Klantgericht en deskundig

Was hier voor APK, vlot gebeld over gebreken, die mij al bekend waren, en deze vlot verholpen.

Eerlijk no nonsens

Mijn auto hier omgeruild kreeg een eerlijke prijs voor mijn huidige auto. En prettige onderhandeling over de nieuwe auto. Geen glad verkoop praatje en ik heb een heel betrouwbaar en goed gevoel bij deze garage. Ik ben heel blij met mn auto.

Ik belde om een afspraak te maken om mijn auto te laten maken. Kreeg netjes een mail met bevestiging. De monteur belde netjes op met wat er gebeuren moest en wat het ging kosten.

Goede ervaring, alles volgens afspraak en op tijd uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk en attent

Vier sterren omdat ik nieuw ben in jullie garage. Was klant bij Hans Gerritsen.

Ik voel me zeer vriendelijk, deskundig en met begrip behandeld!

Betrouwbaar en afspraak is afspraak.

Zowel bij koop als reparatie is er duidelijkheid en respect.

Eerlijk advies. Top service.

Top bedrijf

Ik kom hier al jaren voor de auto, iedere keer heldere uitleg per telefoon wat er gevonden is en wat het gaat kosten. Ook gratis leenauto en eigen auto wordt netjes gewassen in eigen wasstraat. Kortom helemaal top!

heel goed

Goede service en vriendelijke behandeling

Alles prima geregeld, goede service, prijs opgave vooraf en snel geholpen

Correcte service en werkzaamheden

Uitstekende garage.

Een goede garage met vriendelijke eigenaren. Lekker gewoon en niet van die gladjanussen zoals bij die grote garages. Alle tijd voor een goede aankoop van een andere auto, met een goed advies.

Zorgvuldig en alles in overleg

Positief en meedenkend met de mij als klant om de kosten en tijdsduur van het onderhoud in te perken.

Goed geholpen

Ik kom graag nog een keer

Prima.

Vriendelijk, duidelijk in afspraken en netjes geholpen.

Nette bus, gunstige prijs, snelle service

Heb voor de 2e keer een vw transporten 8 pers bus gehuurd. Snelle reactie per mail, tussentijdse telefonische afstemming. Nette bus. Gunstige prijs.

Correct en mee denken.

Het bedrijf kijkt in oplossingen en is correct in het doorgeven. Denkt mee wat er zoal voor de auto op langere termijn nodig is.

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk personeel. Maken van een afspraak kan gemakkelijk via website. Voor, tijdens en na de onderhoudsbeurt prima te woord gestaan.

Klant vriendelijk en zeer betrouwbaar

Alles in overleg en vakkundig gerepareerd .

Vriendelijk en goefy

Aanbevelingswaardig

Top kwaliteit en service!

Zonder twijfel je auto of bus hier huren! Ontzettend vriendelijk en goed geholpen, de bus was zeer compleet uitgerust en in zeer goede staat! En dat tegen een prima prijs.

Super goed geholpen

Aardige mensen, kan je goede afspraken meemaken. En hebben de auto in hele mooie staat verkocht. Erg tevreden!

Vele jaren ervaring zowel aan de pomp als in de garage.

Ben zeer tevreden over de werkplaats en het personeel goede vakmensen en heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Aan de pomp geld het zelfde.

Klantvriendelijk en persoonlijk geholpen en geen onnodig gedoe

Ben blij met de Beijer als verhuurbedrijf. Reserveren verliep goed, kreeg snel reactie op vragen en de bus die ik gehuurd had voldeed zeker aan de verwachting. Vandaar 5 sterren.