Prima bevallen

Na verkeerde communicatie over tijden prima oplossing bedacht en naar ieders tevredenheid opgelost. Top gedaan en bedankt

Uitstekende uitvoering van de opdracht en behandeling.

Een prettige manier van zaken doen.

Vriendelijk en laagdrempelig

Goede service kleine dingen gelijk verhelpen prijsafspraak van. Tevoren

Goede en vriendelijke service.

Onze auto was voor een kleine beurt daar gebracht. Er wordt even overlegt over de kosten die eraan zitten te komen. Duidelijke uitleg en vriendelijk te woord gestaan.

Professionele en prettige garage

Zie hierboven

Kleine beurt en apk. Leenfiets mee.

heel goed

Komen afspraken altijd na en altijd vriendelijk

Prima en snelle service!

Vlotte afhandeling van probleem en deskundig advies.

Doen wat ze zeggen en service is top!

Snel geholpen

Volledig volgens afspraak wat beschadigingen aan de lak weggewerkt. Aan afgesproken prijs gehouden!

Goed en netjes werk

Super bedrijf!

Meerdere auto’’s gekocht en in onderhoud. Altijd netjes gehpen

Super goed

Ondanks dat ik geen afspraak gemaakt had, gelijk geholpen. En nog snel ook nog. Perfect!

Helemaal goed

Eerlijk verhaal. De garantie niet in strakke regels maar gebaseerd op redelijkheid, wat een consument gewoon mag verwachten. Mooie Leen auto geregeld tijdens reparatie zonder kosten. Auto werd keurig afgeleverd. Vriendelijke verkopers. Geeft het gevoel van de dorps garage waar eerlijkheid en klant tevredenheid normaal is. Via via ook goede review vernomen

Goede service en komen afspraken na!

Heel vriendelijk personeel

Heel prettige garage

Auto rijd weer als n zonnetje!

Zelfs de honden zijn blij als ik kom!

Perfecte service

We komen al heel wat jaren bij De Beijer en we blijven altijd verrast te worden door de vriendelijkheid en service! Heel fijn!

Netjes geholpen

Als remmen(voering)niet nagekeken hoeven te worden bij de jaarlijkse keuring heb ik geen commentaar.

De auto rijd weer als een nieuwe. Je word netjes van te voren gebeld over de kosten.

Vriendelijke benadering, neemt de tijd voor zijn klanten

Prettige benadering, we komen zeker terug.

Geen yuppies in snelle pakken, lekker dorps.

Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg. Dat lekkere simpele dorpse, heerlijk. Snelle deal, goede afspraken die nagekomen worden, afrekenen, klaar. Iedereen blij. En zo onderscheid je jezelf van de stadse bla bla bla jongens in snelle pakken. Bedankt voor de samenwerking, we rijden nu in een hele fijne en mooie Ford Fiesta.

Heel goede garage

Heel aardig personeel