Gewoon goed!

Net een occasion gekocht bij Bergwerff en de service en aandacht voor de klant valt direct op. Niet een mooie showroom, maar gewoon antwoorden op vragen en snel een offerte leveren en ook scherp geprijsd. Bij het leveren van de auto even gezeten samen in de auto om de menu functies door te nemen, telefoon en app te koppelen. Dit even de moeilijke opstart problemen met een nieuwe auto te verhelpen. Fijn!

Goed zaken doen

Welke auto ik ook koop of inruil, bergwerff regelt het altijd allemaal netjes en denkt mee met mij als ondernemer.

Vriendelijke service

Super geholpen heel blij met onze auto

Arne Verheij heeft goed aangevoeld wat ik wilde hebben. Vervolgens heeft hij mij op een rustige, kundige wijze weten te overtuigen dat deze keuze de beste keuze is. Zijn rustige manier van werken en eerlijke antwoorden hebben mij vertrouwen gegeven dat ik bij Bergwerff moest kopen.

Bergwerff en in het bijzonder Sander van der Linden heeft mijn verwachtingen overtroffen

Het persoonlijk contact met Sander Van der Linden en de wijze waarop de deal kon worden gedaan was to the point. De snelle afhandeling van de deal, de goede nakoming van de gemaakte afspraken en de ervaren service wordt door mij zeer gewaardeerd.

Uitstekend geholpen

Bergwerff Automotive is een fijn bedrijf, Arné heeft ons super geholpen en de deal was snel rond. Heel erg bedankt!

GEWELDIG, EEN ECHTE AANRADER OM HIER JE BMW TE KOPEN!

Zaterdag een BMW I-4 besteld bij Arne. Wat een leuke en gemoedelijke ontvangst (maar daarnaast ook een professionele aanpak om de deal te sluiten). Dit hebben we nog nooit meegemaakt bij de aanschaf van onze drie eerdere BMW's. Hier is het van doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Dus we geven het bedrijf een dikke TIEN!

Heel netjes door Dick Bergwerff geholpen.

Een dikke 9 verdiend Dick wel met de verkoop van mijn nieuwe BMW X1 hybride 3.0e. Jammer dat de software voor de navigatie er nog niet in zat, maar dat is alsnog gelijk erin gezet. Even een half uurtje wachten en ondertussen een leuk gesprekje met Dick houden en het was opgelost. Vandaar geen 10 maar een dikke 9 qua waardering. Groetjes van Stef, een blije BMW X1 rijder.

Mooie bmw ix3

Zeer goed en snel alles afgehandeld. Zeer tevreden over Sander verkoop komt afspraak na. Wij hopen op veel fijne kilometers met de BMW iX3 . Nogmaals bedankt ook namens mijn vrouw

Vriendelijke en informele sfeer en soepele invulling van onze specifieke wensen.

Prima, deskundig, persoonlijk

Arne Verheij heeft mij prima geholpen, gaf goed advies op al mijn vragen die ik stelde tijdens mijn 2 bezoeken in Gorinchem , reageerde snel op mijn vragen via de email of whatsapp.

Buitengewoon vriendelijk/sympathiek/zakelijk contact mbt aankoop iX1 en inruil van mijn X1.

Ik had al hele goede ervaringen toen ik mijn X1 2 jaar geleden kocht, Contact, service, after sales allemaal tot grote tevredenheid. Dick Bergwerff is een sympathiek persoon. Het is een plezier om zaken met hem te doen.

Fijne rustige uitleg over nieuwe auto. Het was een waardevolle ervaring Dank hiervoor

Prima ervaring

Goede ervaring bij de aanschaf van een BMW iX1. Professionele en snelle service.

Alles perfect verlopen

Direct goede inruil prijs. Ze hebben de bmw app voor mij geïnstalleerd, zit Nederlandse handleiding bij en een parkeerschijf. Ook de batterij was helemaal opgeladen. Dus afgeleverd hou je het graag zou wensen. top

De aankoop en aflevering van de auto is prima verlopen, een aanrader dus!!

Prettig kontakt met de verkoper die ook de aflevering verzorgde dus zeker voor herhaling vatbaar.

Professioneel en no nonsense

Inmiddels al mijn derde auto bij Bergwerff gehaald. Altijd leuk om daar zaken te doen. Geen gladde autoverkopers, maar gewoon een ploeg met fijne mensen die begrijpen wat je mooi en leuk vind. en daarin met je meedenken. Maar wel professioneel; ze weten stuk voor stuk waar ze over praten en geven je prima adviezen. En of het nu gaat over een aankoop van een auto of over dingen rondom een onderhoudsbeurt; het voelt 'gewoon' vertrouwd. En wellicht ten overvloede; als je een jong gebruikte BMW zoekt, maar dan wel een speciale, bijvoorbeeld met een dikke motor of dikke accu; ja dan moet je écht bij Bergwerff zijn. Die hebben dit gewoon staan en soms wel meer dan eentje ook. Ben jij een BMW liefhebber; dan moet je zeker een bezoek brengen aan hun website, maar nog leuker; aan hun showroom. Zoveel gave wagens op een klein plekje vind je niet snel elders. Het is de moeite waard!

Uitstekend geholpen, komen afspraken na

Erg prettig contact met Dick gehad over de aanschaf van een auto, zowel voor als na het sluiten van de deal. Gesprekken zijn in een gemoedelijke sfeer, geen harde verkoop. Communicatie is duidelijk en afspraken worden nagekomen.

Top bedrijf

Verkoper Arne heeft ons keurig netjes geholpen. Goede inruilprijs en keurig netjes een electrische mini afgeleverd. Contact verliep prima. Ook tussentijds. Bergwerff automotive wordt door ons aanbevolen

Geweldige service

Een proefrit gemaakt en gelijk overgegaan op aankoop, geen aggressief verkoop maar alle tijd, Bij ophalen van de auto is er alle tijd voor je en wordt de gehele auto aan je uitgelegd, dit heb ik weleens anders gezien. Een hele nette dealer die ik zeker aan beveel.

We werden netjes geholpen door Dick Bergwerff. Goed bereikbaar en houdt zich aan de afspraken. Onze auto werd zelfs eerder afgeleverd dan verwacht en tot in de puntjes afgeleverd. Wij zijn erg blij met de auto ❤️

Prettig geholpen op een actieve manier

Weer een mooie auto aangeschaft via Dick Bergwerff. Goed advies en vlot geholpen.

goede bmw dealer

Gaat alles prima

Maken hun afspraken waar

De correcte houding van de medewerkers en hun service gerichtheid zijn uitmuntend. De afspraken worden nagekomen en een prima informatie en communicatie over de genomen acties. Tot zover dus een 10.

Fantastische service

Professionele BMW specialist met ruime voorraad occasions. Service is goed wordt goed meegedacht met de klant.