Alles prima geregeld

Zeer correcte afhandeling

Deskundig komen afspraak na

Tevreden

verlopen garantie

Ik heb reeds 5 auto's bij uw bedrijf gekocht. Bij iedere auto werd ik via mail geinformeerd dat mijn auto een servicebeurt moest hebben, hetgeen ik ook steeds gedaan heb. Van een van uw medewerkers heb ik vernomen dat dit niet meer het geval is sinds Bogman overgegaan naar Hekkert. Ik heb bij de aanschaf van de auto extra betaald om de garantie te verlengen. Vandaag ben ik voor een beurt geweest i.p.v. november 2019 toen de auto 2 jaar oud was. Ik ben ook niet ingelicht over uw nieuwe werkwijze. Dit ben ik niet gewend van Bogman, vandaar mijn slechte beoordeling. Graag uw reactie. (RG-482-P)

correct uitgevoerde service beurt

Al ongeveer 40 jaar klant en steeds tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en correcte afspraken.

heel goed geholpen door personeel

pretige ervaring bij bogman maastricht

Altijd goed en snel worden geholpen.

Goed advies en snelle service.

heel goed en eerlijk bedrijf, super.

je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan. de medewerkers denken heel goed met je mee. de werkzaamheden aan de auto worden heel deskundig en schoon uitgevoerd , zijn er bijzonderheden dan wordt je hiervan te voren op de hoogte gebracht. je kan op de beurt/reparatie wachten in een mooi koffieruimte. er kan ook vervangend vervoer geregeld worden.

Goede service en communicatie

Fijn dat er eerst terug gekoppeld wordt als er wat belangrijks gemaakt moet worden. Wij zijn en blijven tevreden over ford. Vind het alleen jammer dat bij de grote of de kleine beurt vooral voor dat geld de auto niet gepoetst en uit gezogen wordt. Dat stukje mis ik wel want het is al allemaal duur genoeg. Voor de rest top tevreden.

Ford neemt de klant niet serieus

Kuga nu 2 jaar oud. Bij elk bezoek vraag ik naar de achterklep te kijken. Kijken is het enige wat Ford doet. Een haperende klep derhalve. Navigatie zelfde verhaal. Steeds antwoord dat ik nieuwe afspraak moet maken. Niemand neemt de moeite ook maar één keer te kijken. Mijn volgende auto geen Ford. Ben klaar met jullie.

Service gekregen zoals afgesproken en verwacht

Zoals altijd een goede service.

persoonlijke benadering

er wordt met mij meegedacht in de aanschaf van een nieuwe auto. verschillende opties en mogelijkheden worden naar voren gebracht. er wordt de tijd genomen om mij zelf een keuze te laten maken

Houdt zich niet aan de afspraak

Een leuke gebruikte Ford Focus zien staan bij Bogmanplein Maastricht. Via internet een vrijblijvende offerte aangevraagd. Inruil voor onze Ford was 4.980 euro. Volgens ons wat aan de hoge kant maar onze interesse was gewekt en daarom een afspraak gemaakt. Vrij direct werd excuses aangeboden want de computer had een te hoge inruil aangeboden. De inruilwaarde werd bijgesteld op 3.500 euro. Dit was GEGARANDEERD..... Onze Ford werd door Bogmanplein op een site aangeboden. Na 3 dagen gebeld met Bogman en aangegeven dat wij akkoord waren met de offerte. Toen kregen wij te horen dat de inruilwaarde nogmaals werd bijgesteld naar 3.000 euro. Ik heb aangegeven dat de 3.500 GEGARANDEERD was maar meer dan een excuus kreeg ik niet terug. Ik snap niet dat een GEGARANDEERDE inruilprijs kan worden bijgesteld en op deze manier komt Bogman op ons niet over als een betrouwbare verkoper....

Altijd klant vriendelijk.

Altijd klant vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Hele goede ervaring

Verkoper Zoran is zeer vriendelijk en neemt alle tijd voor je. Ze hebben ook een hele goede service.

snel, goed en deskundig

Uitstekend geholpen

Met alles goed geholpen

Prima geregeld

Prettig contact, goed geregeld.

Een prima afleverbeurt van mijn auto.

Hele goede service en uitleg bij het kopen van een nieuwe auto

Onderhoudsbeurd en apk is zo verlopen als afgesproek.

Gewoon goed.

Goede service en afwikkeling.

Per direct goed opgenomen bij Bogman. Auto bevalt tot nu toe niet tegen. Moet nog wat kilometers maken om het vermogen volledig te benutten.

Goed werk geleverd.

Vriendelijk personeel

goed en vlug geholpen

Goed en snel geholpen, heb alleen 3 keer moeten bellen, omdat de werkplaats niet terug belde. Dat was minder

altijd goede service

ik ben al een aantal jaren klant en de service is geweldig. ik ben heel blij met Bogman

Alles zoals afgesproken.

Ondanks de weinige kilometers die ik rij heb ik de auto voor onderhoud en keuring bij Jos Bogman laten doen. Mede omdat ik dit jaar nog (bij gekochte) garantie heb. Alles zoals afgelopen gedaan.