Open en eerlijke communicatie.

Zij geven duidelijk aan wat er moet gebeuren en komen met oplossingen om het netjes in te regelen.

uitermate vriendelijk en hebben al de technische kennis die nodig is

Ik heb al vele jaren ervaring en geef Biezeman op basis daarvan 5 sterren

Gewoon een top garage!

Denken altijd met je mee, goede service en bovenal gezellige mensen!

Een kleinschalig en klantvriendelijk bedrijf met veel expertise

Mijn besluit om mijn Alfa Romeo Giulietta bij Biezeman in onderhoud te geven was vooral gebaseerd op de lange betrokkenheid bij Alfa van dit bedrijf. Daarnaast speelde ook de goede bereikbaarheid een rol. De eerste ervaring is positief, Vlotte en deskundige afhandeling, redelijke tarieven, en een gratis leenfiets.

De service is uitstekend en altijd zeer snel.

Zoals gezegd vind ik de service uitstekend en altijd snel uitgevoerd.

Biezeman: zeer deskundige service en super vriendelijk management.

Biezeman: zeer deskundige service en super vriendelijk management.

Uitstekende en vriendelijke service

Vriendelijke service, duidelijke prijsopgave en auto bij aflevering gewassen

Zeer fijn bedrijf om je auto te kopen en te laten onderhouden

Fantastisch bedrijf om je auto te kopen en te laten onderhouden.

Top garage

IN EEN WOORD 100%

Heb mijn Mercedes E 280 vandaag 20-11-2020 weer opgehaald Tellerklok werkte niet meer gaf helemaal niets meer aan deze is door Garage Biezeman Vakkundig weer in orde gebracht alles is uitgelezen Bekwaam personeel KLEIN KLANTVRIENDELIJK BEDRIJF EEN AANRADER

Prima service en aardige mensen

Ik ben meer dan 40 jaar klant

Altijd een snelle service. Vriendelijke medewerkers!

Een prettig bedrijf waar je een vertrouwd gevoel bij krijgt.

Onvriendelijke medewerker

Telefonisch contact gehad met een medewerker met de vraag of ik mijn auto op zaterdag kan langs brengen, waarop de medewerker antwoord dat zij alleen open zijn van maandag tot vrijdag. Doordat ik ervoor digitaal een verzoek had ingediend voor een kleine beurt, met als voorkeur op de zaterdag (waar ik ook uit de dagen kon kiezen) was het mij niet duidelijk en vroeg ik dit nogmaals aan de telefoon aan de medewerker of de werkplaats ook alleen doordeweeks open is. Hierop reageerde de medewerker op een onvriendelijke toon met dat zei ik net toch. Dit was voor mij al gelijk een eerste slechte indruk, waardoor ik de volgende keer geen afspraak meer zal inplannen bij dit bedrijf.

Erg vriendelijk

In het voorbijgaan zag ik een mooie auto staan bij de garage, maar die bleek al verkocht te zijn. Waarna ik van de medewerker alle uitleg kreeg over de voor en tegens van dit model. Hij gaf me ook wat fijne tips mee. Dank !

Klantenvriendelijke en deskundige service

Jarenlange prettige behandeling

Top service en altijd snel! ;-)

Top service en altijd snel! ;-)

Wederom prima geholpen bij de aanschaf van een andere auto.

Al jaren ons favoriete adres voor Alfa en Fiat aanschaf en onderhoud. Persoonlijke en flexibele service. Ga zo door!

Hele goede ervaring.

Ze zijn vriendelijk, meedenkend en behulpzaam.

Garage Biezeman beveel ik graag aan

De mensen van garage Biezeman zijn heel efficiënt, vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

ben altijd zeer tevreden, zeker ook omdat er veel flexibiliteit is.

Daarnaast is er altijd een erg plezierige sfeer.

vlotte en vakkundige hulp

Vlot een afspraak kunnen maken, prima service en ze weten wat ze doen

Garage met goede service en deskundige monteurs

Ik ben al ruim 30 jaar bij garage Biezeman. Ik ben zeer te spreken over de service en de deskundigheid van de monteurs. Ze zorgen ervoor dat mijn auto na 21 jaar nog steeds als een zonnetje rijdt. Als er extra kosten gemaakt moeten worden bij een onderhoudsbeurt dan wordt dit altijd keurig met mij van te voren overlegd. Ze geven me altijd een goede uitleg over de werkzaamheden die ze bij mijn auto hebben uitgevoerd. Een fijne garage met vriendelijke mensen die hart hebben voor hun werk en de klant.

Klein maar fijn, klantvriendelijk, persoonlijk, snelle en goede service!

Ik kom er al meer dan 20 jaar, ik wordt er altijd goed en snel geholpen, ik heb in al die jaren nooit klachten gehad, ze hebben prettige en toegankelijke medewerkers die je persoonlijk kennen en weten wat je wil.

Service met een hoofdletter

Altijd zeer prettig contact en een “eerlijk” garagebedrijf

Klantvriendelijk, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en snelle service

Zeer prettige, kleinschalige garage met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ik kom er nog niet zo lang, maar zou niet anders meer willen!