Vriendelijk en klantgericht

Een zeer vriendelijke en kundige ontvangst. De auto waarin ik geïnteresseerd was stond pico bello klaar voor een proefrit. Voor mijn "oude" auto werd een reële inruilprijs geboden en na de proefrit was de koop snel gesloten. Na een week is de auto geheel conform de afspraken afgeleverd en ben ik als zeer tevreden klant huiswaarts gekeerd.

Goede snelle en adequate service.

Zie boven

Een mooi bedrijf met veel ervaring.

zie hieronder

Vriendelijk. Goed informerend en dat is prettig als je geen idee hebt wat er onder de motorkap zit :)

Uitstekende ervaring met het autobedrijf de Beyer

Iedere keer dat ik voor het een of ander gebruik moet maken van het autobedrijf wordt ik keurig geholpen. Niets dan lof!!!

Snel en effectief geholpen

Kon op korte termijn goed geholpen worden. Van te voren gebeld wat het zou gaan kosten. Fijn!

Uitstekend geholpen

Auto weggebracht voor apk. Vooraf netjes gebeld wat de onkosten waren, vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk en goed overleg wat de klant wel en niet wil. Goede advisering.

Vriendelijk , service , behulpzaamheid alles 100 % TOP

Super geholpen na aanrijding en een mooie auto terug " gekregen "

Vakkundig onderhoud en reparatie met goede communicatie

De monteurs zijn vakmannen en prettig in de omgang. Ik had mijn auto gebracht voor APK, een grote beurt en laswerk. Er staat altijd een gratis leenauto voor me klaar! Na de inspectie word je altijd gebeld met een overzicht van de kosten; je bepaalt zelf wat je wilt laten uitvoeren. Uiteraard geven ze aan wat in ieder geval nodig is om door de APK te komen. Bij het weer ophalen wordt duidelijk uitgelegd wat er is gedaan. En kun je de kapotte onderdelen bekijken. Daar nemen ze de tijd voor! Na betalen stapte ik in een schoongewassen en gestofzuigde auto. Hij rijdt weer als een zonnetje. En het laswerk is onzichtbaar. Of eigenlijk is het wel te zien: er zit geen gat meer in de carrosserie.....

Ik heb 500 euro afgetikt voor wintercheck en een nieuwe accu, weer niet goed!!!!!!

Dinsdag 14 november heb ik mijn auto naar de garage gebracht voor winterbanden en een kleine beurt. Woensdagochtend 15 november rijd ik weg en krijg ik een klapband, gelukkig nog in de wijk in Nijmegen waar ik woon en niet als ik als op de Waalbrug of A15 sta!!!!!!! De man van de ANWB constateert een lek bij de velg van mijn rechter voorband en een karkas breuk, wanneer we naar mijn reserve band gaan kijken, blijkt dat er een grote lekkage achter in mijn auto is, de band staat in een laag water!!! En dat terwijl alles doorgelopen zou worden, en dat terwijl ik jaren klant ben en dat terwijl ik gewoon wordt weggestuurd met een kapotte auto. 2x per jaar zomer en wintercheck!!!!!!!! Zowel mijn moeder als ik zijn jaaaaaaaaaaaaaaaaaren klant!!!!! En dat is niet de eerste keer!!!!!!!! Ik ben al vaker 1/2 keer terug geweest omdat iets niet goed was. Het is nooit in 1x goed! Ook kun je er nooit op wachten, terwijl collegas gewoon een uur kunnen werken in de garage, terwijl hun auto wordt nagekeken, heel normaal bij andere garages in 2023!

Goed en snel!

Prima geholpen.

Wat een super goeie service en vriendelijk personeel met verstand van zaken!!!

Snelle service en ik word goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De reparaties zijn super goed uitgevoerd terwijl ik een goeie leenauto mee kreeg waarmee ik mijn werkzaamheden gewoon kon uitvoeren! Ee nette afhandeling en mijn auto is weer helemaal in orde!!

Helemaal top

Personeel is vriendelijk, weten waar ze mee bezig zijn en nemen het zekere voor het onzekere

Uitstekende service en behulpzaam

Auto voor eenn grote beurt weggebracht en met veel zorg en aandacht ontvangen en op een betrokken manier geholpen. Erg prettig contact en duidelijkheid qua jnschatting van kosten en prijs. Altijd een belletje om verrassing te voorkomen, erg fijn!

Weer prima geholpen.

Ondanks drukte toch snel geholpen, deskundig geïnformeerd. Vooraf duidelijke prijsafspraak, wordt ook nagekomen.

Warm gevoel

Bij dit bedrijf krijg je een warm gevoel. Eerlijk en open, ze doen waar ze voor staan. Al jaren klant met tanken en onderhoud.

Maatwerk, doen ze waar ze voor staan. Geen praatjes maar gewoon goed werk.

Hele slechte garage en slechte service

Onze auto is wel 5 keer terug geweest en al met al bijna een maand weg geweest. Kregen het probleem maar niet opgelost. Uiteindelijk zelf besloten onze auto naar garage Delsink in Renkum te brengen, omdat ze bij De Beijer aangaven het niet meer te weten en ze lieten doorschemeren de auto zat te zijn. Wel een flinke rekening geschreven en ook betaald. Maar nog steeds het euvel niet opgelost. Bij garage Delsink meteen geanalyseerd waar het probleem zat, waardoor onze auto maar steeds tot het kookpunt warm liep. Daar het probleem snel opgelost. Bij De Beijer geen vervangend vervoer aangeboden. Na veel zeuren een keer in het weekend een auto van hun mee gekregen. Wilden ons daarvoor in eerste instantie wat voor doorbereken. Na fikse discussie, toch van de baan. Hebben bij De Beijer een hoofdmonteur en een assistent. Rest zijn allemaal jongens in opleiding (leerwerkbedrijf). Lopen er in totaal 3 van rond. Dat vraagt om deze problemen. Echt heel slecht. In mijn hele leven nog nooit zoiets meegemaakt. Zijn nu een groot nieuw bedrijf in Zetten-Andelst aan het bouwen. Brengen onze auto’s er nooit meer heen. De afspraak voor mijn auto daar maar snel geannuleerd

Positief

Prima, geen klagen over de dienstverlening.

Betrouwbaar en vriendelijk

Ik ben altijd prima geholpen en zeer tevreden, heel fijn dat er nog zulke eerlijke bedrijven bestaan !!!!

Goede service, nette bediening...

Snelle offerte

Vlug gereageerd op een offerte aanvraag met een aannemelijke prijs

gewoon geweldige garage

auto totallos gereden binnen een half uur stond er een andere auto voor me klaar

Deskundig, vriendelijk en eerlijk!

Onze auto's zijn al jaren bij De Beijer in onderhoud. Altijd prima service. Nu een andere auto bij hen aangeschaft. Je krijgt wat is afgesproken voor een redelijke prijs. Mijn fijnste garage tot nu toe!