Kennis van zaken, servicegericht en klantvriendelijk... topbedrijf

Ik ben al ruim 15 jaar klant en heb louter goede ervaringen met dit bedrijf. Echte vakmensen die weten wat ze doen en altijd goed advies geven. Ikzelf heb bij Miranda en Ruud een prima gevoel, en vertrouw op hun expertise. Eerlijke en hardwerkende mensen die ik volledig vertrouw.

Top service. Uitstekende prijs kwaliteit!

Inmiddels jaren klant bij dit bedrijf. Vakkundig, betrouwbaar, super netjes, vriendelijk. Ben altijd tevreden over het geleverde werk en passende prijs.

Ik kan mij geen bedrijf bedenken waar je zulke kwaliteit en service krijgt als bij Dirk Boer. De uitstraling geeft aan hoe de mensen zijn, schoon, netjes en eerlijk met heel veel begrip voor klanten! Maak een afspraak en ervaar het zelf.

Ben plm. 20 jaar geleden Fiat gaan rijden alleen maar omdat dit garagebedrijf mij werd aangeraden.....! Aanvankelijk nog bij \"papa Boer\" en later bij Ruud & Miranda. Nu, 5 fiats later, vaar ik nog steeds blind op hun advies en vakmanschap. Mijn vertrouwen is nog nooit beschaamd. Prettige mensen, uitstekende en flexibele service en bovenal recht door zee en betrouwbaar. Een parel onder de garagebedrijven!

Garage heeft al vele jaren hoge waarderingen. Dat is niet zo gek want al meer dan 20 jaar worden we hier als\" echte\" klant behandeld. Of het nu gaat om onderhoud of in ons geval de aanschaf van een nieuwe auto, bij Ruud en Miranda zit je goed.

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf. De mensen zijn uiterst vriendelijk, betrouwbaar en eerlijk. Mijn eerste panda was daar in onderhoud, toen die het begaf heb ik bij hun een nieuw tweede handsje gekocht, ook jaren met plezier in gereden. 7 jaar geleden voor het eerst een nieuwe panda gekocht, uiteraard bij mijn eigen garage!! Nog steeds naar volke tevredenheid!! Als je je auto brengt voor een beurt kijken ze eerst hoe lang het geleden is dat je bent geweest en hoeveel km je hebt gereden voordat ze een grote doen. Het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik voor een grote beurt kwam en dat ze aangaven dat dat echt nog niet nodig was en dat ze een kleine beurt aanraadden. Waar hoor je dat nog!

Fijne en schone garage, met vertrouwen breng ik mijn wagen bij hun langs. Er wordt meegedacht en naar een oplossing gezocht om je mobiel te houden. Fam. de Koning - Hoofddorp

Sinds jaar en dag kom ik al bij autobedrijf Dirk Boer eerst nog met de brommer want ook dat hebben zij gedaan. En daarna met de auto en altijd wordt je hier prima geholpen en neemt men de tijd voor je. Voor het normale onderhoud, voor de APK of voor technisch moeilijke problemen ben je hier aan het juiste adres. Echt een bedrijf om trots op te zijn.

De persoonlijke aandacht is fijn, als ik bel weten ze wie ik ben en welke auto ik rij. Ze zijn flexibel, altijd bereid met je mee te denken. Toen ik op zoek was naar een nieuwe auto en er eentje in Amstelveen zag, zijn zij er naartoe gereden om deze te beoordelen op de technische staat. Klasse dus! Altijd een leenauto beschikbaar. En hoe leuk, een vrouw aan het sleutelen in de garage. Mocht je als vrouw niet alle vragen durven stellen in jouw mannengarage, hier dus wel ;-)

Altijd word ik goed geholpen, reparaties worden meer dan goed uitgevoerd en ze werken met uitstekende prijsstellingen. Even tussendoor om naar een vraag te luisteren of een probleem op te lossen is totaal geen probleem voor hen. Zelfs als hun hele dag vol gepland is, dan nog helpen ze nog met een vriendelijk en klantgerichte houding. Oplossingen en adviezen zijn altijd zeer goed en redelijk. Het is altijd vertrouwd. Elke keer als mijn auto bij hen is geweest rijdt deze als nieuw. Ik ben bijzonder tevreden en zelfs nog meer. Daarom rijd ik altijd graag naar Nieuw-Vennep, ondanks dat ik zelf in Rijswijk Zuid-Holland woon. Ik weet gewoon dat het goed zit. Vandaar schrijf ik deze recensie dan ook met het allergrootste plezier voo jullie, Miranda en Ruud. Vriendelijke groet, Peter.

\"Groot geworden door klein te blijven\" We hebben nu onze tweede auto hier gekocht. Heerlijk dat ze je gewoon bij naam kennen als je binnenstapt! service is heel goed en ze nemen de tijd voor al je vragen en kunnen die ook altijd beantwoorden. Wij zijn super tevreden !!!

Dit is een no-nonsense garage, waar je je bij binnenkomst een gewaardeerde klant voelt.

Zeker een boven gemiddeld bedrijf en aanrader er wordt echt met de klant mee gedacht,en evt. naar een oplossing gezocht . Hier is de klant nog echt klant en dat voelt goed , verder ook geen verassingen achter af. Ik heb mijn auto hier al een tijd in onderhoud en dat zal met mijn nieuwe auto (ook daar gekocht ) zeker zo blijven. Onderhoud kost nu eenmaal ,maar dat gebeurt hier wel met een goed gevoel achteraf.

Altijd Zeer goede ervaringen gehad, eerlijk en geen verrassingen achteraf . Hier is de klant nog klant er wordt er met je mee gedacht en krijg je een eerlijk advies over reparatie of vervanging , mijn nieuwe auto is daar ook gekocht en wordt er gewoon weer onderhouden. Onderhoud hoort er nu een maal bij maar hier heb ik wel het gevoel dat het klopt ! Guido

Dit bedrijf staat \"echt\" waar BOVAG voor staat, Betrouwbaar, Deskundig en zekerheid van garantie. Daarnaast krijg je uitstekend advies en niets is teveel. We komen hier al zeker 20 jaar met diverse merken. Ook bij aanschaf van een (nieuwe) auto krijg je eerlijk en goed advies. Kortom een garage waar je met een gerust hart je auto achter kan laten!

Dit bedrijf staat "echt" waar BOVAG voor staat, Betrouwbaar, Deskundig en zekerheid van garantie. Daarnaast krijg je uitstekend advies en niets is teveel. We komen hier al zeker 20 jaar met diverse merken. Ook bij aanschaf van een (nieuwe) auto krijg je eerlijk en goed advies. Kortom een garage waar je met een gerust hart je auto achter kan laten!

Zeer vriendelijk behandeld en uiterst professioneel geadviseerd. Fijne persoonlijke benadering. Mooie en schone garage en showroom.Wekt veel vertrouwen.

Al heel veel jaren een zeer tevrede klant! Auto in onderhoud, auto\'s gekocht zowel gebruikt als nieuw en altijd dezelfde goede service. Staan altijd klaar om de klant te helpen. En wat er afgesproken is wordt keurig en goed uitgevoerd tegen een goede prijs. Een bedrijf waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen!!! Dus aarzel niet op naar \'t Kabel naar garage Dirk Boer.

Al heel veel jaren een zeer tevrede klant! Auto in onderhoud, auto's gekocht zowel gebruikt als nieuw en altijd dezelfde goede service. Staan altijd klaar om de klant te helpen. En wat er afgesproken is wordt keurig en goed uitgevoerd tegen een goede prijs. Een bedrijf waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen!!! Dus aarzel niet op naar 't Kabel naar garage Dirk Boer.