Slecht

Ga je voor een grote beurt, moet je uitkijken dat je niet getild wordt. Moet je van alles vernieuwen volgens de garage. Blijkt bij navraag andere garage dat dit niet nodig is. Andere moment was er iets kapot volgens De monteur en kon je er niet lang meer rijden. Bij een andere garage kon men niets vinden en de auto rijd nog steeds rond.

Vanaf zondag storing gemeld en ondanks belofte veel te laat teruggebeld

Meld zondag via chat een storing aan mijn Ford Focus, met de vraag om maandag voor 09.00 uur teruggebeld te worden, tot 09.45 uur niets gehoord, wat bevestigd wordt door de dame (esther) in de chat. Tot 09.45 uur niets gehoord dus zelf gebeld , krijg de centrale ,probleem uitgelegd en verbinding wordt verbroken bij het doorschakelen om 09.58 uur weer teruggebeld en dan vertellen zij mij dat ze geen contact krijgen met Maastricht kunnen krijgen omdat niemand daar opneemt ,maar ze weer iemand terug zullen laten bellen. Om half 12 werd ik uiteindelijk gebeld maar stond wel al die tijd als toerist op de camping met een kapotte auto. Toen heb ik maar een andere oplossing gezocht en besloten de auto bij een andere merkloze vakgarage te laten repareren die wel service gericht denkt en doet. Dat Ford zich dit meent te kunnen permitteren heeft mij doen besluiten naar een ander merk over te stappen,

administratie is hopeloos

beurt is reeds in mei uitgevoerd bij jullie. slaap verder.

Jarenlang trouwe klant, bedroevende afwikkeling

Om ons moverende redenen Ford Options op onze auto uiteindelijk eerder beëindigd. Hierover vroegtijdig contact gezocht, om mogelijkheden te willen bespreken. Onvriendelijke benadering, geen reactie ondanks toezegging, uiteindelijk beschamend laag bod op onze auto. Gelet op omstandigheden dit geaccepteerd. Toen we de vraag over het beëindigen van Options in het begin stelden was de aanschaf van een andere Ford voor ons nog een reële optie. Dit is door houding en gedrag van betreffende (leidinggevende?) medewerker verdampt. Gemiste kans... Na 20 jaar bijna onafgebroken klant bij Ford te zijn geweest, dit met een erg slecht gevoel afgerond. Altijd netjes geholpen. Herkenden het bedrijf niet terug in deze. Lijkt er op dat het afhangt met wie je te maken krijgt. Jammer. Toch nog 1,5 ster omdat de collega van deze medewerker vanochtend het beste er van probeerde te maken. Dank daarvoor.

Goede service, klantvriendelijk, goed geïnformeerd en geholpen.

Goede service, klantvriendelijk, goed geïnformeerd en geholpen.

Valt me toch wat tegen ....

Auto gebracht 0m +/- 08:00 met de afspraak dat er gebeld zou worden bij zaken die bovenop de beurt kwamen en dat er gebeld zou worden wanneer de auto klaar was. Vervolgens maar eens om 15:45u zelf gebeld waarbij ik met niemand doorverbonden kon worden die me ook maar iets kon zeggen over de status. Dan wordt je om 16:50 teruggebeld met de mededeling dat de voorste remblokken op zijn. Dat kon want ik had dat idee zelf ook al. Maar om dan te zeggen, ze liggen er al af en om 17:00 kunt u de auto komen halen... ? 218 Euro voor 10 minuten werk of … men was er al begonnen en was gewoon vergeten te bellen. Dus auto een hele dag weg waarbij gemaakte afspraken niet goed worden nagekomen of vergeten zijn of een belachelijk uurtarief. 10 minuten werk voor 218 Euro? Toen ik er om 17:05 was stond de auto al buiten en was hij (al) klaar? Ik kan niet mijn vinger op de zere plek leggen, maar e.e.a. voelt toch een beetje vreemd. Maar goed de auto is weer in orde.. en waar moet je anders naartoe in de regio Maastricht

Duidelijke terugkoppeling bij het maken van afspraken, en makkelijk thuis vanaf de bank in te plannen via de online agenda.

heel proffessioneel

klantvriendelyk

Service zoals het hoort

De monteur was zeer deskundig, vriendelijk, en deed precies wat ik verwachte. Top service, hulde.

Zeer tevreden.

Servicebalie heel vriendelijk en uitleg omtrent reparatie heel duidelijk.

Klantvriendelijke meedenker!

Zocht een auto die mag en kan trekken. Had hij nog niet binnen, maar kreeg hij wel. Mooie auto voor nette prijs gekregen.

Goed en netjes geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Onderhandeling verliep netjes met respect voor elkaar. Ook goed meegedacht door Carl Coenen mbt de schade die we hadden en de oplossing met Ford Options die we nu hebben.

Altijd bereid om de klant tegemoet te komen. Ondanks het laat aanmelden voor de APK en grote beurt wegens omstandigheden, toch nog op korte termijn mogen komen. Bedankt!!

Fantastisch !

Een top team bij Bogman Maastricht. Ze vullen elkaar allemaal goed aan. Mijn hartelijke alweer Rick, Robert en Jo !

geweldig

altijd meedenken en altijd prima service en klantgericht

Super service en prima communicatie

Fijne uitleg en medewerking met het uitzoeken van mijn gewenste auto en de afhandeling van de bestelling , levertijd en keurige uitleg bij de aflevering .

Prima service en erg klantvriendelijk

Prima service en erg klantvriendelijk

Ben pas sinds kort klant dus heb nog niet zo veel ervaringen met Automobielbedrijf Jos Bogman B.V. De 2 keer dat ik er ben geweest zijn echter positief ervaren. Mijn broer is er echter al meer dan 10 jaar klant en is erg tevreden en dat was voor mij de reden om ook naar het bedrijf te gaan voor service en onderhoud.

Goede ervaring op alle fronten.

Prima autodealer

Aan de receptie altijd vriendelijke medewerkers en niet te lange wachttijden bij een onderhoudsbeurt.

Ben tevreden

Een ster minder om dat de afspraak was dat ik gebeld zou worden. Is niet gedaan. Over het werk ben ik tevreden.

Altijd duidelijk en correct

Mijn auto is in vertrouwde handen,en voelt als nieuw als hij weer op bezoek is geweest

Hel vriendelijk

Ik word goed geholpen, service is top, vragen worden beantwoord...👍

Zeer tevreden en altijd vriendelijk

Na tegenslag met mijn vorige auto werd ik trotse bezitter van een Ford focus station waar ik tot op vandaag geen spijt van heb een geweldige auto.