Ontzettend goed geholpen en redelijk snel geholpen

Goed.

We zijn heel goed geholpen.

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant

al meer dam 10 jaar een tevreden klant !

Top service

De werkplaats belde om te zeggen dat er meer reparaties moesten worden gedaan. Eerst overleggen daarna pas uitvoeren. Complimenten hiervoor.

Efficient

Weinig op aan te merken. Prima auto's, prijs / kwaliteit, snelle boeking en afhandeling. No nonsense. Wel zo prettig.

Prima geholpen bij aankoop van onze nieuwe occasion

hartelijk ontvangst, helder geinformeerd, prettig onderhandeld. Kregen rustig de tijd om proef te rijden. Bij aflevering duidelijke uitleg. Servicedat gebruikershandleiding (in Duits bij auto aanwezig) nog in 't Nederlands zal worden na gestuurd. We komen graag volgende keer weer terug

Klantvriendelijke afhandeling

Deskundig onderhoud met een prima service

Goed familiebedrijf, ik werd prioma geholpen

Bij mijn aankoop van een occasion werd ik prima geholpen. Goed gesprek, koffie en een testrit. Bij aflevering goede uitleg gekregen over diverse functies van de auto.

Hele goede service

Schade aan mijn auto prima begeleid en hersteld conform taxatie; kunnen gebruiken van een leenauto zeer gewaardeerd

Vriendelijk behulpzaam

Vriendelijk behulpzaam, nieuw in omgeving zocht naar plaats voor onderhoud auto. Vriendelijk en behulpzaam erop uit klant tevreden te stellen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar.

Goede service en vakkundige monteurs

Goede service en vakkundige monteurs.

Super service!

Naast de grote beurt en de keuring ook nog even de linker en rechter spiegel omgewisseld ivm een schade. Erg mooi voorbeeld van meedenken! Helemaal top!

Heel goed.

Mijn auto heeft een kleine beurt en Apk keuring gedaan. Dit is goed uitgevoerd.

Super service

Schokbreker gebroken, ondanks dat ze vol gepland zaten hebben ze hem vervangen en een leenauto ter beschikking gesteld..

We hebben heel veel schik met deze garage. Zijn allemaal super beleefd. Komen altijd de afspraak na. Bellen altijd netjes op als er iets is en geven altijd vooraf de kosten door. Gewoon super

Zoals altijd niets op aan te merken. Service is gewoon erg goed!

Jammer dat er een productiefout zit in het onderdeel. Maar dat wordt ook meteen verholpen! Dank Dave en de crew! Jullie zijn top!

Duidelijke communicatie werkplaats!

Duidelijke communicatie werkplaats!

Heel blij met mijn nieuwe auto, fijne manier van zaken doen.

Goed bedrijf

gewoon perfect geregeld

keurig netjes behandeld en perfect geregeld. mooie bus en mijn geld was na 1 werkdag al weer teruggestort. complimenten hiervoor

Prima aftersales service

Na de aankoop van een occasion werkte een deurvergrendeling na 3 mnd niet meer. Na controle moest onderdeel vervangen worden. Omdat niet op voorraad was moest besteld worden. Helaas moest ik daardoor nog een tweede keer terugkomen, maar alles verder perfect geregeld en werd mijn auto met een wasbeurt afgeleverd. Heel fijn!

Vriendelijk en deskundig behandeld

Mijn band was lek maar in no time gerepareerd. Als extra service werd mijn auto ook nog gewassen.

Vriendelijk, duidelijke uitleg van de handelingen

Correct en alles op tijd!

De service van een leenauto en de wasbeurt van mijn eigen auto overtreffen iedere keer mijn verwachtingen. Chapeau!!