prima service en communicatie. Zeer nette leenauto.

heel goed

Heel vriendelijk

heel fijn en vakkundig geholpen

ik heb goede ervaring bij dit bedrijf. Ben er verschillende keren goed en netjes geholpen.

Super service!

Ik ben heel tevreden. Snel geholpen. Goed gecommuniceerd. Auto netjes schoon afgeleverd en ook nog eens van en naar de garage gebracht voor ons. Top!

Prima auto, service goed, vriendelijk en duidelijk

Half puntje aftrek voor 1 kleinigheid: lampje bandenspanning ging en bleef branden zonder aanleiding. Half puntje bijtelling voor de coulante afhandeling van een kleine schade.

Prima service/prijs/kwaliteit

Er was een afspraak gemaakt voor een grote beurt en een APK-keuring. Zoals altijd werd er eerst een korte inspectie gedaan en telefonisch weer eerst een indicatie gekregen van de kosten van het totaalplaatje. Nog dezelfde dag was alles weer voor elkaar en bleek het uiteindelijke kostenplaatje weer prima binnen de eerder afgegeven indicatie te vallen.

Voor een kleine beurt geweest, goed behandelt even overleg gehad en zelfs gewassen

Gewoon goed

Heb daar mijn auto gekocht en in onderhoud, ik woon zelf in maarn. De garage de beijer gaf een goede prijs voor mijn auto ter inruil voor een andere auto waren zeer vriendelijk. Auto is inmiddels gekeurd met kleine reparatie wat netjes door vakkundig garage personeel eerst word overlegt voor dat dit word gerepareerd. Ben erg blij met de garage en raad ze zeker aan zijn er erg vriendelijk en vakundig en van alle markten thuis (ook in verhuur en ander vervoer)

Auto voor de APK. Je wordt op de hoogte gehouden van de kosten, dus geen verrassingen. Je wordt gebeld als de auto klaar is. Eventuele aanbevelingen worden ook gemeld. Personeel is prettig in de communicatie.

Goede service en meedenkend naar oplossingen!

Afspraak voor winterbanden gepland. We gingen onverwachts naar Duitsland en in overleg hebben we de afspraak naar voren kunnen halen. Auto was ook nog eens gewassen. Top!!

Goede service, auto weer helemaal winterklaar

Auto is weer keurig winterklaar, met wat aanvullende nodige werkzaamheden. Ook fijn gebruik kunnen maken van de breng- en haalservice.

Fijne service

Inmiddels heb ik mijn auto een paar keer bij De Beijer achtergelaten, dat heb ik altijd met een goed gevoel gedaan. Er wordt goede service verleend, duidelijk gecommuniceerd/afspraken gemaakt. Vriendelijk personeel, ga zo door jongens!

Goed en verzorgd

Vriendelijk & efficient

Vriendelijk & efficient

Goed zoals het moet zijn

Correct en snel afgehandeld, heb een jaar probleemloos gereden.

Vakkundig geholpen

Goede communicatie, duidelijk, snelle reparatie, fijn om een leenauto mee te krijgen. Uitstekend geholpen.

Degelijk en relaxed

Wij zijn met 4 man in een 6 personenbus naar Frankrijk gereden. Natuurlijk best prijzig voor 4 man maar was het waard wat ruimte betreft. Deze Fordbus rijdt als een zonnetje en het regelen ervan is altijd prima verzorgt wat communicatie ook betreft. Het gaat flexibel wat betreft dag eerder ophalen en afleveren. Het enige wat me deze keer toch wel tegenviel is dat ik hem netjes afgetankt ingeleverd heb, zoals vooraf ook besproken is. Maar ik kreeg hem niet vol mee kreeg. Dat werd achteraf wel duidelijk. Maar wel 88km in rekening brengen op een afstand van ruim 1800km. Jammer. Maar ik zou volgende absoluut weer bij jullie vervoer huren als dit nodig is.

Goed en vriendelijk

Alles is goed en correct uitgevoerd.

Duidelijke en betrouwbare afhandeling van zaken.

Heb tien jaar met grote tevredenheid de Fiat sedici in reparatie en onderhoud gehad.

Prima volgens afspraak.

Je krijgt je wagen gewassen weer terug en dat is een prettige bijkomstigheid.

Ontzettend goed geholpen en redelijk snel geholpen

Goed.

We zijn heel goed geholpen.

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant

al meer dam 10 jaar een tevreden klant !

Top service

De werkplaats belde om te zeggen dat er meer reparaties moesten worden gedaan. Eerst overleggen daarna pas uitvoeren. Complimenten hiervoor.