Keurig ontvangen en te woord gestaan. Geen gezeur over de inruilprijs van mijn auto. zijn er prima uitgekomen. Dit bedrijf is een aanrader!

Zeer tevreden. Onlangs een Nissan gekocht bij Beumer. Buiten garantieperiode vandaag toch gratis reparatie verricht door Beumer. Je wordt als klant netjes behandeld, is een betrouwbaar bedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kan niet anders zeggen dan een super service bij deze garage. De heren hebben zelfs overgewerkt om mijn auto op tijd weer gereed te maken. Ik zal deze garage dan ook zeker aanraden en uiteraard gaat mijn dank uit naar het team van Beumer!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zojuist een Nissan aangeschaft. De service was super goed en ook over de afhandeling ben ik erg te spreken! Vriendelijke mensen, nette garage. De auto ziet er als nieuw uit! Ik zal zeker terugkeren voor onderhoud aan de auto.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ongeveer een maand geleden moesten onze beide nissan\'s een kleine beurt en een APK, s\'morgens bracht ik eerst met de auto van m\'n vrouw (nissan Micra) binnen een uur was het geregeld, direct daarna was mijn auto aan de beurt (nissan primera P12) ook die was zonder noemenswaardige mankementen (alleen een klein adviespuntje) binnen een uurtje klaar. Vandaag kwam ik ook langs met auto1 (vervangen lampje voor) en daarna met auto 2 voor een nieuwe accu. Met beide auto\'s kwam ik zonder afspraak binnen en wat een top service, direct gingen ze aan het werk en nog voor ik m\'n koffie op had waren ze klaar, met een niet al te rare en hoge rekening (onderdelen kosten wat ze kosten en geen rare winst marges). Wij (mijn vrouw en ik) zijn zeer te spreken over Autobedrijf Beumer en zullen hier zeker terug komen, TOP SERVICE !!!!!

Ik koop er al jaren nooit geen klachten gehad bij de laatste beurt zelfs gestofzuigd

Vervelend geluid in de auto van onze dochter. Blijkt rammelend hitteschild onder de auto. Gelijk op de brug. Probleem verholpen. Binnen een half uur weer weg en een rekening, die meer op een aardigheidje/fooitje lijkt. Wederom een super service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer deskundige service en uitermate vriendelijk personeel. Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op 25 maart 2017 gebruikte auto gekocht, netjes behandeld goede uitleg over de auto. Perfect geholpen door Luc Beumer, bedrijf met verstand van auto\'s en service naar de klant. Zeker een aanrader. 9.5

Boefjes hadden mijn raampje in gegooid, dus moest dat even opgelost worden en ik had een elektrisch probleempje aan de \"massa\" van mn achterlicht, alles weer fantastisch vlot geregeld. Ik kon alleen zelf niet (werk) mijn auto snel weer halen. Dus werd het de volgende dag, weer keurig geregeld door Beumer zoals altijd!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom er nu al zo\'n 10 jaar voor APK en onderhoud aan inmiddels 2 Citroens: Voor mij geen merkdealer, maar Beumer. Ze hebben hart voor het vak. Leggen goed en met plezier uit wat er stuk is, wat ze hebben gedaan en vinden het leuk als je er vragen over stelt. Ze lossen ook echt je probleem op en regelen nog dezelfde dag de merkspecifieke onderdelen. Ze zeggen het als ze iets niet kunnen vinden (geluidje... auto is 12 jaar oud), smeren geen onnodige reparaties aan. Rekeningen zijn mijn inziens altijd reeel (itt merkdealer), ze denken mee: \"U had nog een gloednieuwe reserveband, dus hebben we die eronder gezet, dat scheelt weer. Houd u er wel rekening mee dat op termijn de banden wel vervangen moeten worden, rubber slijt ook door uitdroging, hier kijk maar:\" Het voelt als je er binnenstapt als een \'ouderwetse zaak\', waar men je geen loer draait voor winst, maar waar betrokken vaktechnici werken die een goed product willen leveren. Waren alle zaken maar zo, dan zou de wereld er een heel stuk aangenamer uit zien.

Ik kocht in februari een 2e hands Nissan Qashqai bij de firma Beumer met een half jaar garantie. In december bleken mijn koppelingsplaten versleten te zijn, dus buiten mijn garantie. Met lood in mijn schoenen ging ik naar Beumer wat er hing een flinke rekening boven mijn hoofd. Beumer zei ook al ben je buiten de garantie, ik zal kijken of ik je tegemoet kan komen en dat hij hij dus ook. WAT EEN SERVICE.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ben ik weer, tja ik bezit nu in aller tevredenheid 2 bij beumer aangeschafte Nissan\'s, maar nissan nr 1 (primera uit 2005) moest weer APK gekeurd worden en gelijk maar een beurtje, Ik kwam om 9 uur de auto brengen, ik was er al om 8:50 en Joop de monteur was er al, ik was vroeg, Joop dronk nog even een kopje koffie en ging vervolgens direct aan de slag..... na een uurtje stond ik weer buiten met een gedane servicebeurt, goed gekeurde auto en een hele \"vriendelijke\", eerlijke rekening...... perfect, ook keurig (na overleg, want het was geen afkeur puntje een wisserblad van de achteruit vervangen) toch maar weer op gelet!!!! kortom autobedrijf Beumer, met deze service en kwaliteit kom je van ons (zeker ook m\'n vrouw) niet meer af, duim omhoog !!!!!!!

afgelopen zaterdag (1-10) het eerder in de week bestelde nissan micra wezen ophalen. Vanwege de uiterst fijne ervaringen met dit autobedrijf (8 jaar en 2 auto\'s). Hebben m\'n vrouw en ik besloten om hier ook onze derde nissan aan te gaan schaffen (voor m\'n vrouw), we hadden onze keuze laten vallen op en prachtig uitziende en mooi onderhouden nissan micra. Dus de dag was aangebroken om hem op te halen........ daar stond het autootje keurig blinkend in de showroom met een mooie bos bloemen op de motorkap, werkelijk weer een auto aan ons afgeleverd zoals het hoort, keurig nette uitleg prima service, mijn vrouw en ik zijn uitermate tevreden.

In de oriënterende fase aan het kijken naar occasions kwam ik van de week bij Beumer terecht voor een Nissan. Wat een verademing om eens mee te maken dat zowel de beschrijving op internet volledig klopte, alsook dat de betreffende auto geheel oke was zonder verborgen gebreken. Bijzonder nette en vriendelijke ontvangst, competente uitleg, etc. Ja, dit bedrijf geeft je echt het vertrouwen dat je juist hier een auto zou moeten kopen: echte aanrader!

Had zelf schade gereden en wilde snel dat dit gemaakt werd. De eigen garage deed moeilijk om de auto op te halen. Ik durfde zelf niet meer te rijden vanwege lekkage van vocht. Bij Beumer kwamen ze gelijk de auto ophalen en binnen een dag kon ik hem alweer ophalen. Geweldig dat er ook nog dit soort garages en mensen zijn die gelijk willen helpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een mooie auto gekocht bij Beumer, geen opdringende verhalen, gewoon eerlijk zoals het is. Bijzonder gastvrij en lekker ons kent ons. Aflevering van de auto was dik maar dan ook dik in orde met een bos bloemen op de motorkap. Mijn financiering was niet op tijd binnen waarop Beumer zei, maak je niet druk dan maak je het bedrag maar over. Ik kan een iedere aanraden om hier een auto te kopen, een auto kopen is niet moeilijk een eerlijke en betrouwbare garage vinden is wel moeilijk, stop met zoeken en ga naar Beumer.

Een Nissan Note uit 2006 gekocht, een prachtige auto altijd door autobedrijf Beumer in ouderhoud geweest en ook door hen aan vorige=eerste eigenaar verkocht. Zeer vriendelijk bedrijf en vol trots over de auto en het bedrijf. Dit alles geeft een zeer goed en betrouwbaar gevoel. Ik zou hier zeker terug komen!!! Helaas woon ik voor het onderhoud te ver weg.

Klant vriendelijk en ze denken probleemoplossend met je mee ! Mijn volgende auto koop ik zeker weer hier !

Zo, weer een jaartje verder APK en een beurt. Om 9:00 uur gebracht, nog voor tienen klaar. Tja het wordt een beetje saai zo, 1 keer per jaar een beoordeling, maarja ze hebben mij ook zo\'n goede auto verkocht destijds. Super bedrijf gewoon, met vaklui!!!!! Maar over een maand weer een afspraak (winterbanden en een winterbeurtje) ik zie er in het volste vertrouwen naar uit.

Zoekende naar een goede betaalbare betrouwbare Nissan occasion kwam ik uit bij garage Beumer. Daar precies de auto en garage-sfeer gevonden welke ik zocht. Hier is betrokkenheid nog zoals het hoort van werkplaats (die gewoon keurig toegankelijk is) tot de baas zelf ! Het was zelfs geen probleem om de auto-onderhoudshistorie op de pc te laten zien, een proefrit was gauw gemaakt en de auto was op mijn verzoek dezelfde week al klaar om op te halen,alles keurig volgens afspraak . Mijn ervaring is dat de 50 km afstand zeker de moeite waard is !

Bij de aankoop: prettige voorlichting, aandacht voor onze wensen, geen gelikte verkooppraatjes Kosteloze naservice uitstekend: de remmen gingen na een maand wat piepen. Eerst remschijven geslepen, maar dat bleek niet 100% te helpen. Toen zijn nieuwe remblokken en nieuwe remschijven gemonteerd op Beumers initiatief. Een prima garage!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Door mijn spierziekte gedwongen om een andere auto te rijden. na lang zoeken er een gevonden bij garage Beumer. bij aankomst een erg vriendelijke behandeling. een poefrit gemaakt ik kon de pijn bijna vergeten in mijn lichaam. na een goede onderhandelng konden we de koop sluiten. Na een week kon ik hem ophalen. weer een erg vriendelijke behandeling. Bij thuis komst kwam ik er achter dat ik nog wat in de \"oude\" auto had laten liggen. ik gebeld en en nadat ze het gevonden hadden hebben ze het voor mij opgesturd. (mijn reistijd naar hun was 3 kwartier rijden). al met al een echte aanrader om daar je auto te kopen en in onderhoud te geven.

Ik heb bij onderhandelen en aankoop van een Nissan-occasion een erg goede ervaring met uw bedrijf meegemaakt. Een echt persoonlijke benadering, duidelijke taal, super service en hulp waar het maar mogelijk was. Dank voor deze wijze van zaken doen, dat is een groot plezier!

Vriendelijk personeel, kunt gewoon even langs komen en ze kijken naar je probleem, goede service....Wij zijn tevreden

Nieuwe Haven 7

3114 AA Schiedam