Probleemloos

SNEL GEREGLD, PRIMA SERVICE, NETTE AUTO

Met 1 telefoontje geregeld. Snel geholpen tijdens het ophalen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette auto

Uitstekende service

Bij autobedrijf De Beijer een auto gekocht. Dit ging in een prettige sfeer en ook hebben ze eind check bij afloop van de garantie periode. Bij deze eind check hebben ze ook de navigatie weer optimaal bijgewerkt voor gebruik. Top !

Snelle service, ter plekke opgelost binnen half uur

Snelle service, ter plekke opgelost binnen half uur

Correct

Vooraf inschatting kosten, plezierige mondelinge informatie, snel ingepland en vervangen onderdelen bewaard. Prima !

Afspraken nagekomen!

Supergoed

Goed en vriendelijk

Prima service goede uitleg en vriendelijk te woord zeker een aanrader wij hadden een 9 persoons bus en gaan dit zeker vaker doen !!

top service

Goed en snel alles geregeld

Goed maar kleine verbeter punt

Der was een prijs afgesproken via het internet maar kreeg op het laatste moment een email dat er nog een 15 euro bij kwam en daar heb ik verders niks meer over gehoord maar die is wel van de borg ingehouden zonder verder overleg

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het moment dat we een proefrit met de aangeboden auto gemaakt hadden, is er op een prettige manier alle tijd en aandacht aan ons gegeven.

zeer goed en vriendelijk geholpen

reparatie - onderhoud - APK naar tevredenheid uitgevoerd

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Uitstekend verhuurbedrijf

Al vaker een bestelauto/bus gehuurd fijn en beleefd personeel.kan de firma bij een ieder aanbevelen.

Top en snel geregeld

Voor het huren van een bus om een kleine verhuizing te doen, waren we binnen een half uur al op weg met een prima bus. Na gebruik was de afrekening van de borgsom binnen een dag ook geregeld. Top geregeld dus !!!

Prima Ervaring!

Goede Service! Nemen uitgebreid de tijd voor je. Kortom voor herhaling vatbaar.

Ben zeer tevreden.

Ben tot nu toe heel goed behandelt dus zeer tevreden.

Klantvriendelijk en top service!

We stonden met ons gezin (6 personen) met pech! Na een file van 2,5 uur, ook nog pech! Onderweg naar ons vakantie adres gestrand! Beijer heeft ons aan een huurbus geholpen! Ze hebben alle moeite gedaan en ons een fijne bus bezorgd! Klantvriendelijk en top service! We bedanken Beijer voor het meedenken en jullie hebben onze familievakantie tot een groot succes gemaakt! Bedankt voor jullie hulp!

Vriendelijk, correct, goede communicatie een erg plezierig bedrijf.

Klantvriendelijk en komt ook alle afspraken netjes na, mooi bedrijf heeft veel te bieden.

Kan alleen maar positief zijn. Biedt waar voor z’n geld (ook een realistische inruilprijs). Komt afspraken netjes na, doet niet moeilijk over details. Heb hierdoor ook volledig vertrouwen in de service van dit autobedrijf. Aanrader !

Prijsbewuste garage met zeer vriendelijk vakkundig personeel.

Ik kan er met alle klachten terecht en word er altijd vakkundig te woord gestaan. Alle klachten worden vakkundig en prijsbewust verholpen .

Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel.

Storing opgelost die 2 andere garages niet konden vinden en zeer goede service.,

Snel en goed geregeld.

Goede service en snel geregeld.

Prima goede kontakten

Prettig

Prima, top

Nette bus, goede afspraken en afhandeling. Prettige prijs.