Vorig jaar mijn 1e nieuwe auto gekocht. Een Suzuki Celerio. Wat ik prettig vond is de eerlijkheid en het vertrouwen dat ze hebben in de klant. Ik was nog nooit bij Blitterswijk geweest en kreeg direct een sleutel mee om een proefrit te maken, geweldig. Geen druk opleggen bij het verkopen van een nieuwe auto. Meedenken met mij als klant. Echt een top garage.

Vanmorgen even voor een kostenindicatie geweest, er werd precies helder vertelt dat er alleen maar gebeurd wat de monteurs nodig vinden. Ook voor mensen met een kleine beurs, hebben ze aandacht en oog. Fijne vriendelijke vakmensen! Top!

Na bijna 40 jaar ervaring met garagebedrijf Blitterswijk kunnen wij niet anders dan zeer lovend over deskundigheid, service en vriendelijkheid van het personeel en de leiding spreken. Ga zo door.

Wordt hier altijd goed geholpen. Monteurs zijn zeer vriendelijk en vooral vakbekwaam, komen hier ondanks dat het ruim 60 km rijden is nog steeds voor het onderhoud aan onze Grand Vitara.

Eerlijk, meedenkend, behulpzaam en betrouwbaar.Ik kom hier al sinds 1993 en altijd naar volle tevredenheid. Alle soorten problemen worden op een juiste manier opgelost. Advies is op maat en kleinere problemen worden meestal direct opgelost. voor mij inmiddels al 22 jaar een topgarage die verstandig te werk gaat en goede service verleend. Mijn advies is ook... ga het zelf ondervinden en ervaar wat ikzelf ook al jaren ervaar. Zowel voor schadeherstel, onderhoud, apk en aanschaf, is dit het enige autobedrijf waar ik voor 100% vertrouwen in heb.

Je zult het maar treffen als bedrijf: Word je net door BOVAG in het zonnetje gezet omdat je 50 jaar lid bent, en zit je met collega- jubliarissen in Bunnik net aan drankje en hapje dat te vieren: komt er een BOVAG-medewerker de bar binnen die een lege accu heeft... Jan Blitterswijk twijfelde geen moment en bood spontaan aan me te helpen en ging meteen met me mee, bitterballen en bier achterlatend. Hij hielp me binnen 5 minuten weer op weg! Dus zelfs TIJDENS zijn eigen \'50-jaar lid\' feestje, laat ie mensen met pech niet in de kou staan! Grote klasse!

IK BEN MEER DAN 10 JAAR KLANT,EN WORDT ER ALTIJD PERFECT GEHOLPEN . IK HEB WEL ANDERE MEEGEMAAKT.MAAR DEZE GARAGE ,IS ECHT TOP. EN ZAL NIET NAAR EEN ANDERE GARAGE ,ZOLANG IK AUTO RIJ.EN ZIJ BESTAAN. IK BEN VAN FRANSE AUTO\"S OVERGESTAPT NAAR JAPANNER SUZUKI WAGON R,OOK DAAR HEB IK OOK NOOIT GEEN SPIJT GEHAD.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Positieve ervaringen. Eerlijke handel. Heel betrouwbaar. Ze doen wat ze beloven. Gewoon een hele goede garage. Dat is trouwens ook iets wat je terughoort in de wijde omgeving! En mocht er eens een keer wat zijn dan wordt dit keurig opgelost. Ik kom er al jaren.