uitstekend

Binnen de garantie termijn kwamen bij de door ons gekochte auto een 2-tal onvolkomen aan het licht. Zonder enige discussie zijn deze op een voortreffelijke wijze hersteld! Ik had mij een week vergist en kwam te vroeg op de afspraak. Er werd tijd vrijgemaakt zodat ik niet extra terug hoefde te komen. Ik had mijn fiets meegenomen. Bij het naar huis gaan werd spontaan aangeboden even te helpen met de fiets op de fietsendrager te zetten! Alle lof voor zowel de afdeling verkoop als de medewerkers van de werkplaats. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Serieus, vakkundig

Ter zake, afspraak is afspraak

goed.

Personeel zijn behulpzaam. Staan je altijd vriendelijk te woord.

De service was uitstekend.

Mijn dakje van de cabrio is zorgvuldig impregneert. Het ziet weer super eruit!

Gemengd

Onlangs een fiat 500c gekocht. Op zich een prima karretje, echter komt de uitvoering niet volledig overeen zoals in de advertentie verkocht werd. ( kwam ik later achter ) De auto zou een regen en licht sensor hebben die beide niet aanwezig zijn. Tevens werkt de dagrijverlichting niet zoals zou moeten. Deze moet bij uit staan van de lichtschakelaar branden , echter brand deze alleen in combinatie met de dimlichten, hetgeen niet in overstemming is met de beschrijving in de handleiding. Daarnaast heb ik een slecht gevoel bij de inruil waarde die ik voor mij. Oude auto heb ontvangen. Werd voorgespiegeld dat de handels verkoop waarde voor de garage rond de €6000 -6200 zou liggen waarop ook de inruilwaarde werd gebaseerd. Prima, maar de auto stond te koop voor bijna €8000, waardoor ik me enigszins benadeeld voel in mijn inruilwaarde.

100% tevreden

Altijd correct en klantvriendelijk , goede service en reparatie afhandeling

Prima service, vertrouwd kopen.

Afgelopen week auto gekocht bij dit bedrijf. Nette auto's, fijn verkoopgesprek, realistische prijzen. Geeft vertrouwd gevoel.

Vakkundig, flexibel en zeer klantvriendelijk.

De Beijer is vakkundig, flexibel en zeer klantvriendelijk. Ik ben bijzonder blij met zo’n garage in de buurt!

Volgens afspraak

Beurt uitgevoerd volgens afspraak en afgesproken prijs. Probleem met accu naar wens opgelost.

Prima & alle afspraken nagekomen

Fijne ervaring (auto kopen)

Na de proefrit en aankoop zijn alle afspraken nagekomen en fijn dat Bas mij even van station kon halen bij het ophalen van de auto. En verrast door het bloemetje bij de ontvangst van de auto.

geweldig

goed geholpen , snel tegen een goede prijs

Goede service.

Eerlijke en betrouwbare informatie.

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijke service. Houden van uitdagingen in de zoektocht naar een onbestemde rammel in de auto

prima afhandeling

ook al kom ik met een probleem wat achteraf niet zo groot is word er serieus naar geluisterd en ook opgelost zonder dat er direct een rekening tegen over staat

Snelle service en transparante rekening

Goede service.

Goede service en meedenkend met de klant.

Vriendelijke en goede service

Je wordt vriendelijke ontvangen. Ze leggen uit wat ze gaan doen. Bij evt. hogere kosten bellen ze.

Super fijn bedrijf

Hele aardige mensen. Goede service. Eerlijk.

Prima en alerte APK

Zeer klantvriendelijk en leveren een hoge kwaliteit

Super goed en gezellig en meer dan tevreden

Snelle tijd en goed werk.

Van A tot Z goed geregeld.

Van A tot Z goed geregeld.

Goed gevoel bij deze garage

Zijn erg goed geholpen door Bas, was zeer vriendelijk, terzake kundig en nam ruim de tijd voor ons. Hebben een mooie Opel Corsa gekocht bij een mooi bedrijf.

zoals altijd goed.

Kundig, vriendelijk. Een luisterend oor.