Super garage!

Prettig, vriendelijk en gastvrij contact en snelle en goede hulp. Men staat altijd klaar en niks is teveel. Geweldige service.

Keurig geholpen!

Ik had een acuut probleem met een vastgelopen rem, vooraf een kostenindicatie gekregen, en vervolgens goed en snel geholpen en binnen budget.

geweldig

Altijd vriendelijke medewerkers en je wordt altijd zeer goed en direct geholpen Je hoeft maar te bellen en ze staan direct voor je klaar

Goed geholpen zoals we dat gewend zijn van Autobedrijf Broekmans Maasbree

Afspraak bandenwissel. Van telefoontje afspraak tot en met de daadwerkelijke wissel super goede service. Vriendelijk personeel. Was met een half uurtje gebeurd.

vriendelijk en deskundig personeel

wordt direkt geholpen indien er problemen met de autozijn. Beurten worden prima uitgevoerd

Zoals het hoort

super

Fijne collega`s, werk er graag.

Vriendelijke mensen goede service

Goede en vriendelijke hulp

Apk keuring van mijn auto is goed verlopen. Belde me nadien op met de vraag of ze de achterruit wisser mochten vervangen omdat deze stuk was.

ik ben tevreden over jaren goede behandeling, anders kom ik niet meer.

Snelle service en perfecte afhandeling van de reparatie.

Direct na de mededeling dat ik pech had met mijn auto, werd er een afspraak voor de volgende dag gemaakt voor reparatie. Deze is perfect uitgevoerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen om de auto in onderhoud te geven.

Klantvriendelijk en goede service

Prima autobedrijf!! We komen hier al jaren en zijn zeer tevreden.

correct, snel, uitstekende service en klantvriendelijk

Altijd fijn als ik een fiets kan lenen om weer naar huis te kunnen. Persoonlijke belangstelling Snel geholpen

Bij storing wordt je snel geholpen

goede service

afspraken worden goed gekomen. wordt op de hoogte gehouden als er onderdelen vervangen meten worden welk niet bij de afspraak zijn besproken

Zoals altijd weer voortreffelijk geholpen

Perfect!

De service, klantvriendelijkheid, en deskundigheid zijn super!! In een woord geweldig!

top

Zelfs op een dag dat de werkplaats slechts door een monteur bezet wass, maakte men toch plaats om mijn band te plakken. Geen probleem en snel geklaard. Dus... top!

Snelle service en gastvrij

Staan altijd voor je klaar!

Vorige auto ingeruild en huidige auto in goed overleg met broekmans laten komen en gekocht. Fijne samenwerking. Uiterst hoge kwalitatieve afhandeling. Geen enkele slechte ervaring! Niets dan lof.

prima service en snel

Ik word hier altijd goed en snel geholpen door ervaren monteurs.

goede garage ..

Mijn auto gekocht jaren geleden , steeds in onderhoud , en deze garage geeft mij als klant een vertrouwd gevoel en dat schort er bij anderen nog wel eens aan . Daarom heb ik het er voor over om 40 km af te leggen om mijn auto daar in goede handen te geven zolang het nog kan .

Komt mij betrouwbaar over.

Staan altijd voor me klaar. Goede service!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires