Professioneel bedrijf en goede sfeer.

Gisteren is mijn auto afgeleverd. Alles goed verlopen, vriendelijke service en go3de uitleg. Het verhaal klopt gewoon bij Bergwerff.

Open en eerlijk traject bij aankoop , inruil en aflevering

Aankoop en inruil was een duidelijk traject, waarbij eea marktconform was. Over de aankoop en inruil waren we snel eens. Ook het verstrekken van de langere fabrieksgarantie was een goed voorstel. Het afleveren ging ook naar wens , al was de uitleg voor ons soms wel erg snel. Overigens zou het fijn zijn geweest als vooraf zou zijn aangegeven dat de tankpas(sen) al aangevraagd hadden kunnen worden. Ook het gezamenlijk installeren van de MyBMW-app zou fijn zijn geweest. Al met al zeer tevreden over de wijze waarop eea verlopen is.

Behulpzame, meedenkende organisatie

Ik ben door Arné goed geholpen. Had snel een auto nodig nadat vorige auto total-loss verklaard was. Keuze viel op een BMW iX3 en na een proefrit, zeker van mijn keuze. Normaal gaat er 2 weken overheen voordat een auto geleverd kan worden. Maar nood breekt wet. Alle partijen konden meewerken en dus in minder aantal dagen de auto al kunnen ophalen. Top geregeld.

Fijne service, persoonlijke aanpak

Prettig bedrijf met een fijne sfeer. Geen poespas, vriendelijk personeel en een mooi gevarieerd aanbod. Wij hebben hier een BMW i4M50 gekocht. Voor mijn oude BMW hadden we een mooi inruil-aanbod gekregen, maar we kregen ook de flexibiliteit om deze eerst te proberen zelf te verkopen. Communicatie gedurende het hele aankoopproces verliep prettig.

Super vriendelijk geholpen door Sander v/d Linden. Uitstekende garage . Echt aan te bevelen.

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Goed en vriendelijke personeel, goed uitleg

Indrukwekkend bedrijf

Weinig autobedrijven die zo mee denken als bij dit bedrijf. Wel traag op zekere zin maar doeltreffend. En service vd 1 na bovenste plank. Auto inspectie voor aflevering van occasion ook niet 100% maar 96.... Maar after-sales ( Dick) maakt het weer goed. Ik kom hier zeker weer terug.

Heel fijn contact en supergave auto

Ik heb een zeer positieve ervaring met dit bedrijf. De communicatie verliep heel fijn afspraken werden nagekomen. Ik heb mijn vorige bmw ook hier gekocht en goed in kunnen ruilen en er een mooie bijna nieuwe 3 serie voor terug gekregen. Zeker aan te bevelen super goed geholpen bedankt Dick !

Lekker vlot

Bij interesse naar een mooie vrij zeldzame groene Z4 2.5 slaagde ik bij Dick. Keurige auto "individual" uit Duitsland met super weinig km's.De prijs van de interuilen Z4 die ik had is snel overeengekomen. De auto is naar verwachting TOP!

Transparant, open en eerlijk

Transparant, open en een eerlijke benadering. Daarnaast is er bij de oplevering zeer uitgebreid de tijd genomen om mij als klant wegwijs te maken in de nieuwe auto! Ondanks het drukke tijdstip! Helemaal top!

Wordt goed geholpen

Ik werd goed ontvangen en het gehele koop proces verliep uitstekend

IX3

Prachtige IX3 gekocht, nette inruil gekregen, vriendelijke mensen zonder te pushen.

Het kan niet beter

Top service!

In principe OK maar duurt wel lang om de laatste punten afgehandeld te krijgen..

In principe Positieve ervaring over de personen waarmee ik gesproken heb en de uiteindelijke deal die we gemaakt hebben. Punten ter verbetering: - samenwerking met hun lease partner was niet optimaal.. gegevens waren niet goed doorgekomen en daardoor kreeg ik verkeerde offerte. Lag niet aan Bergwerff maar aan de lease partner, maar deze werd wel gepromoot door Bergwerff. Werkte vertragend. - aflevering was geen ‘happening’ zoals andere dealers het doen, kan specialer. - er ontbrak een banden reparatie set, ik kreeg de toezegging dat die nagezonden zou worden, maar na ong. een maand nog steeds niets gezien of gehoord.

Eerlijke prijzen en goede service

Zeer goede ervaring gehad bij aankoop van gebruikte auto.

Alles van af de aankoop is goed

Heel goed bedrijf met vriendelijk, professioneel personeel

We zijn van het begin tot de aflevering uiterst vriendelijk en kundig geholpen door Sander van der Linden

Top bedrijf!

Goede service , klantvriendelijk personeel!

al vele jaren zijn we zeer tevreden over bergwerff

zoals wat ik hierboven al schreef we zijn al jaren tevreden met zowel het merk BMW als ook met alle medewerkers van Bergwerff

Zoals altijd uitstekend werk met duidelijke communicatie vooraf en in geval van onvoorziene werkzaamheden een goede uitleg en prijsopgave.

Uniek bedrijf. Van liefhebbers voor liefhebbers. Vakkundig en betrouwbaar, en dat begint zeldzaam te worden.

vriendelijk en goede ervaring tot nu toe

Gedane werkzaamheden niet uitgevoerd

Schuifkanteldak was schoongemaakt en ingevet ivm klacht. Klacht was na 10minuten weer aanwezig. Blijkt dat het schuifkanteldak niet is schoongemaakt, maar wel voor betaald.

Topservice!

Prettige mensen en een goede service :-)

Postbus 359

4200AJ Gorinchem