Een heel klantvriendelijke service

uitstekend, ik zal in mijn vrienden- en kennisenkring deze garage van harte aanbevelen

Een service waar niets aan ontbreekt.

Advies, hulp, tips en alles wordt geregelt.

En bedrijf dat nog met zijn klant mee denkt en waar een klant nog een klant is

Helemaal tevreden

Ontzettend leuk en prettig geholpen om een tweedehands auto uit te kiezen... zo eentje die wel al jaren bij hen in onderhoud is geweest. Bij de aflevering lag er zelfs n bos bloemen voor me op de motorkap. Geweldig

Goede service, zeer tevreden

Onlangs problemen met een terugkerend brandend lampje van het motormanagement systeem van onze X-trail. Een aantal keren terug naar Beumer om weer na te laten kijken. Uiteindelijk storing opgelost. Totale rekening is zeer laag gehouden. Ben benieuwd hoe dat bij een nadere garage zou zijn opgelost. Maar dat gaan wij niet uitproberen.

Super goede service en vriendelijkheid, klant wordt als koning behandeld.

Ben hier recent een auto gaan kopen en ben behandeld zoals een klant behandeld moet worden. Duidelijke uitleg, goede service en natuurlijk klantvriendelijkheid.. Zo hoort het! Bedankt!

Door een goede inruil ben ik op mijn 83ste de trotse eigenaar van een Nissan Cabriolet. Heel mijn leven al gedroomd van zo'n showauto. De eerste drie dagen stond ie voor de deur geparkeerd, het regende pijpenstelen. Ik wachtte op een mooie zonnige dag om een ritje te gaan maken. Op zondag was het zover. De zon scheen. Ik kleedde me netjes aan zoals het hoort bij zo'n auto. Helaas startte ie niet. De buurman probeerde me nog te helpen met startkabels, maar hij gaf geen leven. Het zal de elektrische bedrading of de startmotor zijn, zei hij. Die nacht heb ik niet geslapen. Maandagochtend vroeg naar de garage. Gelijk met een monteur op stap. Binnen vijf minuten kreeg hij 'm gestart en binnen een half uur de accu vervangen. Nog bedankt.

kort en krachtig bij garage BEUMER altijd goede service

vriendelijke mensen en goede knowhow weten waar ze over praten en geven goede uitleg en voorlichting. Zeer aan te bevelen.

Uitstekend geholpen

Vriendelijk ontvangen bij het zoeken naar een andere auto. Goede afspraken gemaakt en deze werden ook nagekomen. Uitstekende service.

Zeer vertrouwd bedrijf

Vorige week kocht ik mijn derde Nissan bij Autobedrijf LD Beumer. Al vanaf 1995 heb ik mijn auto's in onderhoud bij deze garage en naar alle tevredenheid. Logisch dat ik al bijna 25 jaar klant ben! Naast de prima kwaliteit van de werkzaamheden die de monteurs voor mij verzorgen, word je ook vriendelijk ontvangen en geholpen. Kortom, ik hoop nog lang gebruik te kunnen maken van de diensten van Luc en zijn team!

Rij nu enkele weken in mijn Juke naar volle tevredenheid. Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot nu een zeer goed contact met het vriendelijke personeel van het autobedrijf.

Zeer fijne garage vriendelijk

Prettig gesprek en uitleg denken mee wat je wensen zijn ...hebben nu een fijne goede auto bedankt

Super Bedrijf

Vriendelijk personeel geweldig geholpen en goede uitleg bij het kopen van een nieuwe (tweedehands) auto geen gedoe met extra kosten erbij gewoon vaste prijs van de auto. Afleverkosten en een beurt voordat de auto afgeleverd wordt zit al gelijk bij de prijs inbegrepen. Kortom super een aanrader om hier een nieuwe of tweedehands auto te kopen.

Service zeer goed!!!!!!!!!!!

Zeer goede uitleg bij aankoop Nissan Pulsar en goede kwaliteit prijs verhouding! Ik beveel deze Garage bij iedereen aan!!!! De werkplaats medewerkers Staan altijd voor je klaar en dat waardeer ik ten zeerste. Met vriendelijke groet en gaat zo door Kees de Koning

Gewoon Perfect

Vriendelijkheid ten top. Service kan niet beter ,werkelijk perfect . Goede garantie ,er wordt goed naar je geluisterd en eventuele klachten opgelost zonder gezeur. Aflevering auto aandacht vol ,met goede uitleg. Dhr Beumer zelf is een uitermate vriendelijke en spontane heerschap. Raad het iedereen aan.

Blij met mijn keuze

Ik heb een nette Clio gekocht bij LD Beumer en ben zeer tevreden over de gang van zaken. Auto was onder de 4500 euro, maar ik kreeg toch garantie. Een probleem met de airco is netjes opgelost. Ik zou er zo weer een auto kopen.

uitstekend

goed informatie uitleg bij aankoop auto dringen je niks op zeer tevreden met onze aankoop.

Perfect geholpen

Bij het kopen van onze nieuwe 2ehands Juke, zijn wij vakkundig en persoonlijk geholpen.

Eerlijke, betrouwbare, nette garage!

Deze garagehouder heeft zijn zaakjes netjes op orde. Hij reageert snel op mail, maakt duidelijke afspraken en komt deze ook na. Administratief keurig verzorgd. Afleveren van occasion met de grootst mogelijke persoonlijke zorg en een prachtige bos bloemen. Dankjewel Luc Beumer, ik ben zeer tevreden met mijn groene monster!

Prima zaak en service

Kom hier al jaren voor onderhoud en nu ook een auto gekocht. Heel erg tevreden.

Prima garage

Twee weken geleden een auto bij Luc gekocht. Goed geholpen en prima personeel. Ben zeer tevreden.

Vriendelijk en goed geholpen

Prima geholpen met de aankoop van mijn fiat panda!!

Zeer fijn en goed advies

Goed en betrouwbaar advies

Klantvriendelijk en goede service