Een heel goed bedrijf!

Wij zijn al zeker 25 jaar klant bij dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk! Hebben net weer een andere auto gekocht en er wordt goed meegedacht ivm met het trekken van een caravan. Een betrouwbaar, fijn bedrijf.

Bedankt voor de fantastische beoordeling. Wij wensen jullie veel veilige kilometers en graag tot ziens!

Ik ben goed en deskundig geholpen en op al mijn vragen een duidelijk antwoord gekregen. En er was heerlijke koffie

Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel rijplezier.

Altijd goed

Goede service, altijd tijd om te helpen

Ik wordt altijd goed en snel geholpen

Zoals altijd fijn geholpen door Marcel . Wij komen al 25 jaar bij van de Boon. Fijne , aardige mensen en goede service .

Hele vriendelijke en duidelijke service

Alles gaat op goed vertrouwen. Geen verkoop praatjes! Een eerlijk bedrijf.

Betrouwbaar bedrijf waar je altijd prettig geholpen wordt.

Onlangs hebben wij voor de 3e keer een auto gekocht bij v.d. Boon. Wij worden altijd prettig geholpen en ook in het onderhoud van de auto is dit bedrijf zeer betrouwbaar.

Fijn autobedrijf

We zijn geweldig geholpen bij de aankoop van de nieuwe Toyota en inruil van de oude. René was heel vriendelijk, nam de tijd en we kregen een goede prijs voor de inruil. Bovendien werd er snel en prettig gecommuniceerd en was de auto ruim binnen de afgesproken termijn klaar. Al met al mijn beste ervaring met een autobedrijf ooit. Ik raad Autobedrijf Van der Boon Leimuiden aan iedereen aan.

Heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling. Wij wensen u veel rijplezier.

Goed en correct

👍👍👍niets anders dan lof👍👍👍

Klantvriendelijk

Goed en eerlijk

Afspraak is afspraak

Prima geholpen en alles wat afgesproken was, is men ook nagekomen. Nu nog even afwachten of de auto echt zo goed is. Hij rijdt en ziet er nog als nieuw uit. Het vertrouwen is in ieder geval groot.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Uiteraard gaan wij ervan uit dat de auto echt zo goed is. Mocht er toch iets aan de hand zijn, dan lossen wij dat op. Wij wensen u veel rijplezier.

Geweldige service en informatie!

Prima zaken gedaan met wilko die ook zijn tijd nam om alles te vertellen over de verschillende auto's die er te koop stonden. Het gesprek was heel gemakkelijk. Mooie suzuki sx4 gekocht en al zeer veel plezier gehad met onze aanwinst. De koffie staat klaar. Prima bedrijf waar ik al eerder zaken mee heb gedaan.

Bedankt voor uw fantastische review! Namens Wilko en de rest van Autobedrijf van der Boon wensen wij u veel veilige kilometers.

Betrouwbaar en vakkundig

Komt na taxatie per email afspraken na, snel tot zaken gekomen, bijzonder prettig geholpen door verkoopadviseur. Prima aanschaf auto precies wat ik zocht en alles prima in orde bij aflevering. Kan van harte dit bedrijf aanraden voor een betrouwbaar adres.

Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent met uw auto. Veel rijplezier gewenst.

Vakkundig en klantvriendelijk

Vakkundig en klantvriendelijke geholpen met de keuze van onze auto. Staan open voor vragen en geven goede suggesties m.b.t. gebruik en onderhoud.

Fijn bedrijf, hartelijk ontvangen, netjes, auto keurig gepoetst afgeleverd

Auto van der Boon is een fijn bedrijf waar je hartelijk wordt ontvangen en dat je een vertrouwd gevoel geeft.

Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel veilige kilometers.

Autobedrijf van der Boon doet wat het belooft

Al heel wat jaren klant en dit bedrijf heeft ons nog nooit teleurgesteld.

En we hopen dat u nog jaren klant bij ons blijft. Veel rijplezier!

Zeer goede service

Zeer vriendelijk, duidelijke afspraken, heldere communicatie.

Bedankt voor de prachtige beoordeling. Daar zijn we heel trots op. Wij wensen u veel rijplezier.

Soepel en makkelijk

Betrouwbaar bedrijf

Goed geholpen .

Hartelijk dank voor uw review.

prima afhandeling

Toppie ! heel goed namen de tijd om de knoppen van mijn nieuwe auto uit te leggen. Ook zijn er spullen die ik vergeten was om uit de oude auto te halen later naar mij toe gestuurt.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel rijplezier gewenst.

Echt gezellig geholpen

Leuk bedrijf met gewone gezellige mensen. Geen gladde jongens in 3-delig kostuum, maar eerlijke harde werkers.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn wij heel trots op. Wij wensen u veel veilige kilometers.

Heel goed ,professioneel , en heel duidelijk . Marcel neemt er alle tijd voor om je op je gemak te stellen , en is heel duidelijk in z’n uitleg.

Bedankt voor uw fantastische review. Marcel doet u de groeten en wenst u veel rijplezier.

Ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Ik was op zoek naar een jonge gebruikte Nissan automaat geschakelde auto. Via internet bij autobedrijf van der Boon terecht gekomen. Mede dankzij de positieve reviews over dit bedrijf had ik er vertrouwen in. Bij aankoop en inruil ben ik zeer correct geholpen door Marcel Hulscher. Bedrijf is al de afspraken netjes nagekomen. Ik heb de Nissan nu ruim 2 weken en ben er zeer content mee. Kortom ben ik blij dat ik, ondanks de behoorlijke afstand vanaf mijn woonplaats, bij autobedrijf van der Boon terecht ben gekomen.

Wow! Wat een fantastische beoordeling. Erg leuk om te krijgen. Wij wensen u heel veel rijplezier met uw Nissan.

Een prettig bedrijf

Autobedrijf van der Boon in Leimuiden is een prima bedrijf, met vakkundige en aardige mensen. Ik heb er een fijne auto gekocht en ben over de service zeer te spreken.

Hartelijk dank voor uw leuke review!