Prettig geholpen aan een mooie X3

Ik wil onze positieve ervaring melden! Wij zijn verrassend prettig geholpen door Arné, die ons bij binnenkomst in de showroom, gelijk aansprak met de vraag of wij geholpen wilde worden. Bij onze zoektocht naar een recent type auto met weinig km en jonge leeftijd, bleek dit helaas behoorlijk uitzonderlijk te zijn, daar wij in een aantal showrooms (ook van andere topmerken) zo goed als “niet gezien” werden. Fijn geholpen, originele trekhaak en stoelverwarming voor een heel redelijke prijs ingebouwd, serieuze aflevering enz. Arné bedankt voor onze prachtige X3! Cor uit Dordrecht

Snelle en goede service

Ik werd ontvangen, door een vriendelijke en deskundige verkoper waarmee ik fijn zaken kon doen. De deal was snel gesloten. Daarna werd ik regelmatig op de hoogte gehouden van de status voor de levering, wat ik erg prettig vond. Na de levering ben ik nog terug geweest voor wat vragen die ik nog over de auto had. Er werd direct tijd gemaakt om extra uitleg te geven, waardoor ik nu nog meer van mijn auto kan genieten. Echt een top beleving!

September 2023 een occasion Citroën eC4 aangeschaft. Prima inruilvoorstel gekregen voor mijn oude auto en de nieuwe auto is netjes klaar gemaakt en goed onderhouden afgeleverd.

Top geholpen!

Top geholpen!

Kundig en vriendelijk

Zeer prettig en kundig geholpen om de juiste auto te kunnen kiezen.

Heel goed geholpen.

Alles aan gedaan om de auto naar mijn zin te maken

Alles verliep professioneel

Alles klopte en ging vlot. Afspraken zijn prima nagekomen. Arne, onze verkoper was kundig, aardig en goed bereikbaar.

Als klant wordt ik uitstekend geholpen bij Bergwerff.

Probleem: afsluitklep voor de tankdop ontgrendelde niet altijd. Telefonisch contact gehad met Ekris Utrecht, geen technische hulp beschikbaar daarna contact met BMW landelijk servicenummer gehad, na een aantal pogingen ging de vergrendeling eraf. Advies gekregen om er door de dealer naar te laten kijken, telefonisch contact gehad met Ekris Utrecht geen technische hulp beschikbaar. Advies: maak een afspraak via de website, eerste mogelijkheid tot een afspraak was 4 weken later. Het betreft hier een nieuw gekochte BMW die nog geen jaar oud is. Omdat de brandstoftank bijna leeg was en de afsluitklep weer niet te ontgrendelen was ben ik naar het dichtstbijzijnde BMW servicepunt gegaan in Gorinchem daar werd direct naar een oplossing gezocht zodat er getankt kon worden. Daarna zijn de nodige onderdelen besteld en toen die binnen waren zijn deze gemonteerd. Hierna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Ik was het vertrouwen in de BMW serviceorganisatie kwijtgeraakt en heb overwogen om de auto in te ruilen voor een auto waar wel een goede service organisatie achter staat. De ondersteuning door de mensen van Bergwerff heeft mij het vertrouwen in BMW weer teruggegeven. Service en onderhoud laat ik vanaf nu uitvoeren bij Bergwerff. Mensen van Bergwerff bedankt!

Alles was bijna perfect, alleen de update,s waren niet goed uitgevoerd

Maar goed opgelost.

Wat een fijne service!

Wat een fijne service!

Zeer goed geholpen door Ronald Janssen

Ronald maakte tijd vrij om even mee te rijden en begreep mijn klacht. Er volgende een oplossing met goede coulance.

Uitstekende service zowel voor als na de verkoop.

Naast de service die je elders waarschijnlijk bij de aankoop van een auto krijgt valt mij op dat het bij Bergwerff niet stopt bij het verkopen van de auto maar dat het ook daarna betrokken blijft bij de klant.

Prima auto en service

Prima auto en service en zeer goed geholpen

Goede snelle service

Prima snelle service.

uitstekend

gedegen controle en prima service

Fantastisch geholpen door o.a. Ronald

Alles goed gegaan en heel fijn geholpen

Keurige inruilprijs en vakkundige verkoper.

Alle tijd genomen en een prettige sfeer.

Prachtige wagen geleverd met top service

Mij prachtige 530e laatst gekocht bij dit zeer professioneel bedrijf. Auto volledig in top staat gebracht voor de levering met complete beurt en mobiele lader. Fijn en vriendelijk ontvangst met een drankje en alle tijd om alles door te nemen van de auto. Nette prijs voor eigen auto ook terug gekregen. Met andere woorden zeer tevreden over de aankoop van een hele fijne auto.

Heel persoonlijk

Bij binnenkomst in de showroom kreeg ik het gevoel dat ik te maken had met autoliefhebbers. De verkoper bevestigde dat gevoel en op basis van open en eerlijkheid was het fijn onderhandelen. Wat mij ook opviel dat alles op basis van vertrouwen ging. Ik kreeg de auto mee voor een proefrit zonder iets moeten ondertekenen.

Topbedrijf waar alles klopt

Altijd een goed gevoel daar, en afspraken kloppen altijd.

Klantvriendelijke mensen

We kregen een goed ontvangst en uitgebreid de tijd om met verschillende auto's te rijden. De afhandeling was heel goed en onze auto keurig afgeleverd. Hij zag er als nieuw uit. Bedankt voor de service!

Netjes en betrouwbaar

Wij hebben een BMW 430 cabriolet gekocht bij Bergwerff. Arné Verheij was netjes en kundig. Wij zijn tot een voor beide partijen goede deal gekomen qua inruil etc. Afhandeling verliep soepel, alle afspraken zijn keurig nagekomen. Bergwerff komt heel betrouwbaar over.

Niks op aan te merken

Zoals gewend, top service van het hele team. Enorm bedankt

Goede service en klantgericht

Mooie BMW en goede service

De inhoud van de showroom en technische kennis van Sander zijn van het hoogste niveau.

De afgelopen weken ben ik op zoek geweest naar een goede en betrouwbare 650i. Na ruim 15 aanbiedingen vergeleken te hebben, belandde ik bij de firma Bergwerff te Gorinchem. Die dag was de 650i helaas niet aanwezig, omdat er nog wat detailwerk verricht moest worden, werd mij verteld. Ik raakte in gesprek met Sander van der Linden en binnen enkele minuten was het voor mij duidelijk dat ik te maken had met een kenner en iemand die het beste voor zijn klant wilt. Het werd een technisch gesprek waarin er al snel de wederzijdse passie voor BMW en techniek de boventoon voerde. Door dit gesprek werd mijn interesse verder gevoed en besloot ik te wachten totdat de auto bezichtigd en proefgereden kon worden. Hierna was de deal snel beklonken. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een kwaliteitsproduct heb aangeschaft. Daarbij geeft de garantie van 12 maanden ook een stuk zekerheid extra.