perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kom er al meer als 25 jaar als het niet goed was,was ik allang weg geweest. eerst onderhoud fiat ritmo.daarna aanschaf occasion fiat brava. en vorig jaar nieuwe toyota auris hybride. heb het volste vertrouwen in de mensen daar.\r\n\r\n\r\n\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door mijn man, die al jaren een tevreden klant is bij garagebedrijf D. Boer wordt mijn auto al jaren door Boer onderhouden. Voor de APK en ook voor de nodige reparaties. De service is top en de prijs/service is ook prima. Service with al smile en er is altijd tijd voor een persoonlijk gesprek. ALtijd geinteresseerd in het wel en wee van de klant en natuurlijk andersom. Top service. Ga zo door!\r\nGroeten,\r\nAnneke Waterval en Albert de Heij

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door mijn man, die al jaren een tevreden klant is bij garagebedrijf D. Boer wordt mijn auto al jaren door Boer onderhouden. Voor de APK en ook voor de nodige reparaties. De service is top en de prijs/service is ook prima. Service with al smile en er is altijd tijd voor een persoonlijk gesprek. ALtijd geinteresseerd in het wel en wee van de klant en natuurlijk andersom. Top service. Ga zo door! Groeten, Anneke Waterval en Albert de Heij

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist de door mij gekochte Alfa 156 bij garage Dirk Boer opgehaald. De auto is voor aflevering nog eens helemaal nagelopen. Ook nieuwe matten zijn er door de garage ingelegd. Dit is allemaal op eiegen initiatief gedaan!!! Als afsluiter een grote mooie bos bloemen. Ik kan niet anders zeggen dan een zeer fijne afwikkeling van deze aankoop. Het gevoel dat ik bij deze garage heb is super. Auto gaat zeker in onderhoud bij hen. Zeer betrouwbaar en een top service. ze krijgen van dan ook 3 x 10. dit is absoluut NIET overdreven, ga zelf maar eens kijken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaren van dit bedrijf zijn een voorbeeld voor de grote dealers waar je 90 van de honderd keer als en nummer wordt behandeld. Danwel in het geheel geen aandacht krijgt. Misschien goed om dit kleine bedrijf als stagebegeleiding te gaan gebruiken om te leren hoe je echt open en oprecht met je klanten moet omgaan.\r\n\r\nDeze mensen verdienen een enorm compliment over de wijze waarop men de zaken doet. Ga ook ens kijken hoe schoon netheid is, witte (garage) deuren zijn ook echt wit en de ramen van de garage kun je gewoon door haar buiten kijken, Doe eens een tekstje bij de grote der aarde.\r\n\r\nEen bedrijf waar Service en Aandacht met een hoofdletter geschreven mag worden omdat men dit niet allen verteld maar ook werkelijk geeft.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaren van dit bedrijf zijn een voorbeeld voor de grote dealers waar je 90 van de honderd keer als en nummer wordt behandeld. Danwel in het geheel geen aandacht krijgt. Misschien goed om dit kleine bedrijf als stagebegeleiding te gaan gebruiken om te leren hoe je echt open en oprecht met je klanten moet omgaan. Deze mensen verdienen een enorm compliment over de wijze waarop men de zaken doet. Ga ook ens kijken hoe schoon netheid is, witte (garage) deuren zijn ook echt wit en de ramen van de garage kun je gewoon door haar buiten kijken, Doe eens een tekstje bij de grote der aarde. Een bedrijf waar Service en Aandacht met een hoofdletter geschreven mag worden omdat men dit niet allen verteld maar ook werkelijk geeft.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een autobedrijf waar je eerlijk en vakundig geholpen wordt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jarenlange, meer dan 20 jaar, vertrouwensband opgebouwd.\r\nEen garage waar klant nog echt klant is.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jarenlange, meer dan 20 jaar, vertrouwensband opgebouwd. Een garage waar klant nog echt klant is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is gewoon een TOP bedrijf.\r\nJe kunt er altijd terecht, wordt uitstekend geholpen en de prijs is meer dan redelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is gewoon een TOP bedrijf. Je kunt er altijd terecht, wordt uitstekend geholpen en de prijs is meer dan redelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Goede, deskundige service en zeer betrouwbaar.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, denk mee, geeft goede service en heeft verstand van zaken .