Een prima afleverbeurt van mijn auto.

Hele goede service en uitleg bij het kopen van een nieuwe auto

Onderhoudsbeurd en apk is zo verlopen als afgesproek.

Gewoon goed.

Goede service en afwikkeling.

Per direct goed opgenomen bij Bogman. Auto bevalt tot nu toe niet tegen. Moet nog wat kilometers maken om het vermogen volledig te benutten.

Goed werk geleverd.

Vriendelijk personeel

goed en vlug geholpen

Goed en snel geholpen, heb alleen 3 keer moeten bellen, omdat de werkplaats niet terug belde. Dat was minder

altijd goede service

ik ben al een aantal jaren klant en de service is geweldig. ik ben heel blij met Bogman

Alles zoals afgesproken.

Ondanks de weinige kilometers die ik rij heb ik de auto voor onderhoud en keuring bij Jos Bogman laten doen. Mede omdat ik dit jaar nog (bij gekochte) garantie heb. Alles zoals afgelopen gedaan.

zeer tevreden

Ze begrepen meteen wat er aan de hand was. Tijdens het wachten konden we een kopje koffie drinken. De wachttijd was zeker niet langer dan 1 uur. We kwamen zonder afspraak, omdat we een groot probleem hadden, de accu deed het niet meer goed en moest vervangen worden,

AL JAREN TOPSERVICE !

Service zoals gewoonlijk prima; duidelijk wat er gedaan is m.b.t. onderhoud; overleg bij eventuele bijkomende reparatie(s) dan wel vervangingen. Kortom: TOP !

Goed en behulpzaam

Prettige ervaring

Prettig hoe de verkoper (Zoran) ons hielp Relax en alles rustig uitlegde. Dikke duim.

uistekend

Uitstekend. Onderhoud prima uitgevoerd volgens afspraak.

Wat vertraging, maar prima behandeld

Wat vertraging met de uitlevering van de nieuwe Focus i.v.m. de typegoedkeuring, maar verder prima service.

Goede dienstverlening en klantvriendelijk

Zie boven

vriendelijk en goed

Kwam voor een kleine beurt met mijn Fiesta, en werdt mij na een uurtje , na belletje, verteld dat er een marter aan kabels heeft gebeten. Ze hebben gekeken of ik hier nog kon doorrijden, om over een wk terug te komen, dan kon het wprden verholpen. De baliemedewerker was zeer vriendelijk!!

Slecht

Vooraf eerst ter plekke gevraagd wat de prijs was om de accu te vervangen. Dat was incl btw honderd in de tachtig euro. Na vervanging bleek dat er ook montagekosten bijkwamen, wat dus niet vermeld was. Dit was de tweede slechte ervaring nadat er een jaar geleden door Raymond Willems vermeld werd dat de koppeling niet onder garantie viel, en na beraadt met de Bovag deze wel opeens onder garantie viel. Jammer!

Maken nergens problemen over. Klantvriendelijk en proberen altijd een oplossing te zoeken

gewoonweg goed zoals al jaren

alles uitgevoerd zoals afgesproken. Rekening ook conform afspraak. vriendelijke ontvangst aan balie en uitleg van rekening. Gewoon zoals het moet en zoals we al jaren gewend zijn.

Tevreden

Ik wordt vriendelijk ontvangen, goed te woord gestaan en goed geadviseerd.

Prima werk en volgens afspraak

Mijn ervaringen met deze firma zijn prima. Je wordt tijdig geïnformeerd over het aankomend onderhoud. De mogelijkheid om eenvoudig in onderling overleg een afspraak te plannen waar ook het transport wordt besproken. Blijft u wachten of wilt u vervangend vervoer. Na de werkzaamheden een duidelijke verklaring van factuur en uitgevoerde werkzaamheden. Dus een aanrader.

Correct en volgens afspraak afgehandeld

Geheel volgens afspraak is de beurt en APK afgehandeld voorzien van prijsopgaaf vooraf en uitleg achteraf. Ook werd ik gebeld toen de auto klaar was om weer opgehaald te worden.

Je voelt je altijd thuis bij Bogman Heerlen.

Zeker bij Maurice & Zoran. De rest van de crew zowel achter de balie en werkplaats niet te vergeten.