebben daarom een hele prettige ervaring welke graag delen met anderen. Alle medewerkers waarmee we gesproken hebben waren erg vriendelijk en gaven een eerlijk en goed advies.

Werkelijk een geweldige service.

Warme ontmoeting, goede proces gang, duidelijke communicatie, super eerlijk, geweldige service, betrouwbaar. AANRADER!!!

Over Autobedrijf Broere - Citroën en DS

Autobedrijf Broere: ruim 60 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot het officiële adres voor Citroën, Carver SPOTiCAR en Eurorepar Car Service. Nét als in de tijd van de eerste 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Autobedrijf Broere gelooft in transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de nieuwste modellen van Citroën en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, werken onze monteurs volgens de laatste technieken. Verder geven zij u over autozaken zoals navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.