Huiselijk!

Familie bedrijf!

Klantgericht werken staat hoog in het vaandel bij de Beijer

Wij voelen ons zeer gewaardeerd als klant van de firma de Beijer. Er wordt altijd 100% ingezet op kwaliteit en vertrouwen. Wij zijn geen nummer maar een echte klant en daar gaat De Beijer voor.

Top werk weer

Voor de tweede keer hier een auto gekocht. Fijne en betrouwbare mensen met een goede service. Hier word je als klant gewaardeerd.

Positief

Weer positief

Echt geweldige service.

Vriendelijk en behulpzaam. En deskundig.

Een goede service en als er wat is eerst overleggen wat het beste is

Nieuwe auto gekocht

Onlangs auto gekocht bij bas de beijr vrouw kreeg mooie boeket bloemen super geholpen door personeel

Prima.

Een heel fijne ervaring.

klantvriendelijk

klantvriendelijk: probleem oplossend, vakbekwaam, klant tevredenheid gericht, goede prijs-kwaliteit v.d. service.

Hele goede service

Zeer goede service, uitstekende communicatie over afgesproken punten. Gewoon een goede ervaring

Goede uitvoering van de grote beurt

Mijn grote beurt is naar tevredenheid uit gevoerd.

ik ben zeer tevreden

Prettige contacten, voortvarende aanpak onderhoud en apk, verrast door een gewassen glanzende auto, alles voelt heel betrouwbaar zodat we de toekomst met het bedrijf vol vertrouwen tegemoet zien.

Duidelijk en perfecte klantvriendelijkheid.

Een zéér prettige ervaring en uitstekende dienstverlening.

top

Fijn gesprek gehad, zeer goede ervaring en heel blij met mijn nieuwe auto

Prima. Snel aan de beurt en goed uitgevoerd.

Snel aan de beurt. Het probleem goed opgelost Ook het gebruik maken v.e.leenauto was verliep soepel.

Heel relax en heel persoonlijk

Echt nog een familiebedrijf waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat, ook de service is nog altijd ruimschoots aanwezig.

goede service

goede service werd gebeld dat er wat meer kosten aan de auto kwamen dan het onder houd alleen.

prima service

x

Correct en zorgvuldig

Prettige bijkomstigheid is dat ik na een beurt mijn auto altijd keurig gewassen en gezogen terugkrijg.

Je wordt vooraf gebeld vanwege extra kosten. De auto was op tijd klaar. En tot mijn verrassing gewassen en gestofzuigd. Prima gedaan

Zeer snel en vakkundig geholpen!!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Advies was zeer bruikbaar! Ik ben al jaren vaste klant en kom graag langs voor een reparatie of een nieuwe auto. Het assortiment aan auto's is ruim. Op basis van de goede en betrouwbare informatie heb ik altijd de juiste keuze gemaakt als ik een andere auto aan wil schaffen. Bedankt Autobedrijf De Beijer!!!!

prima service. denken mee en stellen leenauto beschikbaar.

geheel naar wens

gekregen wat ik hoopte te verwachten.