Prima service en gedegen werk

Prima service, betrouwbaar en gedegen werk.

va A tot Z goed georganiseerd

Afspraak maken , tijdige afweking van APK, kopje koffie, leestafel, alles prima. Enige minpuntje : de Beijer adverteert met tarief zonder vermelding van incl. of excl. BTW. Dit is verboden !! Moet altijd vermeld worden.

Goede service, klantvriendelijk

Uitstekende professionele vakmanschap

Je voelt je thuis bij de beijer. Ze zijn gastvrij en werken zeer klantvriendelijk en houden xich aan de afspraken. Prima

een heel prettig garage

Een heel goede garage

Prima en dichtbij

Persoonlijk en vriendelijk

Fijn familiebedrijf met uitstekende service

Al jaren kom ik bij dit autobedrijf, niet alleen voor de autobeurt maar ook voor tanken, wassen en huren van 9p busjes. Altijd top hier! Bas en zijn team zijn echt een aanrader. Altijd vriendelijk en als er iets is meteen een belletje!

eerlijk en snel

top

Prima, wat moet ik aan toe voegen

Toppie

Zoals gewoonlijk weer een prima, deskundige service verleend.

Top-service

Als de nood hoog is wordt je direct geholpen, top gewoon.

Goeie service en klant vriendelijk.

Nette afhandeling

Hele positieve ervaring

In de werkplaats ben ik prettig ontvangen. De auto kon snel gebracht worden voor onderhoud. Zonder problemen kreeg ik een leenauto mee. Over de voortgang van het onderhoud werd ik goed geïnformeerd. De prijs was conform afspraak.

Men let goed op en heeft mij keurig geholpen

Ik kwam voor de APK keuring van de Camper en het bleek dat de distributieriem en de remblokken aan vervanging toe waren. Men heeft mij daar over ingelicht en de kosten besproken. Dat allemaal in onderling overleg. Ik had niet het idee dat men mij wat wilde verkopen. Het onderhoud was echt noodzakelijk. Men was ook zeer vriendelijk en klantvriendelijk. Echt een fijn adres.

zeer duidelijk. je wordt gebeld met de ontdekte vervangingen e.d. en weer gebeld als je de auto weer

vriendelijke, klantgerichte ontvangst/telefoongesprekken. je weet waar je aan toe bent.

Snelle service

Worden altijd netjes geholpen en top service

Zeer goed maar wel wat prijzig. Maar ben zeer tevreden.

Heel klantvriendelijk

Prima en prettig

Na de grote beurt reed de auto weer prima en comfortabel. Extra kosten werden aangegeven en er werd gebeld wanneer er iets aan de hand was. Prima service bij reserveren, auto afleveren en ophalen

Vriendelijke en goede service.

We zijn snel geholpen met de vraag naar een andere auto. Goede uitleg en goede service.

Goede Service!! Duidelijk en eerlijk.

👍

Hele goede service

Zeer klantgericht en denken echt met je mee!

Naar mij eerste keer bij het bedrijf te zijn geweest voldeed deze naar mijn idee goed, Kl beurt en keuring gedaan

Goed gevoel

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle tijd voor een proefrit en komt afspraken na .