top

Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Broekmans naar volle tevredenheid. Er wordt mee gedacht, mee geveerd wanneer nodig. prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een fijn gevoel wanneer je je ook echt klant voelt en dat men gaat voor de lange relatie.

Heel erg tevreden

Vriendelijk en behulpzaam Klantvriedelijk

Alles Perfect

Nete bediening alles goed afgehandeld. PRIMA.

alles netjes en volgens afspraak

gewoon prima geregeld

Altijd netjes, beleefd en prima werk.

Picobello

Aandacht en meedenken t.g.v. de klant: Picobello!

Volgens afspraak...prima

perfect

deskundig en vriendelijk personeel

zie boven

Vakkundig en klantgericht bedrijf

In korte tijd diagnose gesteld. Communiceren uitstekend. Overleg over urgentie reparaties. Monteurs die hun vak verstaan. Zijn niet de goedkoopste maar leveren kwaliteit.

Goede communicatie met mij als klant. Werk naar tevredenheid uitgevoerd.

fantastisch

zeer goede service en altijd behulpzaam

ik ben een tevreden klant

Fijn dat het probleem met de auto direct naar tevredenheid kon worden opgelost!

Prima ervaring

Mijn autoradio was kapot, via de sloop werd er een 'nieuwe' geregeld én gemonteerd. Bij een volgende bezoek even ook nog de stuurbediening van de radio aansluiten.

Perfecte service

Goede service. Erg vriendelijk.

Goede en eerlijke uitleg

Goed en eerlijk

fenomenaal

klantgericht korte lijnen snelle service een probleem moet opgelost worden zo snel mogelijk.

prima deskundigheid en service

zie hierboven

Goede service.

Mijn ervaring is +/- 25 jaar en zeer goed.

Prima.

Ga er met een gerust hart naar toe, is gewoon een vertrouwd adres. Ook reparatie's worden altijd in overleg met de klant, zo goed en goedkoop als mogelijk is verricht.

Afspraak maken, garagebezoek en altijd goed, waarbij vriendelijkheid en vakmanschap voorop staat.

Jarenlang goede ervaring, correct werk en vriendelijke medewerkers en een super klimaat en sfeer. Altijd tevreden, daarom kom ik hier terug. Ga zo door.

Persoonlijke service!

Kort maar krachtig: persoonlijke service!!!!!!!

Altijd netjes en correct

koppelen terug als er wat is en tevens wat het gaat kosten

Broekmans is betrouwbaar in reparatie en service

Sinds jaar en dag breng ik mijn Kia naar Broekmans. Ze leveren goede kwaliteit voor een schappelijke prijs. Ze denken mee met de klant en zorgen voor een eerlijk advies.