Klantvriendelijk en goede service

Al ruim30 jaar klant bij dit bedrijf. Altijd goed en vriendelijk geholpen. Eerlijke informatie over noodzaak en kosten van onderhoud en reparaties. Deskundig personeel en altijd bereid om mee te denken over de beste oplossingen. Nu weer met plezier mijn zoveelste gebruikte auto aangeschaft.

Snel en prettig geholpen aan een elektrische auto

Eerlijk ,Betrouwbaar een zeer goede service en een eerlijke inruilprijs deze garage is een aanrader

Heel fijn bedrijf. Wij kregen een warm welkom en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Echt een aanrader voor iedereen!

Goed en netjes geholpen bij de aanschaf van onze \"nieuwe\" Nissan Note. Ook nog een goede inruilprijs voor onze oude auto gekregen. kortom een betrouwbaar, net en goed autobedrijf.

Vriendelijk, netjes en vlot

Zeer goede ervaring, vergelijk de firma Beumer met de buurt super van vroeger maar dan nu voor auto\'s. Ons kent ons, geen stropdas mentaliteit gewoon eerlijk en direct, geen mooie praatjes of aansmeer politiek. En zou er een probleem zijn ga langs en het is in no time verholpen. TOP ZAAK

Fijne dealer vandaag me derde qashqai gekocht .goede service

Mijn ervaringen met autobedrijf Beumer zijn, al vele, vele jaren lang, uitstekend. Vroeger al met \"de oude Beumer\", inmiddels alweer jarenlang met Luuk en de monteurs. Ook al woon ik inmiddels in Deventer, Beumer blijft \"mijn\" garage.

Zoals mijn vader klant was bij \"Oude Luc\" ben ik al jaren klant bij \"Jonge Luc\". En dit naar alle tevredenheid. Vorige week mijn vijfde auto daar gekocht en deze werd zoals gewoonlijk weer top afgeleverd. Ook de service, raadgevingen en hulp voorafgaande de koop waren formidabel. Ook wordt er door Autobedrijf Beumer altijd een eerlijke inruilprijs gegeven. Bij Autobedrijf Beumer ben je geen nummer zoals in menig autobedrijf maar daar kennen ze je echt als persoon. Dit geld voor al het personeel wat werkzaam is bij Autobedrijf Beumer.

Al sinds de eerste auto in 1987 vaste klant bij Autobedrijf L.D. Beumer en ook deze auto is weer keurig geleverd en naar volle tevredenheid. Al jaren volop vertrouwen in het vakmanschap en deskundige begeleiding van deze garage.

Een bedrijf waar je altijd voor elk probleem terecht kan. Er wordt altijd mee gedacht of je wordt direct geholpen.

Vriendelijke benadering, transparant en volgens mij \'eerlijk\'. Niet alleen \'de baas\' , maar ook alle medewerkers staan voor je klaar. Wij zijn al jarenlang klant bij Beumer en toen wij onlangs een andere auto wilden, heb ik overal gekeken, maar ik kwam toch bij MIJN garage terug!

weer een nieuwe Qashqai we kunnen er weer tegen aan ! dank voor de goede service al jaren

Ik heb van de week mijn 3e auto gekocht bij auto bedr. Beumer in schiedam. Ik ben er heel blij mee. Ben uiteraard weer super tevreden. Top geholpen zoals altijd GEWELDIG echt SUPER

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij zijn al meer dan 30 jaar klant bij Beumer Autobedrijf. Nog nooit hebben we klachten gehad bij dit bedrijf.

Mijn Nissan primera komt langzaam op leeftijd (2005) en dan kun je soms kleine mankementen krijgen, zoals nu ook. Maar oor autobedrijf Beumer is de kwaliteit en expertise zo groot dat alles zo weer opgelost is en voor eerlijke prijzen en eerlijk advies. Zo had ik een repararie aan mn Nissan waar je gemakkelijk een hele serie ondedelen aan zou kunnen verspijkeren en zo een klant met hoge kosten zou kunnen opzadelen., maar nee na een dag belde Luc mij op dat ze hadden alles nagekeken en met duidelijke uitleg vertelde Luc me dat het allemaal nog best mee viel. En niet alles vervangen hoefde te worden en besprak een duidelijke \"plan de camagne\" met me. Daar hou ik nou van, helemaal top mannen!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

In november hebben wij bij Beumer een tweedehands opel Corsa gekocht. 4 á 5 maanden later bleek, na controle dat het kachelhuis kapot was. Deze is netjes, gratis vervangen, omdat de auto nog binnen onze garantie viel. Aangezien dit een extreem dure en lastige reparatie is, zijn wij Autobedrijf L.D Beumer heel dankbaar!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

11-06-2018. Weer vanuit Beilen (Drenthe) naar Schiedam gereden om een auto te kopen. Nu voor mijn vader. Zoals altijd fantastische service en vriendelijkheid van Luc. Auto netjes afgeleverd en gelijk overschijving en verzekering geregeld door dit mooie bedrijf. Bedankt wederom en tot de volgende Nissan

Super, vorige week had de accu van de auto van mijn vrouw het begeven, 1 belletje, ik kon direct langs komen accu wisselen en binnen 10 minuten weer weg. Het is daar gewoon een top service. Met dien verstande, dat als ik de auto zelf niet meer had kunnen starten ze ook onmiddellijk langs waren gekomen!!!

Nieuwe Haven 7 3114 AA Schiedam