Snelle service

Geen op- of aanmerkingen

Alles prima geregeld

Fantastisch!

Ben mijn hele autobestuurders leven al klant bij Bergsma. Ik ben zeer dik tevreden, echte vakmensen net oog voor jouw als klant. Hier doet men alleen wat nodig is en altijd in overleg. Dus geen onnodige (dure) reparaties, wat moet dat moet. Ik zal hier nog jaren terug komen voor mijn onderhoud of andere auto.

top

ik heb een leuk klein zuinige auto gekocht. zelf heb ik niet zoveel verstand van auto's. kon gelijk een proefrit maken eerlijk wat je wel en niet niet te veel poespas gewoon top

Uitstekend!

Ik heb een Ford Fiesta gekocht bij Autobedrijf Bergsma. Ben erg blij met de auto. Communicatie en service was uitstekend. Aanrader!

Eerlijk, betrouwbaar en betaalbaar

Eerlijk, betrouwbaar en betaalbaar

Wordt altijd goed geholpen

Service altijd uitstekend, vriendelijke mensen!

Deskundig en behulpzaam

Ze helpen je en ze denken mee aan oplossingen voor je vervoer

Gewoon goed en vertrouwd.

Een zeer goede en fijne auto voor een mooie prijs. Erg fijn geholpen door Edwin! Top!

Alleen maar positiviteit voor dit autobedrijf

Graag laat ik een zeer positieve reactie achter. Ik ben erg blij met mijn ford focus en de hele ervaring van het kopen ervan was geweldig. Het personeel bij het autobedrijf was zeer vriendelijk en professioneel en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ze gaven me gedetailleerde informatie over de geschiedenis en de kenmerken van de focus. Ik voelde me erg goed geïnformeerd en op mijn gemak tijdens het hele proces. Toen ik mijn beslissing had genomen, werd onder het genot van een kopje koffie het aankoopproces snel en efficiënt afgehandeld. Het personeel hielp me met het papierwerk en gaf me alle informatie die ik nodig had over het onderhoud en de garantie van de focus. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou het autobedrijf zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een nieuwe auto. Het personeel was zo vriendelijk en behulpzaam en de service was geweldig. Bedankt voor alles!

Onze ervaring is prima met deze garage. Op verschillende manieren contact gehad,, vragen via de app, face2face. Altijd vriendelijk en correct. Snel kunnen handelen. Afspraken werden nagekomen. Auto stond klaar zoals afgesproken.

Keurig geholpen en zaken netjes afgehandeld.

Tot nu toe geen nare ervaringen gehad.

Prima serivce

Snelle service en goede vriendelijke behandeling van de klant.

Prettige werkplaats met zorgvuldige en attente medewerkers.

Zeer goede service en deskundig!

Prima garage met ervaren vakmensen. Ze geven eerlijk advies en communiceren op de juiste wijze. Heel belangrijk. Absoluut een aanrader.

Heel goed geholpen

Werden vriendelijk en respectvol behandeld.

Ben een tevreden klant.

Goed geholpen. Er wordt goed gecommuniceerd. Problemen aan de auto worden geconstateerd en verholpen.

Fijne servie

Mijn droomauto kunnen aanschaffen Volvo V50

Kan beter

Bij aflevering miste ik de controle punten die hopelijk 3 januari opgelost zullen worden. Groet S.Mercuur .

Geachte, Erg teleurstellend dat u ons bedrijf een negatieve review op internet bezorgt. Immers: - De Suzuki is goed na gekeken en mankeert technisch niks! - Wij hebben u naar eer en geweten geholpen. Meerdere keren zelfs. - Wij hebben uw telefoon bluetooth connectie nog gekoppeld. - Wij hebben uw passen uit uw oude auto gehaald. Cq opgezocht. - Etc Etc En dan bent u ontevreden dat er enkele plastic stoot delen uit een 10 jarige auto wijd staan. Waar wij al een afspraak voor hebben gemaakt om na te kijken..... Kijk als de hele auto technisch niet deugt snappen wij een cijfer 4 maar hiervoor……. Fijne dagen! Met vriendelijke groet, Bergsma Joure

Vriendelijk en vakbekwaam

Alleen maar goede ervaringen met Bergsma. Vriendelijk, telefoontje als er onverwachte kosten zijn. Een leenfiets beschikbaar. Dikke prima.

Fijne en goede communicatie

Ik weet dat het goed zit en dat zij al bepaalde dingen wel melden, bijvoorbeeld dat de banden scheurtjes vertonen en dat het dan met een volgende keer wel banden vervangen word. Zij doen ook niet moeilijk.

Duidelijk en eerlijk.

Goede en eerlijke services geen poes pas en zeggen waar het op staat.