Zeer prettige mensen

Zeer prettige mensen en afspraak is afspraak. Zeer kundig en prettig in omgang

klantvriendelijk - nette communicatie - vakbekwaam

klantvriendelijk - nette communicatie - vakbekwaam

Blij met de service van dit bedrijf.

Heb het volledige vertrouwen in dit bedrijf, technische problemen die er zijn (‘t blijft techniek), worden serieus opgepakt en netjes opgelost. Super blij met de auto en met autobedrijf De Beijer.

Gewoon goed

Ik ben goed geholpen en de service was goed

Altijd helpen ze goed en bieden extra service

Jammer dat ik dit bedrijf niet eerder heb gevonden. Raadt het iedereen van harte aan. Normaal ben ik niet zo van recensies schrijven maar ben heel enthousiast! Betrouwbare gasten en altijd extra service

Goede en eerlijke service.

Auto moest nagekeken worden omdat hij niet starte. Is naar gekeken en tot opheden is het opgelost.

Professioneel en betrouwbaar

Mijn ervaring met autobedrijf de Beijer is zeer positief. Vriendelijke medewerkers en goede service.

Top, goede service, eerlijk advies bij onderhoud.

Prettig.

Snel en goede service!

Ze denken met jou mee over de keuze van 2 auto’s. Daardoor heb ik een leuke Fiat 500 gekocht.

Vriendelijk correct en lekkere cappuccino

Zou er direct weer zaken doen

Je wordt er heel goed geholpen en geadviseerd. Ik heb mijn auto daar gekocht en kan het iedereen aanraden. En ga er zeker zelf ook weer naartoe.

Goede service en klantgerichte medewerkers

Nemen de tijd voor je om uit te leggen wat er mankeert aan je auto. Het is vooraf duidelijk wat de kosten zijn. Bij ophalen was mijn auto niet alleen gewassen, maar ook binnen volledig gezogen.

ik werd direct op een prettige manier geholpen .

ik kwam onverwachts langs omdat ik een vreemd geluid hoorde. Ik werd direct geholpen en de benodigde onderdelen werden direct besteld, waardoor de auto 2 uur later al klaar was... heel fijn dat het zo snel en correct afgehandeld werd.

Snel en vakkundig geholpen.

Top service

Auto stond netjes op tijd klaar.

goede service

Prettig ontvangen en deskundig geholpen

ik ben zeer tevreden over autobedrijf De Beijer

ik ben al 17 jaar een tevreden klant van jullie.

vriendelijk en goede service

goed en deskundig geholpen

prima service

x

Probleemloos

SNEL GEREGLD, PRIMA SERVICE, NETTE AUTO

Met 1 telefoontje geregeld. Snel geholpen tijdens het ophalen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette auto

Uitstekende service

Bij autobedrijf De Beijer een auto gekocht. Dit ging in een prettige sfeer en ook hebben ze eind check bij afloop van de garantie periode. Bij deze eind check hebben ze ook de navigatie weer optimaal bijgewerkt voor gebruik. Top !

Snelle service, ter plekke opgelost binnen half uur

Snelle service, ter plekke opgelost binnen half uur