prettig contact en deskundige aanpak en advies

zie boven

Goede service en vriendelijke behandeling

Komen afspraken na goed advies en kan wachten op kleine beurt. Bij grote beurt en apk is er altijd een leen auto beschikbaar.

Er wordt meegedacht over onderhoud en reparatie. Vooraf goede gedetailleerde indicatie van reparatiekosten. Prima geholpen!

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk personeel! Mijn auto weer helemaal winter klaar gemaakt! Geen onverwachte kosten en een gratis leenauto!

Op een uiterst plezierige, klantvriendelijke wijze geholpen bij de inruil van mijn. auto.

Op een uiterst plezierige, klantvriendelijke wijze geholpen met de inruil van mijn auto.

Altijd duidelijk en goed werk

Zij doen wat ze zeggen en altijd duidelijk in wat gedaan moet worden en wat het zal kosten.

Prettig

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Vriendelijk, duidelijk en tealistisch

Erg fijne uitleg en duidelijkheid voorafgaand aan de keuring en beurt van de auto en de te verwachten kosten. De opties werden met mij goed en duidelijk doorgenomen en pas na akkoord werd gestart met de werkzaamheden. Erg persoonlijk en prettig geholpen!!

goed contact, goede service.

Vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig geholpen.

Ben uitstekend geholpen na m'n telefoontje kwam Bas m'n auto thuis ophalen en de andere dag weer klaar geweldig.

Goed geholpen moest nog terug ivm rammel kon gelijk komen

Goed geholpen

De Beijer biedt een goede service en komt afspraken na. Is flexibel en denkt met de klant mee. Verdee prima communicatie door de werkplaats.

Duidelijk en behulpzaam.

Ik heb geen problemen ondervonden tijdens mijn APK. Ik werd netjes uitgelegd wat de kosten worden en wat mijn opties zijn. De onderdelen die werden gebruikt zijn ook van kwaliteit.

Als altijd, alles prima geregeld en gedaan! Top

Dave en zijn mensen zijn geweldig. Vriendelijk en leveren goed werk. Ik ben erg tevreden. Ik vertrouw op ze!

Geweldige service Aardig personeel.

Auto startte niet. Gebeld. Auto werd opgehaald. Nieuwe accu. Rijdt weer als een zonnetje.

Heel correct

Snel en vriendelijk

Ik voel me zorgvuldig en serieus behandeld.

Ik stel het overleg en de uitleg voor de uitvoering van een kostbare operatie zeer op prijs. Ik ben een volstrekte leek en moet dus vertrouwen op de adviezen die ik van de deskundigen van De Beijer krijg en dat doe ik. Als dat misbruikt zou worden, voel ik dat niet als onnozel van mij maar als een smet op De Beijer!

Zeer kundig advies en vriendelijk geholpen!

Er werd goed naar onze vraag geluisterd en er werd prima advies gegeven over welke auto voor ons geschikt zou zijn. Geen opdringerigheid! Daarnaast zeer vriendelijk personeel.

Klantenservice in kwadraat

Mijn uitlaat was afgebroken. En ondanks alle drukte in de garage werd ik direct geholpen; meteen werd mijn auto op de brug gezet...... De uitlaat werd direct besteld. En een paar uur later zat de nieuwe er al onder! Wat een service!!

Goede service en personeel, houden zich aan hun afspraak.

Heb hele goede ervaringen met de Beijer zowel wat huren als kopen betreft.

Een eerlijk en betrouwbaar en een goede service en de klant is koning.

De monteurs zijn echte vakmensen en zeer klantvriendelijk .

Prima werk door vakkundig en vriendelijk personeel.

De uurloon verhoging van € 12.oo vind ik wel wat veel. Maar ik blijf wel klant bij De Beijer. (Dit vind ik persoonlijk.)

Erg tevreden!

Goede en vriendelijke service!

Fijne garage , goede monteurs Reparatie word goed uitgelegd