Tevreden over uitvoering

Strip is vervangen ipv spuiten en dat is prima. V.w.b. de airco is alles gemeten en zijn er geen bijzonderheden. Toch ervaar ik het anders maar om die weg te nemen is het voorstel om een twee uur durende meting te doen. Maar wanneer, daar is verder niet meer over gecommuniceerd.

Prettig en goed contact, na aankoop en onderhoud van de auto.

Jaren geleden een afspraak om naar een gebruikte BMW Z3 bouwjaar 2002 te kijken, bij aankomst stond de auto en verkoper klaar om ons te ontvangen keurig alles besproken en het was lekker weer en kregen advies om maar even een blokje rijden, daarna hebben verder e.e.a. besproken en de auto gekocht. De auto is altijd na de koop in onderhoud geweest bij Bergwerff ondanks er door mij wel ca. 45 minuten moet worden gereden. Vooraf werd er een afspraak gemaakt van tijdstip aankomst, na aankomst werd ik altijd keurig ontvangen met een koopje koffie en de monteur stond klaar om het onderhoud of reparatie uit te voeren. Ook kon ik tijdens de werkzaamheden kon ik vragen stellen en deze werden door de monteur keurig en duidelijk uitgelegd. Auto gekocht 2010 en heeft nu 2022 de 100.000 km overschreden en rijd nog perfect en is nog in zeer goede staat.

Prima betrouwbaar bedrijf

Ik werd goed geholpen door Dick Bergwerf. Alles van de nieuwe autowereld goed uitgelegd . Hijnam de tijd voor mij.

Betrouwbaar

Heel goed

Super goed

prima geholpen, bedankt

prima geholpen, goede service

Sander is de vakman die zorgt voor de ultieme koopervaring !

ben uitstekend geholpen bij aankoop van mijn volgende BMW , alles was tot in de puntjes geregeld en auto op tijd afgeleverd waarbij de verwachtingen werden overtroffen. Sander is een prettige no nonsens verkoper die zijn vak verstaat en wil dat het goed is zonder tijd te verdoen aan wat er niet toe doet. kom zeker terug voor volgende BMW

Goede service, fijn geholpen....

Goede service, fijn geholpen....

Goed gezellig en eerlijk bedrijf

Ik heb het hele aankoop proces als zeer vriendelijk, eerlijk, en oprecht ervaren. Ik zal jullie zeker bij mijn vrienden en kennissen die op Oekraïne zijn naar een BMW aanbevelen. Je wordt niet gepused en hebt het gevoel dat je alles zelf in handen hebt. Supper

Zeer tervreden over Bergwerff en mijn aldaar gekochte M4.

Prettige ervaring. Netjes en kundig geholpen door Sander!

Zoals altijd top!

Zoals altijd top!

goede service

goede service

Het gaat hier over een geringe operatie: Remolie bijvullen conform fabrieksvoorschrift. Was snel gereed.

Zeer prettig geholpen en zeer betrouwbaar

Afspraken worden zeer correct nagekomen en er wordt goed mee gedacht Heel professioneel en prettig

slecht

Tijdens aankoop van onze auto BMWX1 werd er gezegt dat we 100.000 km onderhoud vrij zouden rijden. Er is totaal niets over 5 jaar max gesproken. Ook hebben we geen schrijven gehad wat het gratis onderhoud plan inhield. Contact hierover per e-mail ging erg moeizaam. We schrokken dus toen we een factuur kregen voor de onderhoud die uitgevoerd was. Wij hebben de factuur onder protest betaald en gaan de volgende onderhouds beurten en aankoop van een evt nieuwe auto in de toekomst bij een andere bmw dealer uitzetten. mvgr Piet

Beste mijnheer, Spijtig dat u het werkplaatsbezoek bij ons zo heeft ervaren, en u zich op deze manier hebt geuit. Wij hebben u meerdere malen duidelijke uitleg gegeven met betrekking tot het onderhoudscontract op uw auto. Dit zijn vanuit BMW gestelde voorwaarden. Hier kunnen wij als organisatie niets aan wijzigen.

Klantvriendelijk en betrouwbaar!

Ik ben al 26 jaar vaste klant bij Bergwerff en nog steeds tevreden over de goede service en klantvriendelijkheid!

Goede communicatie en nette service

De communicatie rondom de koop van onze auto is uitstekend. Afspraken werden keurig nagekomen, goede inruilwaarde voor onze auto ontvangen en de aflevering verliep vlot.

Prachtige auto's tegen scherpe prijzen met goede service

Na slechte ervaringen met een Skoda en geen plezierige service van de lokale dealer besloten een hoger segment te gaan rijden. Bergwerff had een prachtige auto staan en de deal was dan ook snel rond. Prima uitleg en service na 2 weken was de auto al gereed met een paar kleine gevraagde aanpassingen. Nu op naar plezierige en veilige kilometers

goede service en erg vriendelijke mensen

ik heb sinds een paar maanden een bmw 4-serie, op tijd een beurt afgesproken bij uw garage. toen ik de factuur zag vielen de kosten me reuze mee.

snel, duidelijk geholpen!

Snel geholpen met een probleem en niet lang hoeven te wachten. Gewoon zoals het hoort. Erg fijn.

altijd to the point

no nonsense: leveren op tijd en op maat

super

netjes, correct, ben een nieuwe klant, en zeer tevreden,

Een uitstekende service.

Bergwerff staat voor het leveren van kwaliteitsauto's en. voor goed onderhoud voor deze auto's

Uitstekende service.

Nette ontvangst en na 2,5 uur werd ik gebeld dat mijn auto klaar was. De leenfiets stond klaar.

Fijn bedrijf, houd zich aan gemaakte afspraken.

Nette ontvangst voor een onderhoudsbeurt. Het vervangen van de achterlichten onder garantie is ook netjes geregeld.