Goede service en klantvriendelijk

Goed geholpen en tijdens het wachten kopje koffie gedronken

Netjes op tijd , goed en snel geholpen en probleem verholpen .

gewoon alles correct

De afspr.was van te voren gemaakt bij aankomst werd ik vriendelijk benaderd,en alles verliep volgens tijdschema Wat ik ook waardeer dat er gevraagd werd om de ruitenwissers te vernieuwen. Ga zo verder

Denken goed mee en service is goed

Goede afhandeling van de opdracht

Aankoop, onderhoud en service zijn geweldig bij Bogman Maastricht !!

Geen service

Jos Bogman in Heerlen heb ik een Ford kuga gekocht incl. Car garantie! In het begin was het een top aankoop, aangezien alles goed verliep. Maar dan... Wat nou als de auto defect raakt? Hierbij mijn ervaring: (ik woon er 1.3 half uur vandaan) - slechte service: - afspraken niet nakomen - geen fatsoenlijke diagnose kunnen stellen - de aangekochte auto met mankementen laten door rijden. - niet terug gebelt worden

Je wordt met vragen altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Indien er extra werkzaamheden nodig zijn wordt dit in goed overleg samen bekeken.

Nieuwe auto

Zeer goed geholpen door Ford Jos Bogman Heerlen. Staan vriendelijk te woord en bij vragen altijd terecht kunnen gaan. Het is mijn eerste nieuwe auto en ben zeer tevreden erover.

alles netjes en correct afgeleverd zoals afgesproken

alles netjes en correct afgeleverd zoals afgesproken

alles zeer goed

al jaren klant en nog steeds alles goed

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Ik kom al ruim 16 jaar met alle tevredenheid bij deze dealer. Altijd goed geholpen en komen afspraken na. Top garage!!

Erg slechte service na aankoop!

Heb bij Ford Bogman in Heerlen een Ford kuga gekocht incl. Car garantie! In het begin was het een top aankoop aangezien alles goed verliep. Echter na nog geen 2 maanden de auto te hebben komen ontstaan er klachten.. Ik heb de punten aangewezen bij Josbogman in Heerlen. Die zouden hiervoor een diagnose stellen.. Hiervoor moest ik wel even anderhalf uur rijden. Maar met het gevoel dat dit een goede keus was.. Met een leen auto terug richting me huis wachten ik het af. Na 2 dagen belde ik ze op hoe het er voor stond en konden het niet vinden.. Wat niet erg was want ik wacht het wel af.. Na totaal GEEN terugkoppeling van hun... Belde ik ze maar weer op.. Weer het zelfde antwoord en de rest van de diagnose / problemen konden ze geen duidelijk antwoord geven. Of ik maar de auto kon ophalen want ze konden het diagnose niet naar voren halen. Heb de auto toch maar weer opgehaald met een goede blik voor de rest van de punten die ik aangaf.. Hierbij hebben ze voor me gevoel, zelde bij mijn diagnose gesteld. De helft van mijn problemen hadden ze niet naar omgekeken!!! -( geen communicatie). Terwijl het aan de telefoon wel goed was? Nu naar een paardagen veder, heeft de auto een ander probleem.. Heerlen nogmaals opgebelt en stelde voor om in de buurt bij mij naar de dealer te gaan met cargarantie. Echter kon ik daar pas volgebde week dinsdag terrecht en kost het mij 15 euro ivm een leenauto per dag.. En zoals gewoonlijk hebben de meeste mensen een auto nodig voor hun werk! Duur grap aangezien je cargarantie heb.. Heerlen opgebelt volgens hun moest dit gelijk opgelost worden. Filmpje gestuurd weer met de info... Ik zou de volgebde dag weer terug gebelt worden.. Dus niet! Heledag gewacht? Heb ik ze maar om half 4 opgebelt... Uiteindelijk spreken ze zich zelf tegen? Dat ik hier maar een diagnose moest stellen en het niet ernstig is omdat ze constateerde dat het miss een wiellager of stuurbekrachtiging is? -communicate - geen vertrouwen meer - afspraken niet nakomen

Zeer goed personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

Zeer goed personeel vriendelijk en behulpzaam

Guter Service

Die beiden Kolleginnen im Bereich des Service, sind sehr freund und auch kompetent. Auch wurde für zusätzliche Leistungen bei mir telefonisch Nachgefragt. Kann nur sagen, dass ich sehr zufrieden bin mit der Niederlassung in Heerlen und den Mitarbeiten dort.

Zeer goed en netjes geholpen bij Jos bogman.

Goed bedrijf

ik ben tevreden

ik werdt goed geholpen

Goed geregeld. Op tijd klaar. Wel duurder als bij een gewone garage, maar beurt wel goed uitgevoerd

Ok

Van tevoren een afspraak gemaakt, auto is goed en netjes gemaakt. De ingeschatte prijs kwam ook overeen. Ik ben heel tevreden. De mensen zijn altijd vriendelijk.

Superservice

Het factuurbedrag was conform de eerdere offerte, geen onaangename verrassingen, ook het gestuurde videofilmpje kon ik wel waarderen.

Alweer geslaagd bij Bogman Heerlen

Alweer super geholpen door Roland Goebbels! Gewoon perfect. Nooit problemen gehad. Alweer een nieuwe ford gekocht. Bedankt voor de goede service.

Ik vind dat ik uitstekend geholpen wordt door mijn vaste Ford garage!!

UITSTEKEND

Zeer tevreden over de afhandeling, begeleiding, uitleg, service- en klantbenadering.

Bij Rick Janken van garage Bogman heb ik met plezier een auto aangeschaft. Altijd vriendelijk en behulpzaam en komt zijn afspraken na. Dit gold niet voor collega John Weerts die alleen tijdens de vakantieperiode van Rick inviel. Hij blonk uit in het niet nakomen van afspraken en grossierde in allerhande niet ter zake doende excuses. Rick heeft dat weer in orde gemaakt, maar het blijft een gemiste kans. Vandaar ook een 9. Anders had ik gekozen voor een 10.

Duidelijke afspraken, goede service, prima kwaliteit

Duidelijke afspraken, goede service, prima kwaliteit

Prima goed geholpen en auto goed onderhouden.

Ik kom al jaren met mijn oude Ford Focus bij Bogman. Ik laat de auto daar graag onderhouden. Je betaald wat meer bij een dealer, maar als ik telkens weer een jaar probleemloos kan rijden dan heb ik dat er graag voor over. Kortom erg tevreden.

Goede en snelle service

Vriendelijk personeel en goede afhandeling