De inhoud van de showroom en technische kennis van Sander zijn van het hoogste niveau.

De afgelopen weken ben ik op zoek geweest naar een goede en betrouwbare 650i. Na ruim 15 aanbiedingen vergeleken te hebben, belandde ik bij de firma Bergwerff te Gorinchem. Die dag was de 650i helaas niet aanwezig, omdat er nog wat detailwerk verricht moest worden, werd mij verteld. Ik raakte in gesprek met Sander van der Linden en binnen enkele minuten was het voor mij duidelijk dat ik te maken had met een kenner en iemand die het beste voor zijn klant wilt. Het werd een technisch gesprek waarin er al snel de wederzijdse passie voor BMW en techniek de boventoon voerde. Door dit gesprek werd mijn interesse verder gevoed en besloot ik te wachten totdat de auto bezichtigd en proefgereden kon worden. Hierna was de deal snel beklonken. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een kwaliteitsproduct heb aangeschaft. Daarbij geeft de garantie van 12 maanden ook een stuk zekerheid extra.

Prima service.

Door de jaren heen tot volle tevredenheid geholpen en te woord gestaan door alle medewerkers!

Snel contact en altijd correct en goed geholpen

Snel contact en altijd correct en goed geholpen

Perfecte service

Afspraken worden altijd nagekomen en prijzen zijn ok

Goede ontvangst en professioneel. Goede koffie en werkplek!

Positief

Zeer prettig bedrijf en medewerkers, alles volgens afspraak geregeld en nagekomen.

Arné heeft ons in korte tijd begeleid naar onze nieuwe auto. Kundige ondersteuning, correcte afhandeling, afgeleverd zoals beloofd. Precies wat wij zochten.

uitstekend geholpen

geweldig geholpen mooie inruilprijs voor de auto en een geweldige uitleg top

Alles geweldig bij deze zaak.

Goede ontvangst, prettige gesprekken en een eerlijke prijs voor de aankoop en de inruil.

Top bedrijf!

Helemaal tevreden. Goede service!

Gewoon goed

Had voor het eerst een dingetje!! Maar wordt gewoon netjes opgelost. Kom er nu 5 jaar en heb er 2 auto’s gekocht. Ik ben een tevreden klant.

Prima geholpen. Hij nam uitgebreid de tijd. Heeft ook uitleg in de auto gegeven.

Goed behandeld, Sander stond open voor alle vragen. Tevens nam hij de tijd. Prima service !

Mooi bedrijf waar sympathieke mensen werken.

Zoals je mag verwachten ging de koop en inruil op een professionele manier. De meerwaarde bij dit bedrijf zit in het personeel cq eigenaar. Geen snelle verkooppraatjes en geen druk door een jonge aardige verkoper. Je gaat met een goed gevoel naar buiten.

makkelijk afspraak gemaakt

kwam voor service airbag en toen meteen ook de APK keuring gedaan.

Super service

Helemaal naar wens gedaan top !

geweldige surves

Zoals een autodealer moet zijn..... meedenken met klant ( zo simpel is het)

Gewoon goed!

Prettig en snel contact. Komen snel afspraken na .

super geholpen, echte service

zeer prettig geholpen nadat er technische problemen bleken te zijn na aankoop. Goede service, echt BMW!

reparatie top geregeld

Goed geïnformeerd over het verloop van de reparatie en prima ruilauto ter beschikking gesteld.

Vakbekwaam, transparant en hulpvaardig!

Bergwerff Automotive is een bedrijf waar hoge kwaliteit en optimale service hand in hand gaan. Dankzij hun gesegmenteerde focus op een unieke collectie autos is er uitstekende vakkennis aanwezig, gepaard gaande met een goed inzicht in en begrip van de wensen van hun klanten...

Wennen

Auto gekocht bij Dick Bergwerff zelf , dat was perfect voor elkaar . De rest van het bedrijf is wel even wennen , als je dat vergelijkt met Audi & Mercedes waar ik ook klant ben geweest

Beleefd, zorgvuldig en gepassioneerd

Als nieuwe klant bij Bergwerff keurig te woord gestaan en netjes zaken gedaan

Alles oké maar slechte communicatie

Alles was wel oké alleen was een simpel iets niet op te lossen door hun en ze hielden me slecht op de hoogte waar neer die klaar was terwijl ik zat te wachten.

Mijn ervaring met de medewerkers van Bergwerff Automotive is/was heel goed

De contacten - persoonlijk, via whatsapp of telefonisch - waren altijd heel goed en professioneel. Mijn vragen werden snel opgepakt en beantwoordt. Met andere woorden… een plezierig contact. Ik hoop nog heel veel fijne en veilige kilometers te mogen maken met mijn MINI.

Professioneel bedrijf en goede sfeer.

Gisteren is mijn auto afgeleverd. Alles goed verlopen, vriendelijke service en go3de uitleg. Het verhaal klopt gewoon bij Bergwerff.

Open en eerlijk traject bij aankoop , inruil en aflevering

Aankoop en inruil was een duidelijk traject, waarbij eea marktconform was. Over de aankoop en inruil waren we snel eens. Ook het verstrekken van de langere fabrieksgarantie was een goed voorstel. Het afleveren ging ook naar wens , al was de uitleg voor ons soms wel erg snel. Overigens zou het fijn zijn geweest als vooraf zou zijn aangegeven dat de tankpas(sen) al aangevraagd hadden kunnen worden. Ook het gezamenlijk installeren van de MyBMW-app zou fijn zijn geweest. Al met al zeer tevreden over de wijze waarop eea verlopen is.

Postbus 359 4200AJ Gorinchem