Vriendelijke ontvangst en sympathiek bedrijf waar vader en zoon werkzaam zijn. Ik heb een heel positieve indruk gekregen van autobedrijf Bergsma. Zij zijn beslist de positieve uitzondering in de occasionhandel en hebben een duidelijk en eerlijk verhaal zonder bla-bla. Een aanrader!

• Service N.v.t.

Eerlijk zaken doen bij nuchter Fries bedrijf. Heldere communicatie. Na een proefrit was de deal dan ook snel rond. Uitstekende koffie !

start begint met website en geprikkeld worden door de juiste auto voor de juiste prijs. Dan de persoonlijke ontvangst en deskundige informatie. klopt dat allemaal en is de koffie ook perfect dan kan het tot zaken doen komen. Dat was het geval bij mij en daarom rij ik sinds een paar uur in een andere auto. En nu mag de auto het waar gaan maken met wat over hem verteld is.

No-nonsense garage zonder gladde verkooppraatjes! Je krijgt rustig de tijd om de auto te bekijken, zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Wij kregen de mogelijkheid om de auto mee te nemen voor een fatsoenlijke proefrit, en bij een garage van een kennis op de brug te zetten, en na te laten kijken. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en er is zeker ruimte voor onderhandeling. Een eerlijke inruilwaarde voor onze auto gekregen, en de nieuwe (gebruikte) auto werd geleverd met nieuwe distributieriem/waterpomp, nieuwe apk en kleine onderhoudsbeurt. Autobedrijf Bergsma Joure heeft naar mijn mening niks te verbergen en komt over als een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

perfect, prima medewerkers en altijd een oplossing voor problemen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed behulpzaam

Prima service of het nou om het kopen van een auto gaat of voor het onderhoud.

Eerlijk bedrijf. Geen onnodige gladde verkooppraatjes. Duidelijke communicatie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto inruil slaat nergens op hoe ze op de prijs komen. Iedereen kan taxateur worden.

Geachte. Jammer dat wij er zaterdag niet uitkwamen. U huidige Renault clio diesel uit 2010 staan op autotrack te koop tussen de € 4000/4750 euro. Uiteraard zijn dit verkoop prijzen. Ons bod van € 4000 op uw auto is volgens ons dan ook meer dan voldoende. U mag het daarmee niet mee eens zijn, dan doen we geen zaken. Maar om dit nou als negatieve review over ons bedrijf te plaatsen…………..tja het zal er bij horen anno 2018. O ja, afgelopen twee dagen nog 5 auto’s ingeruild waaronder eentje die hem ook aangeboden(en op locatie getaxeerd) heeft op de welbekende landelijke opkoop sites. Blijkbaar bieden wij toch niet zo slecht. Wij hopen dat u ergens anders wel u gewenste bedrag heeft gekregen. Met vriendelijke groet.

positie echter achter af minder tevreden over de informatie die gegeven is. er is verteld dat er een nieuwe moter in de auto is ge plaatst. maar er is niet verteld dat deze nieuwe moter ouder is dan dat de auto zelf is.

Geachte heer van der Werf. Hallo Peter. Vreemd dat u dacht dat er een hagel nieuwe motor in u auto gemonteerd is. Allereerst denk ik dat dit type niet meer nieuw te leveren is, en als het wel zo is de aanschaf van deze motor 2x zo duur is als de aanschaf van u gekochte auto. Omdat wij de motor van de Renault Clio niet vertrouwden hebben wij gekozen om voordat deze in de verkoop kwam te vervangen voor een gebruikte motor. Dit is u ook gezegd. Ik heb het nog even na gekeken maar u auto heeft 180dkm gereden en uw huidige motor 160dkm gedraaid, uiteraard hebben wij wel een nieuwe distributieset, olie en bougies e.d. gemonteerd. Excuses voor de verwarring en toch bedankt voor de positieve review. Groeten Edwin

Super geholpen zeer vriendelijk en geen kletskoek

Al jaren verzorgt Autobedrijf Bergsma het onderhoud van mijn auto. Mede hierdoor maak ik al mijn kilometers zonder zorgen, en dat tegen acceptabele tarieven.

Ik heb bij dit bedrijf een prachtige auto gekocht. Ik werd zeer professioneel geholpen en helemaal niet opdringerig. Ik zou hier zeker weer heen gaan als mijn auto aan vervanging toe is.

Vriendelijk maar niet opdringen .. Ik had interesse in een auto en had met de monteur gesproken.Ik kreeg de sleutel zodat ik goed in, rond, en onder de motor kap konden kijken zonder verkoop praatje of drukte. Ik kreeg een goed inruil op mijn oude auto en alles was geregeld zonder dat ik iets hoefde te doen. Iedereen die ik heb gesproken bij Bergsma was netjes vriendelijk en klant gericht. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Had een auto gekocht zonder extra garantie en zoals duidelijk besproken, je koopt hem zoals hij er staat. Achteraf was het een maandagproductie, er gingen veel onvoorziene zaken stuk en verder onverklaarbare mankementen in het automanagementsysteem. In goed overleg met Bergsma de auto verkocht aan een grote landelijke inkoper, iets bijbetaald en voor een zeer nette prijs nu een betrouwbare auto naast de deur. Ze hebben de auto ook nog even nagelopen! Ben bij Bergsma goed behandeld, ook tijdens mankementen met de maandagauto. Kon er altijd snel terecht en ze hebben zelfs de auto een keer opgehaald terwijl ik behoorlijk ver van Joure woon. Bij Bergsma kan je gerust een auto kopen!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In september 2017 een Opel Astra1.7 diesel gekocht van 2012 , nette auto met boekje er bij . Interieur / exterieur keurig netjes . Na een korte onderhandeling waren we het snel eens , correcte eigenaar , transparant en klantvriendelijk . Heb nog geen dag spijt gehad en ben erg tevreden . Niet voor niks naar Friesland gereden !! Agterberg Veenendaal

Mooie bedrijf. Niet groot en met een dorps karakter. Goede deal en lekkere koffie. Recht door zee en we waren er dan ook snel uit met de onderhandelingen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In onze ogen een onnodige review. Wij hebben uitgevoerd waar u opdracht voor heeft gegeven, en wat nodig was voor de APK. Echter was u het niet eens met het feit dat wij kosten berekenen voor de montage van de door u zelf geleverde onderdelen c.q. banden. Het gebeurt niet vaak binnen ons bedrijf maar blijkbaar passen wij niet bij elkaar. Met vriendelijke groet,

Scheen 51

8501 HC Joure