Perfekt

Kom al meer dan 40 jaar naar garage Bogman. Eerst vanuit Eindhoven nu meer dan 30 jaar uit Breda. Niet alleen onderhoud ook aanschaf auto bij garage Bogman. Wederzijds respect en vertrouwen belangrijk

Ben tevreden

ben minder te vreden, dan andere jaren .

Het is niet meer het bedrijf jos Bogman van vroeger . Klant staat niet centraal als voorheen, heb ik het gevoel .misschien door de overnamen Hekkertautogroep.

goede service

goede service auto op tijd klaar en vond het wel apart dat je en video thuis kreeg met de service van de auto

Zeer slechte infovoorziening vooraf en niet klantgericht

Bij maken afspraak obv bericht op display is verder door Ford Bogman niet aangegeven wat er standaard gedaan wordt en wat de bijbehorende kosten zijn. Consequentie is dat je wel erg lang wacht voordat auto gereed is, en je vervolgens een wel heel erg hoge rekening voorbij ziet komen. Welliswaar uiteindelijk correct afgehandeld maar met onprettig en weinig klantgericht gevoel.

Super gemotiveerd en fijn personeel

Super gemotiveerd en aardig personeel bij Bogman Heerlen is mijn ervaring, kan er niks negatiefs over zeggen alleen maar positief zowel de verkopers alsook de bedrijfsleider en alle andere personeel zijn zeer vriendelijk, gemotiveerd en behulpzaam is mijn ervaring. TOT EEN VOLGENDE KEER ZOU IK ZEGGEN. Een zeer tevreden klant.

Goede service!

goede service,

altijd in voor in praatje, klant vriendelijk.

Deskundig en prettig

Ik zag een mooie occassion op jullie site staan in de vorm van een Ford fiesta Automaat uit 2011 met 43.000 op de teller. Na een geslaagde proefrit zaten we om tafel. Ik kreeg een schappelijk prijs voor mijn ingeleverde Ford fiesta. De formaliteiten werden prima geregeld, en een week daarna kon ik samen met mijn echtgenote ( zij kreeg nog een prachtig herfstboeket) onze nieuwe auto ophalen. Hij rijdt als een trein, en Ford Bogman hield zich prima aan de gemaakte afspraken. De verkoopleider Marc Olfen is een fijn iemand om zaken mee te doen. Houen zo September 2019 Miek Cremers

Hele fijne onderhandeling

Snelle service fijne garantie en nog altijd 1 van mijn favoriete auto merken de Ford dankjewel

Tot nu toe rijd ik uitstekend in de Ford Ecosport

Het Fordje rijdt lekker; ik kan nog niet automatisch of snel met de moderne dingetjes omgaan, d.w.z. de knopjes voor heel veel dingetjes. Vooral de navigatie bezorgt mij nogal wat problemen met instellen en ook de stem van de sprekende juffrouw, die m.i. een soort "Hollands dialect" spreekt.

Prima maar prijzig

Het maken van een afspraak ging prima en op een redelijke termijn aan de beurt. Ook het welkom was prima en het sms'je met filmpje is leuk maar hoeft voor mij niet per se. Overal vind ik het dus prima maar wel prijzig; ruim 650 euro voor beurt en remblokken voor (S-Max) is echt heel veel geld.

Bevestiging en herinnering van de gemaakte afspraak en het correct uitvoeren hiervan

zie boven

Goede duidelijkheid ,,wat er mankeerde ,,goede Service!!

Heb natuurlijk altijd mijn beurten aan mijn Ford Ka laten doen,, ben vrij recent daar geweest Gordel defect ,, werd direct geholpen en kreeg ook direct een leenauto, Goede Service !!

slecht

-onjuiste diagnose, -te hoog arbeidsloon van bijna 2x zoveel als normaal, -onduidelijke werkorder.

Geweldige service

Een geweldige ervaring bij bogman zeker dat direct jou auto van de onder kant wordt gecontroleerd met een camera die direct wordt door gestuurd naar je mobiel.

goede service

Top service

Goed meegedacht in mijn gewijzigde situatie. Doordat ik mijn kinderen bij me had kon ik gratis een leenauto meenemen in plaats van een gereserveerde leenfiets.

Ik vond de service uitstekend .

Gewoon super ervaring met jullie bedrijf gehad zeker voor herhaling vatbaar.

Er wordt met je mee gedacht, dus eerlijke bediening

Komt je afspraken na en klant is koning

Geb geen klachten, prima werk.

Goed geregelde afspraken. Nette behandeling door het personeel. Vervangend vervoer of thuisbreng mogelijkheid, prima. Goede kosten-kwaliteit verhouding. Dus geen redenen tot klagen. Prima zo.

goeie service

leuk ontvangst met een mooi bloementje

Goede ervaring.

Gezien goede uitleg ben ik te vrede over het geheel.

Goede service geen klachten