• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al meer dan 30 jaar klant bij Beumer Autobedrijf. Nog nooit hebben we klachten gehad bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Nissan primera komt langzaam op leeftijd (2005) en dan kun je soms kleine mankementen krijgen, zoals nu ook. Maar oor autobedrijf Beumer is de kwaliteit en expertise zo groot dat alles zo weer opgelost is en voor eerlijke prijzen en eerlijk advies. Zo had ik een repararie aan mn Nissan waar je gemakkelijk een hele serie ondedelen aan zou kunnen verspijkeren en zo een klant met hoge kosten zou kunnen opzadelen., maar nee na een dag belde Luc mij op dat ze hadden alles nagekeken en met duidelijke uitleg vertelde Luc me dat het allemaal nog best mee viel. En niet alles vervangen hoefde te worden en besprak een duidelijke \"plan de camagne\" met me. Daar hou ik nou van, helemaal top mannen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In november hebben wij bij Beumer een tweedehands opel Corsa gekocht. 4 á 5 maanden later bleek, na controle dat het kachelhuis kapot was. Deze is netjes, gratis vervangen, omdat de auto nog binnen onze garantie viel. Aangezien dit een extreem dure en lastige reparatie is, zijn wij Autobedrijf L.D Beumer heel dankbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 11-06-2018. Weer vanuit Beilen (Drenthe) naar Schiedam gereden om een auto te kopen. Nu voor mijn vader. Zoals altijd fantastische service en vriendelijkheid van Luc. Auto netjes afgeleverd en gelijk overschijving en verzekering geregeld door dit mooie bedrijf. Bedankt wederom en tot de volgende Nissan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, vorige week had de accu van de auto van mijn vrouw het begeven, 1 belletje, ik kon direct langs komen accu wisselen en binnen 10 minuten weer weg. Het is daar gewoon een top service. Met dien verstande, dat als ik de auto zelf niet meer had kunnen starten ze ook onmiddellijk langs waren gekomen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig ontvangen en te woord gestaan. Geen gezeur over de inruilprijs van mijn auto. zijn er prima uitgekomen. Dit bedrijf is een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Onlangs een Nissan gekocht bij Beumer. Buiten garantieperiode vandaag toch gratis reparatie verricht door Beumer. Je wordt als klant netjes behandeld, is een betrouwbaar bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan niet anders zeggen dan een super service bij deze garage. De heren hebben zelfs overgewerkt om mijn auto op tijd weer gereed te maken. Ik zal deze garage dan ook zeker aanraden en uiteraard gaat mijn dank uit naar het team van Beumer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een Nissan aangeschaft. De service was super goed en ook over de afhandeling ben ik erg te spreken! Vriendelijke mensen, nette garage. De auto ziet er als nieuw uit! Ik zal zeker terugkeren voor onderhoud aan de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongeveer een maand geleden moesten onze beide nissan\'s een kleine beurt en een APK, s\'morgens bracht ik eerst met de auto van m\'n vrouw (nissan Micra) binnen een uur was het geregeld, direct daarna was mijn auto aan de beurt (nissan primera P12) ook die was zonder noemenswaardige mankementen (alleen een klein adviespuntje) binnen een uurtje klaar.\r\nVandaag kwam ik ook langs met auto1 (vervangen lampje voor) en daarna met auto 2 voor een nieuwe accu. Met beide auto\'s kwam ik zonder afspraak binnen en wat een top service, direct gingen ze aan het werk en nog voor ik m\'n koffie op had waren ze klaar, met een niet al te rare en hoge rekening (onderdelen kosten wat ze kosten en geen rare winst marges). Wij (mijn vrouw en ik) zijn zeer te spreken over Autobedrijf Beumer en zullen hier zeker terug komen, TOP SERVICE !!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik koop er al jaren nooit geen klachten gehad bij de laatste beurt zelfs gestofzuigd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vervelend geluid in de auto van onze dochter. Blijkt rammelend hitteschild onder de auto. Gelijk op de brug. Probleem verholpen. Binnen een half uur weer weg en een rekening, die meer op een aardigheidje/fooitje lijkt.\r\nWederom een super service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige service en uitermate vriendelijk personeel. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 25 maart 2017 gebruikte auto gekocht, netjes behandeld goede uitleg over de auto.\r\nPerfect geholpen door Luc Beumer, bedrijf met verstand van auto\'s en service naar de klant. \r\nZeker een aanrader. 9.5

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Boefjes hadden mijn raampje in gegooid, dus moest dat even opgelost worden en ik had een elektrisch probleempje aan de \"massa\" van mn achterlicht, alles weer fantastisch vlot geregeld. Ik kon alleen zelf niet (werk) mijn auto snel weer halen. Dus werd het de volgende dag, weer keurig geregeld door Beumer zoals altijd!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom er nu al zo\'n 10 jaar voor APK en onderhoud aan inmiddels 2 Citroens: Voor mij geen merkdealer, maar Beumer. Ze hebben hart voor het vak. Leggen goed en met plezier uit wat er stuk is, wat ze hebben gedaan en vinden het leuk als je er vragen over stelt. Ze lossen ook echt je probleem op en regelen nog dezelfde dag de merkspecifieke onderdelen. Ze zeggen het als ze iets niet kunnen vinden (geluidje... auto is 12 jaar oud), smeren geen onnodige reparaties aan. Rekeningen zijn mijn inziens altijd reeel (itt merkdealer), ze denken mee: \"U had nog een gloednieuwe reserveband, dus hebben we die eronder gezet, dat scheelt weer. Houd u er wel rekening mee dat op termijn de banden wel vervangen moeten worden, rubber slijt ook door uitdroging, hier kijk maar:\" Het voelt als je er binnenstapt als een \'ouderwetse zaak\', waar men je geen loer draait voor winst, maar waar betrokken vaktechnici werken die een goed product willen leveren. Waren alle zaken maar zo, dan zou de wereld er een heel stuk aangenamer uit zien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht in februari een 2e hands Nissan Qashqai bij de firma Beumer met een half jaar garantie. In december bleken mijn koppelingsplaten versleten te zijn, dus buiten mijn garantie. Met lood in mijn schoenen ging ik naar Beumer wat er hing een flinke rekening boven mijn hoofd. Beumer zei ook al ben je buiten de garantie, ik zal kijken of ik je tegemoet kan komen en dat hij hij dus ook. WAT EEN SERVICE.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben ik weer, tja ik bezit nu in aller tevredenheid 2 bij beumer aangeschafte Nissan\'s, maar nissan nr 1 (primera uit 2005) moest weer APK gekeurd worden en gelijk maar een beurtje, Ik kwam om 9 uur de auto brengen, ik was er al om 8:50 en Joop de monteur was er al, ik was vroeg, Joop dronk nog even een kopje koffie en ging vervolgens direct aan de slag..... na een uurtje stond ik weer buiten met een gedane servicebeurt, goed gekeurde auto en een hele \"vriendelijke\", eerlijke rekening...... perfect, ook keurig (na overleg, want het was geen afkeur puntje een wisserblad van de achteruit vervangen) toch maar weer op gelet!!!! kortom autobedrijf Beumer, met deze service en kwaliteit kom je van ons (zeker ook m\'n vrouw) niet meer af, duim omhoog !!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf afgelopen zaterdag (1-10) het eerder in de week bestelde nissan micra wezen ophalen. Vanwege de uiterst fijne ervaringen met dit autobedrijf (8 jaar en 2 auto\'s). Hebben m\'n vrouw en ik besloten om hier ook onze derde nissan aan te gaan schaffen (voor m\'n vrouw), we hadden onze keuze laten vallen op en prachtig uitziende en mooi onderhouden nissan micra.\r\nDus de dag was aangebroken om hem op te halen........ daar stond het autootje keurig blinkend in de showroom met een mooie bos bloemen op de motorkap, werkelijk weer een auto aan ons afgeleverd zoals het hoort, keurig nette uitleg prima service, mijn vrouw en ik zijn uitermate tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de oriënterende fase aan het kijken naar occasions kwam ik van de week bij Beumer terecht voor een Nissan. Wat een verademing om eens mee te maken dat zowel de beschrijving op internet volledig klopte, alsook dat de betreffende auto geheel oke was zonder verborgen gebreken. Bijzonder nette en vriendelijke ontvangst, competente uitleg, etc. Ja, dit bedrijf geeft je echt het vertrouwen dat je juist hier een auto zou moeten kopen: echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had zelf schade gereden en wilde snel dat dit gemaakt werd. De eigen garage deed moeilijk om de auto op te halen.\r\nIk durfde zelf niet meer te rijden vanwege lekkage van vocht.\r\nBij Beumer kwamen ze gelijk de auto ophalen en binnen een dag kon ik hem alweer ophalen. Geweldig dat er ook nog dit soort garages en mensen zijn die gelijk willen helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie auto gekocht bij Beumer, geen opdringende verhalen, gewoon eerlijk zoals het is. Bijzonder gastvrij en lekker ons kent ons. Aflevering van de auto was dik maar dan ook dik in orde met een bos bloemen op de motorkap.\r\nMijn financiering was niet op tijd binnen waarop Beumer zei, maak je niet druk dan maak je het bedrag maar over.\r\nIk kan een iedere aanraden om hier een auto te kopen, een auto kopen is niet moeilijk een eerlijke en betrouwbare garage vinden is wel moeilijk, stop met zoeken en ga naar Beumer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Nissan Note uit 2006 gekocht, een prachtige auto altijd door autobedrijf Beumer in ouderhoud geweest en ook door hen aan vorige=eerste eigenaar verkocht.\r\nZeer vriendelijk bedrijf en vol trots over de auto en het bedrijf. Dit alles geeft een zeer goed en betrouwbaar gevoel.\r\nIk zou hier zeker terug komen!!! Helaas woon ik voor het onderhoud te ver weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk en ze denken probleemoplossend met je mee !\r\nMijn volgende auto koop ik zeker weer hier !

Over Autobedrijf L.D. Beumer